1

Temat: Znikająca iskra crf250r

Witam, robię remont znajomemu w crf250r z 2004r, właściwie to już skończyłem i pojawił się problem, w crfce iskra pojawia się kiedy ma ochotę, raz na 20kopniec, nie raz kilka razy pod rząd...
Sprawdziłem cewko fajkę i oporność ma odpowiednią, na wtyczce idącej do cewko fajki powinno być 100V, u mnie nic nie ma. Miał ktoś podobny problem? Z góry wielkie dzięki!

2

Odp: Znikająca iskra crf250r

Sprawdziłem stator, powinien mieć między 9 a 25 omow, mój ma 16 więc jest dobry, jako drugie sprawdziłem impulsator, powinien mieć między 180 a 280, ma 224 więc też git. Odporności cewko fajki też są git, więc został tylko moduł.

3

Odp: Znikająca iskra crf250r

Dziwna sprawa z tym pradem... po odlaczeniu kill switcha iskry nie ma, po podlaczeniu go tez jej nie ma, gdy wcisne killa iskra przeskoczy tylko raz I zniknie. Innym razem iskra sie pojawia I jest wszystko ok, po pewnym czasie problem powraca... kolejna sprawa, wywalilo mi olej odmą do filtra, czym to moze byc spowodowane?

4

Odp: Znikająca iskra crf250r

Z tym prądem to na spokojnie sobie przeleć po instalacji, bo pewnie coś źle podłączone albo zwarcie.
A olej to pewnie jest go za dużo, ile nalałeś?

5

Odp: Znikająca iskra crf250r

Szczerze to moto znajomego, jak go teraz pytam to faktycznie nalal go za duzo... przejrze jeszcze raz instalacje.  Kolejna sprawa to crfka dosc ciezko pali na zimnym, trzeba jej przekrecic z 4-5razy manete zeby zagadala, nie zawsze od pierwszego... moto jest po remoncie glowicy I wymianie tloka, luz zaworowy w normie, nie bardzo juz wiem co jej dolega

6 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2017-03-30 22:09:22)

Odp: Znikająca iskra crf250r

Ziomeczku, jak macie problem z nalaniem poprawnej ilości oleju to dajcie komuś to do rozebrania puki jeszcze nic się nie urwało.
Przepraszam za uszczypliwość. Cieżko mi będzie Tobie coś doradzić bo remont to ciąg pewnych mniej lub bardziej skomplikowanych czynności które można wykonać dobrze lub źle i one mają wpływ na aktualne zachowanie motocykla. Nie wiem co jak zrobiliście więc może to być masa rzeczy i myślę że należało by to rozebrać jeszcze raz i zweryfikować bardziej doświadczonym okiem.
Może to być banalna sprawa... zbyt uboga mieszanka lub coś bardziej hardkorowego jak brak kompresji z racji na tłok lub nieszczelność głowicy.