Temat: Nuda 900
Juz jakis czas temu mega wpadla mi w oko, czy ktos cos wie jakies typowe usterki, bolaczki itd? Jak z czesciami w razie czego do tego modelu pozniej?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husqvarna » Nuda 900
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Juz jakis czas temu mega wpadla mi w oko, czy ktos cos wie jakies typowe usterki, bolaczki itd? Jak z czesciami w razie czego do tego modelu pozniej?
Z usterek to fabryczna wada tylnego wachacza ale da się ją wyeliminować. Z czesciami bedzie pewnie ciężko i drogo bo tego juz nie produkują. Ale moto kocur z tego co słyszałem :)
no wlasnei sam nie wiem z tymi czesciami, doczytalem ze teoretycznei to jest bmw F 800 wiec w zasadzie moze by nie bylo problemow.
Najlepiej pogadaj z kimś kto ma taki motocykl i ogarnia jego temat :) teraz w ogloszeniach sa chyba trzy nudy więc telefon i dzwonić :)
Silnik jest trochę inny niż w F800 mimo wszystko chyba nawet lepszy niż w F800;)
Z tego co wiem to jest rozwiercone F800, gdzies czytałem ze że tłoki w tym silniku chodzą równo oba naraz, przez co ma taki fajny dźwięk. Na Youtube jest koleś który jeździ Nudą i opowiada o niej dość dużo, obczaj sobie jego filmiki : Royal Jordanian
Sam się ostatnio zainteresowałem tematem Nudy 900, pisałem z właścicielem jednej sztuki, moto warte grzechu ;) Co do części - na stronie nudaparts.com dostępna jest ogromna ilość części, jednak ceny do najniższych nie należą, przykładowo jeden tłok to jakieś 300 euro, no ale model ten chyba jakąś wielką awaryjnością się nie odznacza, ciekawe tylko ile silnik wytrzymuje bez żadnych remontów. To tak w skrócie gdyby ktoś się kiedyś interesował tym modelem ;p
Panie - takich moto się nie remontuje.
Dokładnie, części jakie Cię interesują to jakieś pompy paliwa i owiewki jak wyjebiesz szlifa. Jak Ci silnik padnie to zakup tłoka będzie najtańszy;) Uszczelki na cały silnik to pewnie drugie 300euro, tłoki są dwa:D Myślę że niezły kosmos jak by to ktoś chciał dobrze zrobić.
W takich silnikach to pada panewka albo skrzynia. Tłoki to jak zrobisz przelot 150tys. km albo i lepiej,
konstrukcja jest dziwna bo 2 tłoki, 3korby i niecodzienna praca tych podzespołów - moto dla mnie;) Może koło KTM'a kiedyś stanie.
Zobaczymy jak będzie w tym sezonie z mandatami, bo policja moim rejonie się srogo dozbroiła na ten sezon. Jak będzie OK to mozę pod koniec sezonu wskoczy jakaś włoszka właśnie.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husqvarna » Nuda 900
Wygenerowano w 0.053 sekund, wykonano 71 zapytań