1 Ostatnio edytowany przez BATM (2016-11-05 17:28:56)

Temat: Motocykl dla początkujących

Witam, temat pewnie jeden z najczęstszych.

Tak jak w tytule. Poszukuję motocykla najlepiej cross, w sumie tylko cross. Problem w tym, że nie mam doświadczenia w jeździe. Dotąd tylko żyłam patrząc jak inni jeżdżą( np. brat na kawasaki klr 650) i czytałam co i jak ( wiem mało). Zakup planuje na przyszły rok cena na razie nie jest ważna na pewno poniżej 10 tys. Pisze bo jestem ciekawa waszych propozycji. Co do motocykla (wymagania) to jestem dość niska, 160 cm, więc mam problem z dosięganiem do ziemi :) lekki też może być, ale jak coś to mogę pójść na siłkę, oczywiście najlepiej żeby był jak najlepiej sprawy i nie było problemu z kupnem części. Ostatnio trochę czytałam i spodobała mi się firma Yamaha.

To wszystko. Aha, nie interesuje mnie kolor, ani żadne specjalne ubrania na motocykl, kask już jakiś mam. Chce po prostu zobaczyć propozycje i je sobie przekalkulować tylko i wyłącznie modeli. Wiek chyba mało ważny ale mam 21 lat.

Dzięki za każde wpisy i przepraszam za brak wiedzy, obiecuję że się poprawię

2

Odp: Motocykl dla początkujących

Ja tam za wiele się nie znam, ale sam mam niewiele ponad 160cm wzrostu i to naprawdę nie jest problem. Podpieranie się w motocrossie nogami to prosta droga to kontuzji :)
Nie daj się namówić na 85ki jakiekolwiek. Bierz albo 125 w 2T albo 250 w 4T.
Do 10tys naprawdę będzie wybór.

3

@theodor jeśli chodzi o podpieranie to głównie mam na myśli, podczas postoju jak po prostu siedze sobie na nim, to zamiast sie męczyć z przechylaniem na boki to będę stac prosto. Podczas jazdy to wiadomo że jest inaczej

4 Ostatnio edytowany przez Gamut (2016-11-06 02:49:07)