Temat: Husqvarna TC570 Opinie
Witam zastanawiam się nad kupnem Husqvarny tc 570 mało ich jest na sprzedaż czy macie jakieś opinie na temat tego moto?
Cena jest atrakcyjna porównując ją np do wr 400 czy yzf 426? Proszę o pomoc
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Na każdy temat » Husqvarna TC570 Opinie
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam zastanawiam się nad kupnem Husqvarny tc 570 mało ich jest na sprzedaż czy macie jakieś opinie na temat tego moto?
Cena jest atrakcyjna porównując ją np do wr 400 czy yzf 426? Proszę o pomoc
570-tke w SM ma Niwy tu na forum, jego popytaj. Jak ja się interesowałem 570, to ogólnie problemy z kupnem części, ponoć korbowód jest nie do kupienia, chociaż ja takowy znalazłem. O plastiki też ciężko.
570-tke w SM ma Niwy tu na forum, jego popytaj. Jak ja się interesowałem 570, to ogólnie problemy z kupnem części, ponoć korbowód jest nie do kupienia, chociaż ja takowy znalazłem. O plastiki też ciężko.
A na jakiej stronie znalazłeś i na jakiej polecasz szukać części do niej?
Korbowod do kupienia spokojnie w wossnerze, to samo tloki. Tornado racing ma zawory, korby itp. Zawory oem bardzo drogie.
Ale np wałek kopniaka już nie jest produkoowany, więc pozostaje zlecenie jego odrobienia u tokarza-frezera. Trzeba mocno dbać o olej i inne serwisowe czynności jak to w wyczynach. Mają fochy co do odpalania, ale jak już odpali to dzik niesamowity. Ja miałem wersje te610, ale to samo co te570. Dla porównania dla mnie 525 nie rwie tak jak te570 a tc z założenia powinno być jeszcze żwawsze. Na zakończenie dodam, że cieszę się z tego że sprzedałem huske bo więcej grzebalem w niej niż jeździłem.
Mają fochy co do odpalania
Z tego powodu ktoś z forum sprzedawał 570-tke, bo po remoncie nie chciała odpalić.
Ja miałem wersje te610, ale to samo co te570.
Jesteś pewny? Bo jak patrzę na fiszki, to na wstępie inny cylinder, tłok, wał, dalej nie chciało mi się sprawdzać.
Dla porównania dla mnie 525 nie rwie tak jak te570 a tc z założenia powinno być jeszcze żwawsze.
Różnica prawie 100ccm robi swoje.
Na zakończenie dodam, że cieszę się z tego że sprzedałem huske bo więcej grzebalem w niej niż jeździłem.
Ktoś kiedyś napisał tu na forum ''tak starej huski się nie kupuje'', i coś w tym jest, ktoś tam kupił SM570, to miała pospawany kosz sprzęgłowy czy cuś. Trzeba też popatrzeć za tym korbowodem, bo to co znajduję na necie to do roczników 2001-2002, a robili je do 2004, wiem, że majster128 spawał i regenerował korbowód do 570-tki, bo z tego co kojarzę właściciel (ten co nie mógł jej odpalić) nie mógł takiego korbowodu znaleźć, a moto było z rocznika właśnie 2004.
Stronka z częściami OEM, ale nie wiadomo, czy wszystkie dostępne : [url]http://www.husqyparts.com/en/model/2004/tc_570/oem[/url]
Czyli na pierwsze moto bardziej w teren bo na kostce nie polecacie? Czym się różni te570 od tc 570 i dodam jeszcze że motocykl od handlarza sprowadzony z niemiec z papierami podobno ,,bardzo dobrze silnik pracuje,,
Poka to moto, wersja TC to cross, bez instalacji elektrycznej i homologacji, zajebiście mocna. Są też pewnie różnice w silniku. Jeśli moto ma instalację i papiery, to na 99% jest to TE570.
Poka to moto, wersja TC to cross, bez instalacji elektrycznej i homologacji, zajebiście mocna. Są też pewnie różnice w silniku. Jeśli moto ma instalację i papiery, to na 99% jest to TE570.
[url]http://allegro.pl/husqvarna-tc570-nie-610-ktm-rejestracja-i6830066358.html#thumb/3[/url]
Łokurna, wygląda dziwnie. Niech koleś prześle zdjęcie papierów, co to za model, jakie dane wpisane. Wygląda jak 570 z silnikiem od 350 :D, albo w ogóle jak TE 410 z plastikami od 350 :) Takie stare moto, a nie styrane, aż dziwne. Na Twoim miejscu obczaiłbym VIN oraz oznaczenia silnika, a tak ogólnie bym się w to nie pchał, no może ja za 3500zł bym przygarnął z czystej ciekawości ;)
Łokurna, wygląda dziwnie. Niech koleś prześle zdjęcie papierów, co to za model, jakie dane wpisane. Wygląda jak 570 z silnikiem od 350 :D, albo w ogóle jak TE 410 z plastikami od 350 :) Takie stare moto, a nie styrane, aż dziwne. Na Twoim miejscu obczaiłbym VIN oraz oznaczenia silnika, a tak ogólnie bym się w to nie pchał, no może ja za 3500zł bym przygarnął z czystej ciekawości ;)
Jutro jadę oglądać sam jestem zaskoczony bo motocykl wygląda jakby ktoś nim tylko po bułki jeździł do sklepu.
