1 Ostatnio edytowany przez mazur (2016-11-08 16:45:07)

Temat: Klx 250 Nie pali na ciepłym silniku

Witam!
Wiem ,że to forum o supermoto a nie enduro ale motocykle bardzo podobne a i ludzi kumatych tu, na forum jest sporo więc liczę ,że pomożecie.
Mój Kawasaki klx 250 z 2009r (na wtrysku) na zimnym silniku pali zawsze, za 1szym ew. 2gim, 3cim razem ale zapali zawsze. Natomiast im dłużej jeżdżę tym ciężej odpalić. Wystarczy kilkanaście - kilkadziesiąt minut żeby problem się pojawił. Czasem po kilku lub nastu próbach uda się odpalić moto jednak wtedy wystarczy ,że lekko zacznę dodawać gazu nawet zanim zacznę puszczać sprzęgło i gaśnie. Co może być przyczyną? Wątpie ,że będzie to zużycie jakichś części bo moto jest prawie jak nowe.

2

Odp: Klx 250 Nie pali na ciepłym silniku

Sprawdź luzy zaworowe.
Tam są tytany czy stalówki?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3

Odp: Klx 250 Nie pali na ciepłym silniku

Szczerze to nie mam pojęcia. Wiesz może jakie luzy mają być w tym moto?

4

Odp: Klx 250 Nie pali na ciepłym silniku

Poszukaj sobie serwisówki w necie.
Moim zdaniem masz ciasno w zaworach.

5 Ostatnio edytowany przez mazur (2016-11-11 13:35:18)

Odp: Klx 250 Nie pali na ciepłym silniku

Jak będę miał chwilę to sprawdzę. Orientujecie się w jaki sposób reguluje się zawory w tym moto? Wymiana płytek pod tymi "szklankami" czy jakoś na śrubach się to reguluje? Jestem w tym zielony ale pasuje się nauczyć :)

6

Odp: Klx 250 Nie pali na ciepłym silniku

Japończyki raczej wielbią wałki na panewkach i zawory na szklankach:)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD