16

Odp: Wr250x

Ma pierwszy rok wole wziąć na wszelki wypadek, bo w pakiecie nie jest to jakos strasznie drogo, a jak mam sie uczyć np. Stawić na koło to moE sie przydać. Jak po roku stwierdzę ze nie potrzebuje to wtedy wezmę juz bez AC. Na pierwsze moto pewnie bede dmuchał i chuchał jak każdy ;)

Była Kolorowa WR250X ——> ??????

17

Odp: Wr250x

małą wr polecam. O upadki to się nie martw za bardzo bo jest glebo odporna. Załóż tylko jakieś porządne handbary i crashpady.

dabljuer250x

18

Odp: Wr250x

shonek napisał/a:

W jakim celu Ci AC jest potrzebne? Ze względu na kradzież czy raczej na kraksy ze swojej winy? Jeśli cykasz się, ze skubną to jak najbardziej warto wziąć AC, ale jeśli to drugie to powiem, że tym moto się jeździ jak rowerem.

I tym bardziej AC bedzie kosztować pare ładnych zł.

Było MT-09,WR125X,jest MT-07-SP

19

Odp: Wr250x

Bierz DRZ 400. W dobrym stanie powinno się coś znaleźć za około 12k. Już będzie miał widoczne ślady użytkowania, więc jeśli walniesz glebę to nie straci na wartości. Nawet jak walniesz glebę i pokryjesz z AC to pewnie przyjdą Ci nadwyżki ubezpieczenia w następnych latach, które się odbiją na OC nie tylko motocykla ale i samochodu, jeśli takowy posiadasz. Moim zdaniem takie zabezpieczenie będzie więcej kosztować niż gleba. Chyba że planujesz ze swojej winy wjechać w autobus i skasować moto, ale jeśli tak to lepiej sobie odpuść moto :D

DRZ400 SM -> WR250X-> CR 250 R -> RMZ450 RR -> nicość

20

Odp: Wr250x

AC super tylko przy mega szkodach a w SM to raczej nie jest możliwe. Inna sprawa wartość moto koło 20k to mało na AC więc na 100% nie będzie się to opłacało.

21

Odp: Wr250x

Mi za nową Mt-09 AC wyliczyli na 1600 zł.

Było MT-09,WR125X,jest MT-07-SP

22 Ostatnio edytowany przez Bera3 (2017-03-21 08:11:21)

Odp: Wr250x

ŁukaszG napisał/a:

Chcieli za nią 20 a teraz jest 18,z tego co widze felgi są porysowane na rantach i chyba zębatka tył jest większa.Pochwal sie jak kupisz :)


Dzwoniłem podpytać o te felgi i zębatkę, felgi nie sa porysowane, a to białe co widać to smar gdyż właściciel zarzyczyl sobie opon zeby mogl w teren wjechać, a zdjęcia zrobione po zmianie na oryginalne juz w serwisie . Zembatka jest oryginalna.

Na motor jest jesCze gwarancja do lipca 2018.

Cene za pakiet w WR-ce wyliczyli mi koło 1000 zł

Była Kolorowa WR250X ——> ??????

23

Odp: Wr250x

Zębatka nie jest oryginalna ale to akurat dobrze bo fabryczne 42z to za mało. Ta na moje oko to 48.

dabljuer250x

24

Odp: Wr250x

Bera3 napisał/a:
ŁukaszG napisał/a:

Chcieli za nią 20 a teraz jest 18,z tego co widze felgi są porysowane na rantach i chyba zębatka tył jest większa.Pochwal sie jak kupisz :)


Dzwoniłem podpytać o te felgi i zębatkę, felgi nie sa porysowane, a to białe co widać to smar gdyż właściciel zarzyczyl sobie opon zeby mogl w teren wjechać, a zdjęcia zrobione po zmianie na oryginalne juz w serwisie . Zembatka jest oryginalna.

Na motor jest jesCze gwarancja do lipca 2018.

Cene za pakiet w WR-ce wyliczyli mi koło 1000 zł

No to tylko jechac zbić troche z ceny i brać bo drugiej takiej nie znajdziesz.
Sam bym ją z chęcią brał na drugie moto.

Było MT-09,WR125X,jest MT-07-SP

25 Ostatnio edytowany przez Bera3 (2017-03-21 13:04:03)

Odp: Wr250x

ŁukaszG napisał/a:
Bera3 napisał/a:
ŁukaszG napisał/a:

Chcieli za nią 20 a teraz jest 18,z tego co widze felgi są porysowane na rantach i chyba zębatka tył jest większa.Pochwal sie jak kupisz :)


Dzwoniłem podpytać o te felgi i zębatkę, felgi nie sa porysowane, a to białe co widać to smar gdyż właściciel zarzyczyl sobie opon zeby mogl w teren wjechać, a zdjęcia zrobione po zmianie na oryginalne juz w serwisie . Zembatka jest oryginalna.

