1

Temat: Ktm lc4 36kW i A2?

Jeżeli zły dział to przepraszam. Otóż kupiłem Ktma lc4-e 640 na czarnym silniku. W belgijskim dowodzie rejestracyjnym widnieje moc 36kW, czyli motocykl nie mieści się na kategorie A2. Na forach przeczytałem, że ten silnik miał oryginalnie 35,8kW. Po 15 latach eksploatacji wątpię żeby do 35kW dobił na hamowni.  Co mam zrobić żeby zarejestrować go na A2? Czy są jakieś myki? Na stacji diagnostycznej diagnosta powiedział mi, że na podstawie wykresu z hamowni nie może zmienić mocy motocykla. Byłem w firmie specjalizującej się blokowaniem motocykli, powiedzieli mi, że tylko i wyłącznie blokada na króćcu ssącym a cena 750zł. Sęk w tym, że jest to duży koszt jak na 1KW, a poza tym szkoda oddawać im w ręce dopiero co wyregulowanego fcra w serwisie ktma. Jakieś pomysły?

2

Odp: Ktm lc4 36kW i A2?

Myk może Ci zrobić tłumacz np. Ale nie wiem czy znajdziesz tłumacza który na to pójdzie ;)

Xt 125--> RMZ-->SMCR --> EXC, YZF 2k3 --> SMR--> YZF 2k14 -->YZF 2k12

3

Odp: Ktm lc4 36kW i A2?

Ale wtedy będę miał w dokumentach belgijskich 36kW a w tłumaczeniu 35kW. Przejdzie to w WK? Można złożyć same tłumaczenie w WK?

4

Odp: Ktm lc4 36kW i A2?

Nie wydaje mi się żeby to tak skrupulatnie sprawdzali ;) tyle że nie wiem jaki tłumacz się podłoży ;)

Xt 125--> RMZ-->SMCR --> EXC, YZF 2k3 --> SMR--> YZF 2k14 -->YZF 2k12

5

Odp: Ktm lc4 36kW i A2?

A jeszcze jakieś inne pomysły?

6

Odp: Ktm lc4 36kW i A2?

Mi zmienił Pan w WK jak przerejestrowywałem motocykl.
Powiedział, że w systemie ten motocykl ma dużo mniej kW (chyba 8kW) i czy zmienić czy wysłać na przegląd.
Powiedziałem - zmieniamy:)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

7

Odp: Ktm lc4 36kW i A2?

A jak sprawdzić ile mają w systemie? Pisać do ktm polska żeby mi po VINie ustalili?

8

Odp: Ktm lc4 36kW i A2?

Tu chodzi o system Wydziału komunikacji a nie KTM.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

9

Odp: Ktm lc4 36kW i A2?

A da rade to jakoś sprawdzić czy tylko w okienku WK?

10

Odp: Ktm lc4 36kW i A2?

Ja w XC4 mam 11,00 kW i 0,0917 kW/kg.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

11

Odp: Ktm lc4 36kW i A2?

I jak to zrobiłeś?

12

Odp: Ktm lc4 36kW i A2?

gierwi napisał/a:

Ja w XC4 mam 11,00 kW i 0,0917 kW/kg.

Musi wyrywać łapska, mój tak mocny nie jest, bo tylko 9kW i 0,0796kW/kg

PBM

13

Odp: Ktm lc4 36kW i A2?

Bartolini2721 napisał/a:

I jak to zrobiłeś?

No poszedłem do WK, powiedziałem: Dzień dobry, ja tu ten tego, motór chcę zarejestrować, a pani na to OK. I tyle. Dane z papierów holenderskich, poparte naszymi jakimiś Eurotaxem czy coś tam. Żadnych machlojek.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

14

Odp: Ktm lc4 36kW i A2?

Take mam 640 i 36 kW, dla mnie to też jest chore, żeby obniżać o 1 kW dlatego tak jeżdże. A jak byłem robić przegląd, to zapytałem Pana na stacji co bym musiał zrobić, to popatrzał w papiery i mówił, żebym tego nie ruszał. Ale wiadomo - jak upierdliwy policjant, to będzie 300zł mandatu za 1kW więcej.

KTM 690 SMC

15

Odp: Ktm lc4 36kW i A2?

Typ miał w GS 500 z Anglii 35,1kW i dostał mandat. POLSKA. Ja mam papiery belgijskie. Moze cos ugram.