Oznaczenia silnika jak to się sprawdza? (jestem amatorem w tych sprawach)
To jest jakiś składak. Tc nie ma oświetlenia, a tym bardziej miejsca na tablice na ogonie. Plastiki na baku od jakiegoś modelu z początku lat 90. TC posiada inny wałek rozrządu i 4 biegi.
Wg mnie kolo nie jest wielkim znawcą husek (i nie ma się co dziwić) i to jest Te570, albo 610 skoro z 2000r, a rozroznic te dwa modele można po plastikach na baku, ktore tu są zmieniona na calkiem inne.
W 2000r wyszedł model 610 bez rozrusznika, z pompką olejową, od 2001 zmieniono temu modelowi plastiki na baku i nazwano Te570, nazwa TE610 została tylko przy modelu z rozrusznikiem i całkiem innym silnikiem.
Takie ciekawostki z historii.
Widzę, że silnik (chyba, slabe zdjecia) z pompką czyli z przynajmniej 2000r. Sprawdz dokumenty, bo to jakieś dziwadło.
To jest jakiś składak. Tc nie ma oświetlenia, a tym bardziej miejsca na tablice na ogonie. Plastiki na baku od jakiegoś modelu z początku lat 90. TC posiada inny wałek rozrządu i 4 biegi.
Wg mnie kolo nie jest wielkim znawcą husek (i nie ma się co dziwić) i to jest Te570, albo 610 skoro z 2000r, a rozroznic te dwa modele można po plastikach na baku, ktore tu są zmieniona na calkiem inne.
W 2000r wyszedł model 610 bez rozrusznika, z pompką olejową, od 2001 zmieniono temu modelowi plastiki na baku i nazwano Te570, nazwa TE610 została tylko przy modelu z rozrusznikiem i całkiem innym silnikiem.
Takie ciekawostki z historii.
Widzę, że silnik (chyba, slabe zdjecia) z pompką czyli z przynajmniej 2000r. Sprawdz dokumenty, bo to jakieś dziwadło.
OK Dzięki za pomoc
Jeśli to jest TC, to powinna mieć 4 biegi, TE mają 6 biegów. Jak to jest możliwe, że jest z 2000 jak 570 zaczęli produkować w 2001? Wychodzi na to, że może być to TE610/400 z 2000r bez pompy oleju, czyli ogólnie za darmo może bym wziął :), poszukaj tematów TE 610 bez pompy oraz manuali, tam masz wszystko gdzie co i jak. Bez 100% upewnienia się, że jest to 570 ja bym odpuścił, ale nawet gdyby to mocno bym się zastanowił.
Edit: Widzę, że kakarotto wszystko wyjaśnił tak samo jak ja, dobrze, że ktoś jeszcze czuwa ;)
Jeśli to jest TC, to powinna mieć 4 biegi, TE mają 6 biegów. Jak to jest możliwe, że jest z 2000 jak 570 zaczęli produkować w 2001? Wychodzi na to, że może być to TE610/400 z 2000r bez pompy oleju, czyli ogólnie za darmo może bym wziął :), poszukaj tematów TE 610 bez pompy oraz manuali, tam masz wszystko gdzie co i jak. Bez 100% upewnienia się, że jest to 570 ja bym odpuścił, ale nawet gdyby to mocno bym się zastanowił.
Edit: Widzę, że kakarotto wszystko wyjaśnił tak samo jak ja, dobrze, że ktoś jeszcze czuwa ;)
Ok dzięki panowie ten koleś pewnie sam nie będzie wiedział co to jest bo to handlarz
Jak chcesz tak tani motocykl spod marki Husqv to weź 610, też tanio kupisz, części ogarniesz, a w garażu przesiedzisz tyle samo czasu, a piniądz na części mniejszy (generalnie nie pchałbym się w TE/TC450/570 i nawet w 610 jeśli nie masz "zapasowej kasy" na awarie, bo inaczej wakacje spędzisz w garażu, a nikt z forum nie widział taniego motocykla gotowego od razu do latania... piszę, żeby potem nie było)
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Na każdy temat » Husqvarna TC570 Opinie
Wygenerowano w 0.054 sekund, wykonano 74 zapytań