1 Ostatnio edytowany przez kakarotto (2017-04-05 15:19:35)

Temat: Inspekcja gory lc4, honowanie nicasilu itp

Panowie jest sprawa. Ostatnio przegonilem swoje lc4 i zgubiłem kolektor wydechowy. Wyleciało przy tym około 50g oleju i zauwazylem, że podczas pracy pluje delikatnie olejem. W zeszłym sezonie na 2000km poszło prawie 1l na dolewki. Glowica poszła już na wymianę uszczelniaczy i szlif zaworow. Cylinder po pomiarach ma największy wymiar 101.02mm (nowy ma 101.00mm). Wiem że poprzedni właściciel zmieniał pierścienie, ja chce zmienić tłok na wossnera bo na starym są już rysy na płaszczu. Na cylindrze śladów po honowaniu już brak i nikt u mnie w mieście nie chce mi przehonowac nikasilu. Znacie jakieś zakłady gdzie honuja nikasil?
Następna kwestia dotyczy silikonu, ktoś dał silikon uszczelniajacy na uszczelki pod cylinder i pod głowicę. I to jeździło. Czy to jakiś kateemowski patent? Czy składać normalnie na sucho?

2

Odp: Inspekcja gory lc4, honowanie nicasilu itp

Składaj wg. serwisówki. W Bergu widziałem uszczelkę pod głowicę podklejoną kilka razy reinzem (trzyma). No ale wymagała tego sytuacja bo kur.wa z 15-ście tych uszczelek byłoby potrzeba:))

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

3

Odp: Inspekcja gory lc4, honowanie nicasilu itp

Leslaw kowal rzeszow  dobrze ogarnia nikasil

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600