Na motor jest jesCze gwarancja do lipca 2018.

Cene za pakiet w WR-ce wyliczyli mi koło 1000 zł

No to tylko jechac zbić troche z ceny i brać bo drugiej takiej nie znajdziesz.
Sam bym ją z chęcią brał na drugie moto.

A jak MT-07 bo tez sie nad nie zastanawiałem ?

Była Kolorowa WR250X ——> ??????

26

Odp: Wr250x

Fajne:P

27 Ostatnio edytowany przez ŁukaszG (2017-03-21 14:03:12)

Odp: Wr250x

Bera3 napisał/a:
ŁukaszG napisał/a:
Bera3 napisał/a:

Dzwoniłem podpytać o te felgi i zębatkę, felgi nie sa porysowane, a to białe co widać to smar gdyż właściciel zarzyczyl sobie opon zeby mogl w teren wjechać, a zdjęcia zrobione po zmianie na oryginalne juz w serwisie . Zembatka jest oryginalna.

Na motor jest jesCze gwarancja do lipca 2018.

Cene za pakiet w WR-ce wyliczyli mi koło 1000 zł

No to tylko jechac zbić troche z ceny i brać bo drugiej takiej nie znajdziesz.
Sam bym ją z chęcią brał na drugie moto.

A jak MT-07 bo tez sie nad nie zastanawiałem ?

Jest duzo plusów ale są tez minusy.
Ja dalej wychodzę z założenia że wr-k to super sprawa,zerknij jeszcze na to:
[url]https://www.otomoto.pl/oferta/honda-crf-250-l-abs-2017-mocniejsza-karlik-poznan-ID6yJBFj.html[/url]

Wszystko zależy tak naprawdę czego sie oczekuje od motocykla,a zeby sie dowiedzieć trzeba kilka sezonów różnymi maszynami pojeździć :)

Było MT-09,WR125X,jest MT-07-SP

28

Odp: Wr250x

ŁukaszG napisał/a:
Bera3 napisał/a:
ŁukaszG napisał/a:

No to tylko jechac zbić troche z ceny i brać bo drugiej takiej nie znajdziesz.
Sam bym ją z chęcią brał na drugie moto.

A jak MT-07 bo tez sie nad nie zastanawiałem ?

Jest duzo plusów ale są tez minusy.
Ja dalej wychodzę z założenia że wr-k to super sprawa,zerknij jeszcze na to:
[url]https://www.otomoto.pl/oferta/honda-crf-250-l-abs-2017-mocniejsza-karlik-poznan-ID6yJBFj.html[/url]

Wszystko zależy tak naprawdę czego sie oczekuje od motocykla,a zeby sie dowiedzieć trzeba kilka sezonów różnymi maszynami pojeździć :)


Patrzyłem crf ta 250 bodajże M ale tam jest prawie 8 koni mnie wiec boje sie ze szybko sie znudzi :p

Była Kolorowa WR250X ——> ??????

29

Odp: Wr250x

No tak teraz patrzyłem tez że wagowo jest duża różnica,jednak najlepsza jest wr i dla poczatkujacego i tak jak widzisz chłopaki z forum tym śmigają i się nie nudzi.

Było MT-09,WR125X,jest MT-07-SP

30

Odp: Wr250x

Miałem się pochwalić po zakupie więc się chwalę.

Wr-ka zakupiona i przywieziona do Warszaw(a dokładnie okolic)

Ogólnie po względem wizualnym powiedział bym że stan salonowy, tylko plastiki porysowane wygląda jak by ktoś nie umiejętnie ściągał okleine i próbował doczyścić klej, ale nowa okleina załatwi sprawę:P

W motocyklu wymienione kierunki na ledowe przód i tył, krótkie mocowanie tablicy oraz większa zębatka i łańcuch DID, wszystko zrobione w salonie Yamahy więc nie jest źle.

Dostałem wszystkie faktury więc znam całą historię motocykla i wiem co i kiedy było robione.

[url=http://ifotos.pl/z/asahrqw/]http://s5.ifotos.pl/mini/IMG3099JP_asahrqw.jpg[/url]

[url=http://ifotos.pl/z/asahxps/]http://s2.ifotos.pl/mini/IMG3100JP_asahxps.jpg[/url]


Teraz kilka pytań do posiadaczy WR-ki, gdzie kupię crash pady oraz hand bary, patrzyłem na ebay ale crash padów nie mogłem znaleźć, a hand bary jakieś nie zaciekawe?

Była Kolorowa WR250X ——> ??????