1

Temat: Toyota Corolla E12, 1.6 VVT-i, Krajowa

jak w tytule, szczegóły tu:
[url]https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-corolla-1-6-vvt-i-krajowy-rzeczywisty-przebieg-ID6yH3MJ.html[/url]

DRZ400SM + WR250F + PW80

2

Odp: Toyota Corolla E12, 1.6 VVT-i, Krajowa

oferta poszła :)

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

3

Odp: Toyota Corolla E12, 1.6 VVT-i, Krajowa

Przebieg po liftingu? Czy oryg? :)

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

4

Odp: Toyota Corolla E12, 1.6 VVT-i, Krajowa

Panowie, nie wszystkie przebiegi samochodów muszą być jakieś kosmiczne. Ja drugim samochodem, w 3 lata zrobiłem 5 tyś km albo i mniej nawet...

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

5

Odp: Toyota Corolla E12, 1.6 VVT-i, Krajowa

Ja mam e15 2009 malo jezdze i ma juz 170tys

SUZUKI RMZ 450
   #94

6

Odp: Toyota Corolla E12, 1.6 VVT-i, Krajowa

Przebieg 100% oryginał - jak nie dorzucam gratis DRZ :)
do 60 tys. km (2009r)  Serwis w ASO

DRZ400SM + WR250F + PW80

7

Odp: Toyota Corolla E12, 1.6 VVT-i, Krajowa

qnik napisał/a:

Przebieg 100% oryginał - jak nie dorzucam gratis DRZ :)
do 60 tys. km (2009r)  Serwis w ASO

Dziewczyna ma Yariskę z tego samego rocznika z podobnym przebiegiem.
Stara dobra japonia gdzie wszystko jest proste i przemyślane.
Z Haynesem można przeprowadzić remont, złożyć i rozłożyć auto na części.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

8

Odp: Toyota Corolla E12, 1.6 VVT-i, Krajowa

Stara dobra japonia była w e11  4Af-e bez vvti :) . Ale to też dobre. Jedne z ostatnich samochodów do jeżdżenia a nie serwisowania :)

FZ6 -> FZ1 -> Daytona 675 -> Tuono V4R APRC -> Street Triple R ->  DRZ400SM -> MT09 Street Rally ->KTM690SM

9

Odp: Toyota Corolla E12, 1.6 VVT-i, Krajowa

Miałem E10 4efe.... niestety przegrała walkę z rdzą i skończyła na cmentarzu:)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

10

Odp: Toyota Corolla E12, 1.6 VVT-i, Krajowa

W sumie fajne te stare japońce, ale żeby aż tak się nimi jarać :) Ja rozumiem, że niektóre marki mają gówniane silniki. Ja za to nigdy nie jeździłem autami premium, a żadnej poważnej awarii silnikowej nie miałem, moi rodzice też.

silniki jakie opędzałem to francuska myśl technologiczna:

- rodzina XUD9
- rodzina TU
- ES9J4S

W sumie każdy z nich inny, jeden na szklankach z płytkami, drugi na śrubach a 3 na hydropopychaczach. Nigdy żadnego problemu silnikowego nie było. Jedyne co, to robiłem uszczelniacze zaworowe, bo już zrobiły się skapciałe i puszczały olej :)

Plus taki, że te stare francuzy w ogóle nie rdzewiały, a stara japonia miała z tym jakiś problem.

Corolka z ogłoszenia, to super furka - z tego co mi wiadomo, z poprawioną blacharką odporną na rdzę i pancernym silnikiem. Do tego przebieg aż nierealnie niski, ale z tego co mówi Qnik, to prawdziwy, więc nic tylko brać :)

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

11

Odp: Toyota Corolla E12, 1.6 VVT-i, Krajowa

do zamknięcia.

DRZ400SM + WR250F + PW80