1 Ostatnio edytowany przez struśYZ250F (2017-06-10 17:52:25)

Temat: WR450F Pali żarówki

Siema!
Posiadam WR450F z 2006r, mam taki problem jara mi zarowki, wsadzam 2 nowe(przód,tył) odpalam moto, dodaje gazu, jara przednią pozniej tylnia! Po sprawdzeniu okazalo sie ze na żarówki idzie od 30-40V, zalezy od obrotow!
istanacja sprawdzona, regulator napiecia też normalnie +14V. od 0.28 do 0,43 ohma.

[url]https://zapodaj.net/8802b39d5063f.jpg.html[/url]

zmieniałem olej, srodek tez sprawdzilem wszystko ok.
Miał ktos może taki problem! jakieś pomysły jak to sprawdzic ?
Dzieki !
Pozdr!

2

Odp: WR450F Pali żarówki

Ja tak miałem przy przebiciu na kablu + alternator zjebany.

3

Odp: WR450F Pali żarówki

Ale tam masz system jak w skuterach więc akumulator nie ma znaczenia.
Sprawdź czy są dobre połączenia od statora do regulatora. Rozłączenie przewodów robi podobny skutek.
Ostatecznie wymiana regulatora.

4

Odp: WR450F Pali żarówki

Kolega tak miał to był zjebany regulator i alternator.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

5

Odp: WR450F Pali żarówki

u mnie padł regulator zacznij od niego

6

Odp: WR450F Pali żarówki

Tylko że regulator powinien wyjść na mierniku.
Jak dasz na luzie po manecie to pokazuje kosmiczne napięcia.

Kolega miał tak, że wymieniał non stop regulatory. A regulatory padały od alternatora. Poszedł nowy stojan, nowy regulator i problem zniknął już na stałe.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

7

Odp: WR450F Pali żarówki

W trójfazowych się zgodzę norma to wymiana alternatora i regulatora w komplecie, szczególnie Hondy i Yamachy. Min. 600 zł w plecy.

8

Odp: WR450F Pali żarówki

mój nie jest 3fazowy. szukam dalej ;-/

9

Odp: WR450F Pali żarówki

hacker33 napisał/a:

Tylko że regulator powinien wyjść na mierniku.
Jak dasz na luzie po manecie to pokazuje kosmiczne napięcia.

Kolega miał tak, że wymieniał non stop regulatory. A regulatory padały od alternatora. Poszedł nowy stojan, nowy regulator i problem zniknął już na stałe.

Na mierniku wszystko w normie tak jak w servisowce pisze ! nie pamietam juz czy paliło na luzie , ale raczej tak.
sasiad ma wr450f z 2009, ale zagranica jest, moto zabunkrowane, tak bym mial na sprawdzenie !
dzieki za odp.