Temat: kalasa Amator Sezon 2017
jako że post przepadnie w gąszczu innych 
zakładam nowy temat
moja propozycja jest taka
zostawić klasę Amator - pozwala  przyjechać ludziom z ulicy 
pozwala wolniejszym zawodnikom nie tylko wystartować w zawodach 
ale brać czynny udział w wyścigu 
a nie tylko patrzeć jak inni ich dublują co jakiś czas 
jeżdżenie za gościem który znika Ci w oddali raczej nie wpływa na 
podniesienie poziomu umiejętności 
odcinek off-road nie stanowi większego problemu 
drutowanie korków itd musi być wymagane w każdej klasie - wiadomo z jakich powodów 
według mnie ludzi na klasy trzeba dzielić na podstawie kwalifikacji 
tak aby w czubie Amatorów nie lecieli ludzie na poziomi PP 
i w klasie PP nie zamykali peletonu ludzie na poziomi klasy Amator 
chcecie ściągnąć więcej ludzi na zawody ??
ok otwórzcie klasę street ale jako dodatkową
ale według mnie to nie spowoduje zwiększenia ilość zawodników w SM
prawda jest taka że wielu ulicznych zapierdalaczy boi się wjechać na tor bo wtedy okaże się 
że im tylko się wydawało jacy są szybcy 
byłem szybki na szosie - na torze już tak kolorowo nie jest 
i grono moich  kolegów którzy uważają się za kozaków  na szosie / w terenie 
zapytani o to czy przyjadą na tor zdecydowanie twierdzą że nie - z rozmowy widać że wolą być 
szybcy tam gdzie nie mają rywala 
poniżej niech wpiszą się osoby które faktycznie chcą by ta klasa pozostała 
wtedy będzie jasne dla jakiej grupy zawodników ta klasa ma zostać 
póki co w klasie Amator grzebią ludzie z nią nie związani 
czy ludzie z klasy Amator wnioskują o zmiany w MP ??
EXC 520 / LC4 620 - całe na części - koła enduro - koła KTM DUKE SM
DRZ 400 - części zawieszanie, elektryka, air box, sprzęgła, elementy silnika
gg 6777220 tel 698 - 672 - sto jeden









