1

Temat: Informacje potrzebne na tor ???

Mam pare pytań odnośnie wyścigów supermoto, głównie do zawodników, ale jak znacie na 100% dobrą odpowiedź to piszcie  :D
1) Jaki olej stosujecie? (Chodzi mi nie tylko o firme ale i konkretny rodzaj, jestem zielony więc niewiem nawet czy pół czy pełen syntetyk)
2) Jakie ciśnienie stosujecie do opon? (na zimnej oponie, jak ktoś mierzy na nagrzanej to podajcie w jakiej temp.; wiem że to tajemnica zawodowa  :) )
3) Czym spsikujecie, smarujecie filtry powietrza i jakich filtrów sie używa

Byłbym bardzo wdzięczny za podpowiedzi, byłoby to dla mnie ważne

Pozdrowionka

Michał #45
CMA Yamaha Suzuki
ul. Poznańska
66-400 GORZÓW WLKP.

2

Odp: Informacje potrzebne na tor ???

Ciśnienia na tor (info od chłopaków z forum):

Przód 20PSI = 1,36 ATM
Tył 22,7PSI = 1,5 ATM

joł

3

Odp: Informacje potrzebne na tor ???

Co za z dupy pytanie i idealnie do niego pasująca odpowiedź...
Olej lejesz taki, jaki zaleca producent motocykla (lepkość i specyfikacja jakościowa bo marka oliwy nie ma znaczenia), ciśnienie pierdzisz takie jakie zaleca producent opon, które założyłeś (inne będzie dla dunlopów, inne dla metzelerów inne dla maxxisów a jeszcze inne dla pirelli) a czym sobie popryskasz na filtr to już tylko Twoje preferencje.
Gdybyś przyszedł do mnie na zawodach i zapytał jakie mam ciśnienie w oponach, bo masz takie same i nie wiesz ile nadmuchać to bym Ci powiedział, ale skoro nie wiadomo jakie masz opony w jakim motocyklu i czy chcesz nim pojechać po zapałki do kiosku czy pojeździć na torze to chyba sam rozumiesz, że każda odpowiedź będzie bez sensu.

4

Odp: Informacje potrzebne na tor ???

Czyli nie chybnie informacja nt. ciśnienia w kapciach,  jaką od Was uzyskałem, jest z dupy wyjęta.
Fajowsko :rolleyes:

5

Odp: Informacje potrzebne na tor ???

SFMario napisał/a:

Czyli nie chybnie informacja nt. ciśnienia w kapciach,  jaką od Was uzyskałem, jest z dupy wyjęta.
Fajowsko :rolleyes: