Temat: Exc 400 2002
Jadę jutro obejrzeć kata 400 z 2002 roku na co zwrócić szczególną uwagę? Jakieś spostrzeżenia osób które posiadały taki sprzęt? Widzę że brakuje części do tego modelu typu tłok, Korba, zawory czy części pasują z innych modeli?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Exc 400 2002
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jadę jutro obejrzeć kata 400 z 2002 roku na co zwrócić szczególną uwagę? Jakieś spostrzeżenia osób które posiadały taki sprzęt? Widzę że brakuje części do tego modelu typu tłok, Korba, zawory czy części pasują z innych modeli?
Ja mam 5 lat 400 - jak na moje potrzeby to super moto .
Części są bez problemu - korba jest taka sama jak w 450 ( tak gdzieś czytałem na forum ktm) - cylinder zresztą też - inny jest tłok i 400 ma inne wykorbienie wału.
Co do reszty - to to samo co inne rfsy - oryginały dostępne 2-3 dni - masę uzywanych części
Z tym że co sprawdzać - to odpowiedź jest wszystko - to wiekowy sprzęt więc generalnie spodziewaj się najgorszego.
Mimo trwałosci RFS (rózne krazą fakty i mity na ten temat) - ale to jednak jest 15 letni moto.
Jak trzeba zrobić remont silnika - to już koszt kilu tys pln (pewnie 5-7)- w zależności co do wymiany.
Nie wiem na ile ogarniasz KTM - najlepiej kogoś poprosić o pomoc - on dosyć charakterystycznie pracuje ;) - właściciele wiedza o co chodzi ;) - na ucho ciężko stwierdzić.
Nie wiem na ile ktoś ci pozwoli spojrzeć - fajnie jest odkręcić filtry siatkowe i sprawdzić czy czyste - tylko czasami dolny ciężko odkręcić.
Można zobaczyć ile ząbków jest na napinaczu rozrządu - jaka została odległość dźwigienek zaworowych do talerzyków zaworów.
Generalnie ma palić na tzw dotyk - zimny jak i ciepły/ nie kopcic / nie ciec z silnika , z zawieszenia - pompy wysprzeglika/ hamulcowych .
Obejrzyj dokładnie piastę koła tył
To tak na szybko - długo by wymieniać
Przez te 5 lat ile przejechałes mth? Jak wyglądało zużycie części? Używasz go tylko na kołach sm, jak z trwałością skrzyni biegów na ulicy? Masz może porównanie do drz 400 e?
Mógłbyś podesłać mi linki do sklepów z częściami zmiennymi typu Korba, tłok, zawory, cylinder żebym mógł sprawdzić ceny
Cylinder nie ma zamienników a nowy to tak z 2k
Tłok licz 600zł - Prox, Wossner, Vertex
Korba z 600zł - Prox, Wossner, HotRods
Komplet zaworów 900zł
Uszczelki OEM z 600zł za kpl.
Łożyska silnika z 500zł
Filtry oleje silnika 200zł
Łożyska główki ramy 100zł
Łożyska zawieszenia z 300zł
Łożyska kół i uszczelniacze z 100zł
Tarcze, klocki, opony to już według upodobań.
Napęd 300-400zł
Ja mało latam - i tylko w terenie - jakieś 150 mth przez 5 lat ( z tym ze przeszło rok przerwy - kontuzja)
Miałem drz (z tym, że nie E)- jak dla mnie jest ogromna przepaść pomiędzy DRZ a EXC w terenie - jeśli chodzi o trakcje - na korzyść EXC - chodzi o zawieszenie - rozkład mas itp.
W terenie drz po każdym skoku waliła się przednie koło - exc to inna bajka ( im nowszy tym lepiej).
EXC jak dla mnie to inna epoka - ale DRZ to w mojej ocenie to bardziej dual ,
Nie jeździłem exc na kołach sm - więc nie doradzę jak na szosie - na pewno serwis masz bardziej wymagający w EXC niż drz
Co do części - ja najczęściej biorę [url]http://ktmsklep.pl/[/url] lub u któregoś z forumowych sprzedawców z [url]http://www.ktmracing.fora.pl/[/url]
Polecają tez - [url]http://www.auner.pl/pl/[/url]
Z tym że kupowałem głownie drobiazgi.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Exc 400 2002
Wygenerowano w 0.064 sekund, wykonano 60 zapytań