Temat: jakie sm po drz y/sm
jak w temacie jakie moto kupić po drz y/ sm budżet do 14 koła . Nie chce wyczyna : P
poradźcie doradźcie dobrzy ludzie :P czy moze lepiej zostawic stara poczciwa drezyne walnac sobie remonta bb i smigac dalej ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » jakie sm po drz y/sm
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
jak w temacie jakie moto kupić po drz y/ sm budżet do 14 koła . Nie chce wyczyna : P
poradźcie doradźcie dobrzy ludzie :P czy moze lepiej zostawic stara poczciwa drezyne walnac sobie remonta bb i smigac dalej ?
miałem okazję jeździć DRZtą Y - wg mnie nie potrzeba nic więcej. Zrobiłbym remont, wsadził wałek z autodekompresatorem i upalał.
Nadwyżkę forsy przeznaczył na remont/tuning zawieszenia i opony.
Może coś z rodziny LC4? :) Najlepiej na Keihinie. Choć porównania do DRZ nie mam, bo nie jeździłem.
teraz dostałem wycene za remont drz :
zawory, sprezyny, talezyki, uszczelniacze, zabezpieczenia,simeringi silnika, łożyska główne wału, zawleczki, łancuch rozrzadu, zabezpieczenia, oringi itp wszystkie jednorazowego montazu elementy silnika .
zamienniki : tłok cylinder korbowód uszczelki filtr olej czyszczenie i reg gaźnika czyszczenie całego airboxa serwis filtra powietrza,
ref lisów zaworowych , przekucie korby w zakładzie naprawiajacym wały i robocizna 6,5 tysia
I śmigasz przez kolejne kilka lat:)
hacker Ty masz chyba najwiecej pojecia i porównania , remontować ? czy sprzedawac i kupować jakiegos lc4 625 np ?
Jak coś z częściami mogę pomóc ;) Wyjdzie na pewno taniej ;)
pamietam :)
Jak wymieniać to tylko wtedy kiedy masz więcej chajsu i możesz pozwolić sobie na coś bardziej wyczynowego.
Wymiana na cięższe LC4 raczej nie ma żadnego sensu - uwstecznianie się.
Jak podoba Ci się jazda na DRZ to remontuj i jeździj.
chciałem ktma 660 smc po 2005 r ale znalezienie takiej oferty graniczy z cudem wiec chyba faktycznie zostaje remont bb i jazda kolejne sezony
Pytanie do wyjadaczy. Kiedy poznać, że moto jest do remontu, tak dla laika? P4lma, ile Twoja ma najechane? Ja w swojej wrce mam 30k km, ludzie robią bo 50-60k km i zawory sprawdzą i to czasem styknie. W serwisówce w tej którą ja mam nie ma napisane kiedy tłok do wymiany czy coś w ten deseń. Napisane, że zawory po 40k do wglądu. Oleju ani grama nie bierze moja, wszystko jest git. Tylko kiedy poznać, że silnik kaplica? Jak kopci? :)
Żre olej, spadek kompresji, ewentualnie mocy.
Jak kompresja rośnie przy próbie olejowej to pierścienie jak próba oleju nie poprawia wyniku to gniazda zaworowe/zawory.
Przy założeniu oczywiście, że luzy zaworowe są w normie.
Najgorzej jest z korba, bo bardzo trudno ją zdiagnozować...
u mnie tylko bierze olej nic wiecej ani nie kopci ani nic , kompresja wporzasiu
W porzasiu, ale mierzyles ?
Wiesz silnik może działać w porzasiu nawet na 8 barach.
Im wcześniej rozbierzesz tym mniej wydasz...
Obstawiam, ze cylek będzie spoko.
Korbę wymienilbym dla świętego spokoju.
Tlok oczywista sprawa.
Nie wiem jak z zaworami, czy te w drztach sie urywają czy nie.
Jezeli nie są super drogie too wymienilbym komplet ze sprężynami, takerzykami i zamkami.
No i wg mnie rzecz niezbedna - Walek z auto-deko.
Jeśli chcesz upgrade DRZ Y a wyczyn odpada, szykuj 15k na dziobaka albo 18k+ na SMC. Innej alternatywy nie stwierdzono.
Na Twoim miejscu, dołożyłbym do wspominanego 690 albo remontował to co masz.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » jakie sm po drz y/sm
Wygenerowano w 0.044 sekund, wykonano 75 zapytań