Odp: Samochód do przewozu motocykla
a czemu nie bierzesz pod uwagę nic ze stajni Peugeot/citroen ? tam sprawdzone silniki 2.0 lub 2.2 hdi, blacha dobra.
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Na każdy temat » Samochód do przewozu motocykla
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 14 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
a czemu nie bierzesz pod uwagę nic ze stajni Peugeot/citroen ? tam sprawdzone silniki 2.0 lub 2.2 hdi, blacha dobra.
Ja ze swojej strony mogę jedynie odradzić Sprintera. Jeżdżę w firmie pięcio letnim z salonu i ruda bierze go powoli z każdej strony a przy 160k km musieliśmy silnik wymieniać. To już nie ta marka
Dziś takie czasy, że wszystko ma się psuć, żeby nakręcać budżet. Także jak nowe, to najlepiej z pakietem serwisowym i pogonić w okolicach końca gwarancji.
Jak bym mógł sobie leasing wrzucić w koszty, to była by inna gadka.
a czemu nie bierzesz pod uwagę nic ze stajni Peugeot/citroen ? tam sprawdzone silniki 2.0 lub 2.2 hdi, blacha dobra.
Też biorę pod uwagę. Tylko bardziej mnie przekonują argumenty, czym cytryna i pełgot jest lepsze od Ducato?
Ja ze swojej strony mogę jedynie odradzić Sprintera. Jeżdżę w firmie pięcio letnim z salonu i ruda bierze go powoli z każdej strony a przy 160k km musieliśmy silnik wymieniać. To już nie ta marka
Który silnik? Może ten 150KM? Ludzie pitolą że te nowsze od 2010r. nie rdzewieją, jak widać, taki ch...
nie wiem jak teraz, ale kiedyś blachy francuzów były 10 razy lepsze od włochów.
jakiej dokładnie wielkości szukasz ?
Citroen Jumpy - od 69 tyś - silniki 1.6 i 2.0 hdi - dobre jednostki - przy odpowiednim serwisowaniu i użytkowaniu zrobią 400 tyś bez żadnej ingerencji.
Citroen Jumper - od 75 tyś - silniki 2.0 i 2.2 - nie wiem co tam chcesz dokładnie wozić, ale myślę, że 2.0 spokojnie wystarczy
odpowiedniki z Peugeota to Expert Furgon oraz Boxer - przeglądy co 48 tyś, gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów.
Natomiast z fiatów masz Furgon i Ducato - które nie są jakoś znacząco tańsze. Nie wiem co to za silnik 2.3 , to ten 2.4 jtd z alfy ? o 1.9 słyszałem dobre opinie i tym 2.4 też.
Najlepiej jakbyś poszedł do salonu - przymierzył się do jednego, drugiego, przejechał, porównał funkcjonalność i wtedy będziesz wiedział, czy opłaca się dołożyć czy nie.
Jak kilka lat temu pracowałem w UK, to cały transport w firmie oparty był o citroeny i nikt złego słowa o nich nie powiedział.
CITROEN/PEUGEOT/FIAT - to jest ten sam samochód, różni się znaczkami i fiat ma inne silniki.
OPEL/RENAULT - to też jedna rodzina, poza znaczkami i chyba silnikami niczym się nie różnią (budy te same).
Tych powyższych sprzedaje się zdecydowanie najwięcej.
FORDY, MERCEDESY, IVECO i VW są już dużo mniej popularne.
Od tego roku VW oddziela się od Mercedesa. Nowego dostawczaka wypuszcza MAN.
Co do trwałości ciężko mi coś powiedzieć - ja mam do czynienia z nówkami, a co się z nimi dzieje po wyjeździe z zrobioną przez Nas zabudową to już nikt nie śledzi.
Tyle ode mnie w tym temacie :)
MAN to VW tylko z innym znaczkiem.
Od tego roku VW robiony jest w fabryce we Wrześni - made in Poland pełną gęmbą:)
Tylko VW bym nie kupił każdego kogo znam z nowym VW narzeka na maxa na serwis. Elektryka to tam się psuje na potęgę a terminy w serwisach niezbyt miłe.
Ostatnio widuje fajnego dostawczaka Hyundaia H350 - bardzo ładnie wygląda z zewnątrz.
