Odp: Miejskie Supermoto
A swoją droga tez bym patrzył na WR i DRZ
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Miejskie Supermoto
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
A swoją droga tez bym patrzył na WR i DRZ
A swoją droga tez bym patrzył na WR i DRZ
Jasne! Xmoto zwróciło moją uwagę większą prędkością przełomową na krótkich odcinkach dróg ekspresowych. Z tych dwoch Jakoś bliżej mi do WR
Bera3 napisał/a:A swoją droga tez bym patrzył na WR i DRZ
Jasne! Xmoto zwróciło moją uwagę większą prędkością przełomową na krótkich odcinkach dróg ekspresowych. Z tych dwoch Jakoś bliżej mi do WR
Obie sa niezawodne, a w tym budżecie sie zmieści z drz do wr pewnie cos bedzie trzeba dorzucić. Trzeba pamiętać ze na drogach ekspresowych nie bedzie funu z jazdy nawet jak by ktoś miał 701 czy smcr, SM lubią zakręty bardziej wiec raczej każdy omija długie proste chyba ze trenuje stawianie na koło :p
Czołem zna ktoś te sztuki:
Xmoto
[url]https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-g-xmoto-supermoto-warszawa-prywatnie-ID6yTCm1.html[/url]
WR250x
[url]https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-wr-250x-ID6yUDVT.html#c0ae3e66b1[/url]
DRZ
[url]http://allegro.pl/suzuki-drz-400-sm-salon-polska-i6887184449.html[/url]
Jeśli ktoś z forumowiczów oglądał prośba o info
Też stałem przed wyborem wr czy drz ale jakoś drz mi mniej pasowała.
W drezynie daje się odczuć że to leciwy sprzęt; w wr daje się odczuć lekkość i lepszy zawias.
Tak jak superczesiu pisze, ja miałem podobnie i również kupiłem WR-ke bez zastanawiania.
Nowsza konstrukcja, lepszy zawias, lepszy hebel, wtrysk, zdecydowanie ,,lżej" się prowadzi,dla mnie również dużo ładniejszy (po wymianie przedniego błotnika), z reguły są mniej "wyjeżdzone" no i przede wszystkim pancerne technicznie i jak na SM bezobsługowe.
Kumpel natomiast kupił drezyne i troszkę nią pojeździłem.
Porównując, jedyny plus dla drezyny w porównaniu do WR to lepszy moment obrotowy i więcej gratów szerzej i taniej dostępnych, reszta wszystko moim zdaniem gorsze.
A ja cały czas polecam i mam na sprzedaż swoje BMW G650 X-Moto, 2007 rok, oryginalny przebieg niecałe 13 000km, 2gi właściciel w Polsce, 1 właściciel w Niemczech, niezawodna jednostka napędowa Rotax 652, regulacja twardości zawieszenia P+T, możliwość rejestracji na A2, tłumik Remus z carbonową końcówką, drugo zestaw kół enduro 19' 21' + adaptery, crashpady R&G P+T ośki, boczne crashpady R&G AERO i wiele, wiele innych ;)
Hmm co to za "egzotyka" BMW xmoto 650? Ma to sens? Przegladam ogłoszenia i tak mi się w oczy rzuciło? Jakiś użytkownik ma i podzieli sie uwagami?
Ja mam i użytkuję 3 sezon, jak masz pytania wal śmiało ;)
Bera3 napisał/a:A swoją droga tez bym patrzył na WR i DRZ
Jasne! Xmoto zwróciło moją uwagę większą prędkością przełomową na krótkich odcinkach dróg ekspresowych. Z tych dwoch Jakoś bliżej mi do WR
Vmax pod 180km/h przy pełnym złożeniu i wietrze z tyłu heh, a tak serio na drogach ekspresowych 120-150km/h nie robi żadnego problemu ;)
Dzięki stajo PW poszło z pytaniem, wyślesz ceny i foty albo link do ogłoszenia?
Na miasto to SXV 550 :D
Na miasto to SXV 550 :D
Eee to chyba lepiej 2 szt.. . Jak jedna jest w remoncie to smigasz na drugiej.. A po za tym il minut by się tym dało jeździć zanim by zabrali prawo jazdy?
na powaznie
Pojawiła mi się opcja ktm lc4 640 supermoto w dobrym stanie. Jak się to ma względem drz 400 po za oczywiście pojemnością silnika. Ktoś tu na pewno jeździł tym ktm'em
levis napisał/a:Na miasto to SXV 550 :D
Eee to chyba lepiej 2 szt.. . Jak jedna jest w remoncie to smigasz na drugiej.. A po za tym il minut by się tym dało jeździć zanim by zabrali prawo jazdy?
na powazniePojawiła mi się opcja ktm lc4 640 supermoto w dobrym stanie. Jak się to ma względem drz 400 po za oczywiście pojemnością silnika. Ktoś tu na pewno jeździł tym ktm'em
Ja jeździłem i nigdy złego słowa na ten motocykl nie powiem. Dla mojego użytku ( tylko droga, bez latania na gumie ) bezawaryjny. regulacja zaworów, zmiana oleju i czyszczenie filtra - same podstawowe rzeczy. Zawsze palił jak trzeba i dojeżdżałem gdzie chciałem. 2004 rok, gaźnik keihin fcr, tłumik leovince x3. Osobiście polecam, bo przy silniku nic nie grzebałem i nie miałem żadnych problemów. A opinia kloca nie wiem skąd się wzięła, bo na tym osprzęcie co wypisałem powyżej i wadze 79 kg, wzrost 181 wszystko idealnie :)
Dzięki stajo PW poszło z pytaniem, wyślesz ceny i foty albo link do ogłoszenia?
PW
A może yamaha xt660x? Troche ciężkawe ale ma dobry silnik.
Co do kwestii ktma lc4 supermoto... Co prawda kupiłem w tym roku i mimo problemów z regulatorem napięcia na początku(taki już kupiłem i czym nie miałem pojęcia) po serwisie początkowym typu olej, opony, filtry, lagi przód, świeca, płyny hamulcowe i nowy olej w sysprzeglniku oraz 2tyś przejechanych kilometrów stwierdzam, że była to bardzo dobra decyzja. Śmiało mogę polecić, klocem wcale nie jest i jeździ super!
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Miejskie Supermoto
Wygenerowano w 0.056 sekund, wykonano 78 zapytań