1

Temat: KTM Supermoto 640vs625

Witam jako niestety plan zakupu 690tki nie wypalił zdecydowałem się na zakup starszego LC4 na gaźniku. Powoli zdążyłem już się pogubić w tych różnicach pomiędzy 640 a 625. Konkretnie interesują mnie 2 motocykle z linków.
Chciałbym się jak faktycznie wygląda sprawa w różnicy mocy i wagi oraz jak suche dane z papieru wpływają na jazdę a w zasadzie o ile 640 jest wolniejsze z tego co wyczytałem.
Oraz Druga sprawa zależy mi na motocyklu 2 osobowym, w kilku miejscach czytałem ze 625 są jedno osobowe bo mają taki sam tylny stelaż jak 660 ale ludzie dokręcają do niego podnóżki z 640 a w innym znowu miejscu że są seryjnie 2 osobowe. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś to mógł sprostować.

[url]http://allegro.pl/ktm-smc-625-supermoto-2004-nysa-i6905146168.html[/url]

[url]https://www.otomoto.pl/oferta/ktm-lc-640-sm-supermoto-2005r-serwis-transport-nie-wrx-duke-film-ID6yYzHR.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8[/url]

2

Odp: KTM Supermoto 640vs625

Miałem 640 z 2004 roku z FCR 41. Zarejestrowany na 2 os. choć tutaj w linku ta 625 widzę ma podnóżki. 625 ma raczej pare kg różnicy od 640. Fabrycznie 640 ma gaźnik Mikuni ( ten słabszy ) a 625 i 660 Keihin FCR co jest właśnie zalecane do 640. W 625 nie masz baku na kluczyk. Gorzej jak 625 w papierach będzie 1 osobowe, a dokręcone podnóżki będą  i miśki złapią, to może się trafić upierdliwy :) Na 640 z Twojego linku bym nawet nie patrzał, bo za tą cenę to gość by chociaż ją poczyścił, a nie w takim brudzie i rdzy. Co do 690, to wskoczyły też dwie, może nie widziałeś. Chyba, że Cię ogranicza budżet, to inna sprawa.

[url]https://www.olx.pl/oferta/ktm-smc-690-08-CID5-IDnGL0s.html#92a9ee5e5b[/url]

[url]https://www.olx.pl/oferta/ktm-690-smc-2008r-supermoto-CID5-IDp3oV9.html#92a9ee5e5b[/url]

KTM 690 SMC

3

Odp: KTM Supermoto 640vs625

Tak właśnie to budżet mnie aktualnie ogranicza, pojawiła się też opcja WR 450 przerobionej na supermoto ale tutaj raczej będą wyższe koszta eksploatacji w porównaniu do LC4 a ze moto będzie robić ok 8-10tys km rocznie to musiałbym to poważnie przemyśleć by co roku nie musieć zmieniać tłoka ewentualnie korby i paru innych rzeczy.

4

Odp: KTM Supermoto 640vs625

Kumpel sprzedaje dziobaka ;) ładnie zrobiony, dziś powinien wystawiać a cena myśle niewiele wyższa niż tego kata z linku, myśle ze tego 1000 warto dołożyć dla silnika i ogólnie nowszej konstrukcji :)

CRF 450 < exc 125 < sx 125 < sm690 <3

5

Odp: KTM Supermoto 640vs625

Jak ktoś jest w stanie zdzierżyć wygląd, to polecam. Na początku nie byłem przekonany, ale jest kosmos ;)

Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]

6

Odp: KTM Supermoto 640vs625

Kwestia gustu, ale ładnie oklejony z fajnym wydechem na prawdę robi robotę :) i jak dla mnie wciąż wygląda ciekawie

CRF 450 < exc 125 < sx 125 < sm690 <3

7

Odp: KTM Supermoto 640vs625

Dziobal jest wporzo, na żywo wcale nie wygląda tak źle. A z racji że miałem LC4 640 z FCR41, akrapem i takimi tam i przejechałem się na dziobalu mogę stwierdzić jedno - jeśli nie masz zamiaru jeździć w terenie to 690 jest po prostu nowszą i lepszą konstrukcją i radziłbym dołożyć. Chyba, że w grę wchodzi jakiś off, wtedy odpada.

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)

8

Odp: KTM Supermoto 640vs625

A jest jakaś opcja by do 625 założyć korek wlewu paliwa z kluczykiem?

9

Odp: KTM Supermoto 640vs625

http://www.rzepka-metale.pl/images/z4.jpg

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

10

Odp: KTM Supermoto 640vs625

matkrk napisał/a:

Kumpel sprzedaje dziobaka ;) ładnie zrobiony, dziś powinien wystawiać a cena myśle niewiele wyższa niż tego kata z linku, myśle ze tego 1000 warto dołożyć dla silnika i ogólnie nowszej konstrukcji :)

Czy kumpel już wystawił ?
Zaczynam pomału szukać jakiegoś dziobaka.

KTM Adventure 640 LC4 1998r - do sprzedania
Husqvarna FE501 2017r
KTM 690 SM 2007