Odp: Dakar 2017
Aprilia powinna oficjalnie nadać Levis'owi tytuł honorowego ambasadora!
Robisz im więcej pozytywnego PRu niż oficjalny krajowy dystrybutor! ;)
Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Na każdy temat » Dakar 2017
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Aprilia powinna oficjalnie nadać Levis'owi tytuł honorowego ambasadora!
Robisz im więcej pozytywnego PRu niż oficjalny krajowy dystrybutor! ;)
Dakar na moto chyba nie jest jeszcze taki drogi;) Myślę że przy maksymalnym zaciśnieciu pośladów zwykły śmiertelnik sobie w czymś takim może wystartować.
Tzn. śmiertelnik z Polski czy śmiertelnik z UK? Bo jest jednak lekka różnica. Ja za wiele o Dakarze nie wiem, ale niektóre rzeczy logistyczne mogą zadziwić - Sonik mówił, że na Dakar do quada zabiera 80 kompletów opon (!). Co do wtrysku - piszecie tak, jakby na Dakarze od zawsze jeździli na wtryskach :)
[url]https://www.youtube.com/watch?v=nTM9BcXYtVM[/url] tu koleś mówi o swoich kosztach na moto, w euro oczywiście :)
320 tys. zł dla amatora - tanizna:) Sonik to chyba ze 2 mln albo i lepiej wydaje na dakar.
wystartowało 5 Zongsenow
po 2 etapie został 1
[url]http://terenowe.autoklub.pl/news/katastrofalny-poczatek-zongshenow,73153[/url]
za to HERO SPEEDBRAIN broni się dzielnie.
szkoda Kuby Piątka
ciekawe co się im stało. No ale jak na Dakar biorą 51 letniego aktora/piosenkarza, to faktycznie nie wróżyłoby to za dobrze :)
Czy jest tu jakiś moderator!? Śmieją się ze starszych ludzi!
Sonik też ma "pisiont" a dalej groźny w swojej klasie! ;P
co innego jak ktoś bierze się za coś, ma hajs, cel itd.
a co innego jak jakaś firma, chce zabłysnąć na wielkim evencie - wg mnie powinni zaprosić jakiegoś emerytowanego zawodnika MX, ENDURO itp. Dać mu maszynę, hajs i rok czasu, żeby się z nią zapoznał i wtedy można lecieć promować sprzęt na trudny wyścig :)
Ale może właśnie taki był układ - pojechał bo chciał i miał za co a firma nie koniecznie mogła pozwolić sobie na wystawienie PRO rider'a bo taki nie tylko chce pieniędzy ale i konkurencyjnego motocykle i profesjonalnego zaplecza/teamu. ;)
no chyba, że tak - tylko trochę to nie idzie w parze z prezencją firmy :) ludzie będą gadać - oo, te chińskie sprzęty nie ukończyły Dakaru, a nikt nie będzie patrzył na to, że to wina leciwych/niedoświadczonych kierowców :D
Czy jest tu jakiś moderator!? Śmieją się ze starszych ludzi!
Już całkiem nie rozumiem, jako celebryta powinno przyświecać ci jedno motto nie ważne jak mówią, ważne że mówią ;)
A w klasyfikacji ciężarowych pewnie znowu rządzą ruskie Kamazy :D
Swoją drogą to jakoś wcale mnie nie dziwi, że te chińskie wynalazki nie wytrzymały trudów rajdu, za wysokie progi, Dakar to już ekstremalny hardcore.
co innego jak ktoś bierze się za coś, ma hajs, cel itd.
Święte słowa! W jakimkolwiek kontekście.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Na każdy temat » Dakar 2017
Wygenerowano w 0.052 sekund, wykonano 74 zapytań