1 Ostatnio edytowany przez Bibo (2017-06-14 07:43:43)

Temat: Honda xr 650 r znaki zapytania??

Witam wszystkich jak juz pisalem w przywitalni jestem swiezy na forum oraz w  lataniu po "czarnym". Jesli chodzi o mnie to jestem amatorem z zacieciem ktory bedzie poruszal sie glownie po drogach ale do rzeczy. Posiadam Honde xr 650 r z 2005 i jestem na etapie kompletowania gratow do moto, rozgladajac sie po roznych aukcjach stwierdzam ze zrobienie jej na tak zwana igle bedzie calkiem kosztowne. Na chwile obecna zakupilem zawieszenie upside down od Hondy crf 450 r ale wciaz zostaja
-Kola ( cena nowych excel z talonami ok 5500zl)
-Hebel (sky's the limit)
Zebatki .zegary itp
Moje pytanie jest takie czy ktos z forumowiczow nie ma moze jakichs czesci do tego motocykla?
Z drugiej strony przeczytalem chyba wszystkie mozliwe tematy odnosnie Ktm 690 smc-r oraz porownania tych dwoch motocykli. I moje pytanie jest takie czy nie lepiej zaniechac tych wszystkich modyfikacji i kupic poprostu Ktma?
Gdyz tak jak mowilem wszystkie czesci plus zakup motocykla wyniesie tak naprawde niewiele mniej a nizeli kupienie "pomaranczy"
Stan mojej xr moge okreslic jako nowka i zrobienie wszystkich modow na nowych czesciach napewno "robilo by robote" ale nie jestem fanatykiem wiec chetnie wyslucham wszystkich waszych opinii
-Czy jest jakas naprawde diametralna roznica miedzy tymi dwoma moto?? Przyspieszenie , hamowanie czy frajda z jazdy
-Nie mowie o max predkosci czy 6 biegu czy lataniu powyzej 150km/h poniewaz w tego typu moto chyba nie o to do konca  chodzi
-Serwis rozumiem ze jest bardzo podobny czesci tez bez problemow no chyba ze ceny jakies mozno zroznicowane

Z gory przepraszam za pisownie ale nie posiadam polskiej klawiatury w komputerze a jesli umiescilem temat w zlym miejscu prosze o umieszczenie tam gdzie trzeba

Pozdrawiam

Xr 650 r
Xr 400 r
Exc 450

2 Ostatnio edytowany przez Gamut (2017-06-13 17:25:29)

Odp: Honda xr 650 r znaki zapytania??