16

Odp: PROSZĘ o pomoc przy ocenie !! DRZ 400 S

Pisałem trochę ze sprzedającym- dla zainteresowanych,  i podesłał mi kilka filmów jak chodzi moto itp. Generalnie moto wymaga trochę wkładu miedzy innymi do wymiany lampa, klocki, łożyska w kołach i jakieś pierdy. Ciekawą sprawą jest rozrusznik, ponieważ oryginalny mu się zepsuł to kolega postanowił hahhaha dać guzik od ursusa zamiast kupić normalny przełącznik. Cena ostateczna to 6300 zł jak by ktoś chciał kupić. Jak by co mam kilka filmów dla zainteresowanych. Ja osobiście boję się tego ulepa :) Pozdrawiam

Suzuki DRZ 400 SM MOOOy / Yamaha TT 600 E / Kawasaki Vulcan S 650/ ?

17

Odp: PROSZĘ o pomoc przy ocenie !! DRZ 400 S

A to to jest z papierem?

Freeride 350

18

Odp: PROSZĘ o pomoc przy ocenie !! DRZ 400 S

tak!

Suzuki DRZ 400 SM MOOOy / Yamaha TT 600 E / Kawasaki Vulcan S 650/ ?

19

Odp: PROSZĘ o pomoc przy ocenie !! DRZ 400 S

No to nie wiem nad czym się zastanawiać w tym pieniądzu ;) Jak kupisz za 10-11 to myślisz, że będzie jakiś cud? Tutaj masz rezerwę finansową na późniejsze naprawy.

Freeride 350

20

Odp: PROSZĘ o pomoc przy ocenie !! DRZ 400 S

@Maciekh01! -sprawdz priv

Hardcore - it's more than music...

21

Odp: PROSZĘ o pomoc przy ocenie !! DRZ 400 S

JacekL napisał/a:

No to nie wiem nad czym się zastanawiać w tym pieniądzu ;) Jak kupisz za 10-11 to myślisz, że będzie jakiś cud? Tutaj masz rezerwę finansową na późniejsze naprawy.

Kolego patrząc po tym co zostało wymienione i jak ktoś go naprawiał to mam duże wahania co do tego sprzętu. Boje się sytuacji ze włożę w niego jeszcze powiedzmy 5 a silnik odmówi posłuszeństwa. Kolejna spraw dlaczego ktoś z chodzi z 8,5 tyś na 6300 zł w zaledwie 2 dni.

Suzuki DRZ 400 SM MOOOy / Yamaha TT 600 E / Kawasaki Vulcan S 650/ ?

22

Odp: PROSZĘ o pomoc przy ocenie !! DRZ 400 S

Może ja wrzucę małe info jak wyglądało moje podejście "kupić trupa, wyremontować i będę wiedział co mam".

Kupiłem Kawasaki KX125 z 1990r za 2 tyś - kompletny trup. PAtrząc na ceny innych to stały od 4-8 tyś.

Myślę sobie - super będę miał hajs z tego co zostało na naprawę.

Generalnie wydałem w ch*j hajsu, moto więcej stało niż jeździło, ciągle wyglądało jak trup i tylko się namęczyłem.

Wg mnie najważniejsze kryteria to:

- motocykl nie może być zaszczurzony
- ogólnie musi być sprawny technicznie
- jedyne co warto wziąć pod uwagę kupująć sprzęd do "remontu" - to silnik i zawieszenie.

Silnik zawsze warto jest "odświeżyć" tak samo jak zawieszenie , które nie jest jakieś super drogie i robi się szybko.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

23

Odp: PROSZĘ o pomoc przy ocenie !! DRZ 400 S

Najważniejsze przy kupnie trupa jest to aby silnik nie był wcześniej naprawiany przez jakiegoś rzeźnika.
A takie miejsce mogło mieć w przypadku tej DRZ. Wymienił tłok bo brał olej ale nie wymienił cylindra bo brał olej, później wymienił zawory ale bez łańcuszka, więc później musiał wymienić łańcuszek ale bez napinacza....ja pierdziu. Ile razy trzeba otworzyć silnika aby zrobić mały remont?
Ciekawe ile gwintów zostało już ukręconych przy tych naprawach?
Skoro zawory były jak żyletki to w przypadku DRZ przebieg musi być spory...bardzo spory.
Dla mnie to tuja jest za dużo roboty. Silnik, pewnie zawieszenie, wszystkie łożyska, napęd, ohydna rama, ohydne plastiki, tłumik do wymiany, pytanie jak wygląda ten alternator co się rozsypał?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

24

Odp: PROSZĘ o pomoc przy ocenie !! DRZ 400 S

Ja tam nigdy w remonty zwłok się nie bawiłem. I biorąc pod uwagę doświadczenia znajomych nie żałuję. Wydasz więcej, pewnie i tak będzie coś do poprawy ale raczej drobnostki, a czas i nerwy nie są darmowe. Przynajmniej moje. Tłok wymienić czy zawory to nie problem, kilka łożysk i zawieszenia też luzik, ale jak po drodze Ci zacznie wychodzić coraz więcej kwiatków, urwane gwinty i piętrzące się wydatki to zaczną się schody. Jakbym chciał moto do grzebania, to kupiłbym jakiegoś klasyka i to nie na jedyne moto a na zabawy w wolnym czasie, po co mam nerwa łapać jak pogoda na śmiganie a moto stoi. Jeszcze się poddasz w połowie, sprzedasz na części i zrazisz do motocykli a nie o to chodzi. Ale to już moje zdanie.

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)

25

Odp: PROSZĘ o pomoc przy ocenie !! DRZ 400 S

Moje przemyślenia - trzeba mieć narzędzia, ja za wciskacz wału, wyciskacz wału + 2 klucze dynamometryczne dałem coś ok 750 zł. Trzeba by kupić zakuwarkę do łańcucha rozrządu, młotek bezwładnościowy do wyciągania łożysk/piec, komplet dobrych kluczy i czas. Niedoświadczone oko może przeoczyć zużytą część, coś można źle złożyć, za rozłożenie i złożenie całego silnika (robocizna) mechanior chce coś ok 600zł, wiec chyba remontowanie samemu jest dla dłubaczy którzy to lubią :)

EXC 525 in progress

26

Odp: PROSZĘ o pomoc przy ocenie !! DRZ 400 S

i jeszcze imie brajan, :DD
a moze moto spoko tylko wszyscy mysla opis chujowy niema po co jechać

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

27

Odp: PROSZĘ o pomoc przy ocenie !! DRZ 400 S

A sterter od Ursusa podkreśla bezawaryjność tego sprzętu.

EXC 525 in progress

28

Odp: PROSZĘ o pomoc przy ocenie !! DRZ 400 S

Dzięki Panowie za wszystkie cenne uwagi ! Temat uważam do zamknięcia. Rezygnuję z tego motocykla i zbieram na coś lepszego.

Suzuki DRZ 400 SM MOOOy / Yamaha TT 600 E / Kawasaki Vulcan S 650/ ?