W zeszłym roku miałem ten sam dylemat, po zgłębieniu tematu i rozeznaniu w firmie, mamy ducato, największy przebieg ponad 600tys. km., żadnych dziwnych usterek, rok 2008, rudej brak.
Po obejrzeniu kilku igieł z zagranicy musiałem zwiększyć budżet i kupiłem ducato 2013r., rej. 2014, 64tys. km. przebiegu, krajowy.
Kurczak celuj w silnik 3.0, dobry i mocny od iveco, mi trafił się 2.3, dużo nie jeżdżę więc jak na razie nie narzekam.
Najlepiej jakbyś poszedł do salonu - przymierzył się do jednego, drugiego, przejechał, porównał funkcjonalność i wtedy będziesz wiedział, czy opłaca się dołożyć czy nie.
Jeździłem wszystkim, bo miałem okazję. Trojaczki są bez różnicy.
Kurczak celuj w silnik 3.0, dobry i mocny od iveco, mi trafił się 2.3, dużo nie jeżdżę więc jak na razie nie narzekam.
Ten Ducato z 600k przelotu to pewnie 3.0? Im więcej słyszę opinii, tym bardziej się skłaniam ku Ducato, możesz napisać coś więcej o tym nowszym Ducato z 2.3, która wersja silnika (tzn. ile koni), ile już przelotu zrobiliście, jakieś problemy?
Ten Ducato z 600k przelotu to pewnie 3.0? Im więcej słyszę opinii, tym bardziej się skłaniam ku Ducato, możesz napisać coś więcej o tym nowszym Ducato z 2.3, która wersja silnika (tzn. ile koni), ile już przelotu zrobiliście, jakieś problemy?
Nie, ten z 600k przelotu to 2.3 120KM, mój 2.3 130KM i jak mówiłem dużo nie jeżdżę, w zeszłym roku przejechałem 4tys. km
A ja wam napisze ze kupiłem starego trafica 97 rok 1.8 benzyna+lpg. Autko narazie niezawodne ;) zrobione ponad 2k przez 2 tygodnie i jest naprawdę spoko ;D spalanie w trasie 9l gazu. Wiadomo z progami nie wesoło ale jeżeli chodzi o budżetowe auto to super opcja
Johnny mieliśmy z 10 lat transita z 97, 2.5D, ale rdza jak go chrupała w garażu to nawet w domu było słychać :D
W dalszą drogę to niezła męczarnia była, powyżej 80km/h głośno, także fura raczej wycieczkowa coś jak autosan pks-u :D najlepiej do 60km/h, ale za to przyśpieszenie nieco lepsze niż w żuku:)
W benie nie jest tak głośno ;) BTW w trasie i tak nie lecę więcej jak 100 :D
Wypowiem się o dostawczakach którymi jeździłem przez dłuższy czas:
T4 - z 2.5 silnikiem diesla - zajebista bryka, niezawodna i lubiłem nią jeździć (fotel kierowcy najbardziej mi pasował)
renault trafic II 1.9 diesel - nie polecam, ciągle jakieś problemy z komputerem, kasowanie błędów i miał zawieszenie jak w osobówce (przy niewielkim obciążeniu siadał jakbym cegły przewoził)
peugeot boxer II L2H2 2.2 diesel (120KM) - od 2013 do dnia dzisiejszego dzielnie się sprawuje. W sumie to nic poważnego nie uległo awarii. Zawieszenie na duży plus (mamy w firmie wersje ze wzmocnionym zawiasem). Silnik na plus, nawet załadowany ciągle dobrze. Polecam.
Kupuj Ducato z silnikiem 2.3 lub 3.0 oba silniki IVECO nie zawodne. z silnikiem 2.0 unikaj jak ognia, są to fordowskie i lekko mówiąc przegieli z nimi , sypią się jak żona gdy mąż na wyjeździe. Osobiście od kilku lat mam Renault Mastera Maxa 2.8 DTi i nie narzekam tylko rdza go opanowała na maksa rocznik 99, widocznie już musi. Ja Ci się nie trafi Ducato, to bierz IVECO z silnikami 2.3 lub 3.0
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 14 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Na każdy temat » Samochód do przewozu motocykla
Wygenerowano w 0.038 sekund, wykonano 76 zapytań