1

Temat: Ktm lc4 640 2004 dysza główna

Witam. Mam problem z swoim sprzętem, mianowicie przerywa przy maksymalnym otwarciu przepustnicy. Jak delikatnie się dodaje gazu to jest lepiej. Mam założoną dyszę 167,5. Filtr powietrza seryjny i wydech krótka podróbka akrapa. Zawory ustawione świeca ma prawidłowy kolor. Odpala na dotyk i wkręca się na luzie. Czytałem na necie i nie wiem jaka powinna być dysza oryginalnie. Zakładam że trzeba trochę większą pod tą rzeźbę w tłumiku. Próbowałem bez filtra powietrza i jest to samo.  Jak ktoś ma doświadczenie w temacie proszę o odpowiedź.

2

Odp: Ktm lc4 640 2004 dysza główna

Daj wiecej paliwa czyli albo wieksza dysza i/lub zabawa iglicą.

3

Odp: Ktm lc4 640 2004 dysza główna

dysze drogie nie są
kup o jeden mniejszą i o jeden większą na pewno się przydadzą latem czy zimą

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

4

Odp: Ktm lc4 640 2004 dysza główna

kupie 155 160 165 170 175

5

Odp: Ktm lc4 640 2004 dysza główna

Próbowałem na dyszach od 155 do 175 z i bez filtra powietrza i nie ma poprawy, nawet nie ma różnicy w czasie pracy silnika. Wykręce cały gaźnik i zobaczę co siedzi w środku. Jak ktoś ma pomysł co to może być to proszę pisać.

6

Odp: Ktm lc4 640 2004 dysza główna

rykun napisał/a:

Próbowałem na dyszach od 155 do 175 z i bez filtra powietrza i nie ma poprawy, nawet nie ma różnicy w czasie pracy silnika. Wykręce cały gaźnik i zobaczę co siedzi w środku. Jak ktoś ma pomysł co to może być to proszę pisać.

Masz oryginalny gaźnik z tego modelu czy wsadziłeś FCR-a?

KTM SMC 660