1 Ostatnio edytowany przez maciej.dzieminski@gmail.c (2016-11-14 16:58:12)

Temat: Zawieszenie w 701 sm

Witam,

Na poczatku chciałbym zaznaczyc ze jestem nowy w temacie. Na wiosnę chce kupic 701, głownie do miasta ale tez trochę w teren. Nie będę jeździł jakoś hard Orłowo, jakieś lasy,skutery itp. A teraz pytanie czy skoki zawieszeń wystarcza w teren? Z przodu jest 215mm a z tyłu 250mm. O tył się raczej nie martwie ale przod wydaje sie nie za duzy, szczególnie jeśli porównac do wersji enduro gdzie jest po 275mm z przodu i z tylu? A jeśli nie wystarczy to czy jest jak oprocz wymiany widelca (WP chce 12 tys za przód) zwiększyć skok? Czy może są jakieś tańsze widelce?

Pozdrawiam

2

Odp: Zawieszenie w 701 sm

Kup Enduro i drugi zestaw kół + tarcza + adapter (ew. zacisk z katalogu) i będziesz zadowolony. Pytanie ile chcesz wydać, czy ma być nówka czy nie? Na specjalny kompromis nie licz. Ta Huska pochodzi bezpośrednio od KTM 690 SMC i podobnie jak on z czasem straciła skok w zawiasach, bo 90% użytkowników jeździ tylko po asfalcie a skoki po 275 mm na asfalcie nie są konieczne a niektórym nawet przeszkadzają.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

3

Odp: Zawieszenie w 701 sm

O jakim terenie mówisz?
Jak chcesz polatać po lesie, łąkach itd. to spokojnie ten zawias wyrobi.
Jak chcesz jeździć po jakimś poligonie, torze motocrossowym czy enduro to będzie gorzej.

Tam gdzie ograniczy Ciebie zawias tam i ograniczą Ciebie małe koła. Więc raczej się nie przejmuj.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

4

Odp: Zawieszenie w 701 sm

A czy zawieszenie z enduro nie będzie za miękkie na asfalt? Bo jakieś 80% czasu tam spędzę. I druga rzecz czy za np.2tysiące można dostać koła, tarcze i zaciski??

5

Odp: Zawieszenie w 701 sm

Nic nie masz a już kombinujesz.
Kup motocykl, pojeździj i zobacz czy daję radę czy nie.