1

Temat: 2 takt bez homologacji

Przymierzam się do kupna jakiegoś pędzipierda do upalania po lasach i żwirowniach. Chcę spróbować tym razem z 2 suwem. Czy to będzie wersja enduro czy cross raczej nie robi większej różnicy. Rozpatrzę zarówno 125 jak i 250. Póki co chcę tylko rozeznać rynek i sprawdzić czy może ktoś z Was posiada  coś sensownego na sprzedaż. Na homologacji mi nie zależy, nawet lepiej jak będzie bez. Raz ,że taniej dwa, że OC nie będę musiał płacić. Kasa max 8k w zależności od stanu więc raczej roczniki 2000 - 2005.

Husqvarna SM450R & Yamaha YZ 250
było KTM Exc-r 530 Yamaha WR400F  Ducati Monster 800 S.i.e.
http://www.bikepics.com/members/pablo87/

2

Odp: 2 takt bez homologacji

Jak te roczniki to poleciłbym yamahę - bardzo tanie cylindry w stosunku do np. ktm:)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3 Ostatnio edytowany przez Pablo_87 (2016-11-04 21:09:36)

Odp: 2 takt bez homologacji

Jak tak patrzę na alledrogo to o ile do yz 125 ceny cylindrów są jeszcze ok to już przy 250 tak kolorowo nie jest :/

Husqvarna SM450R & Yamaha YZ 250
było KTM Exc-r 530 Yamaha WR400F  Ducati Monster 800 S.i.e.
http://www.bikepics.com/members/pablo87/

4

Odp: 2 takt bez homologacji

dokładnie chodzi o 125
na ebyu nówki sztuki razem z uszczelkami tłokiem głowicą widziałem po 1500zł.
jeszcze do jakiś CR 125 są takie fajne ceny

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

5

Odp: 2 takt bez homologacji

ja mam grata 2t, ale mechanicznie niezły, bo z nową tuleją, tłokiem wossner itd. za 3500. Pewnie po roku za tyle samo da się sprzedać.

Aktualnie ma przejechane około 10-15 baków i jeden bak dojdzie w niedzielę.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

6

Odp: 2 takt bez homologacji

Napisz coś więcej o nim, jaki rocznik ? Podeślij jakieś fotki na sk8karate@gmail.com lub tu w temacie.

Husqvarna SM450R & Yamaha YZ 250
było KTM Exc-r 530 Yamaha WR400F  Ducati Monster 800 S.i.e.
http://www.bikepics.com/members/pablo87/

7

Odp: 2 takt bez homologacji

hej - w moim szczerym opisie wszystko napisane.

[url]https://www.olx.pl/oferta/kawasaki-kx-125-nie-honda-suzuki-yamaha-rm-cr-sx-yz-CID5-IDfR7NT.html[/url]

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

8

Odp: 2 takt bez homologacji

Sprzęt widzę swoje lata ma, szukam jednak trochę młodszych roczników. Nie miałeś w tym KX'ie problemów ze skrzynią ? Ponoć największa bolączka modeli sprzed 2000r.

Husqvarna SM450R & Yamaha YZ 250
było KTM Exc-r 530 Yamaha WR400F  Ducati Monster 800 S.i.e.
http://www.bikepics.com/members/pablo87/

9

Odp: 2 takt bez homologacji

Ja mam cr125 co prawda z 96r ale jest b mocno doinwestowana. Cylinder nowy na drugim tłoku, kapitalka gdzieś z 40mth temu. Skrzynia 5bieg od nowszej, wydech z dyfuzorem bud, pułki kute bud, kiera gruba pro taper, dźwignia sprzęgła pro taper, przewody stal hella, tarcze przód tył i klocki nowe, napęd 5h na xring, elektryka nowa, lagi przód od crf 2007, v force 3,  rama malowana, chłodnice powiekszane,  opony jak nowe,  rolgaz domino, nowe wszystkie linki, gaźnik CR125 PWK Air Striker z przepustnica i wiele innych. Stoi od lipca w garażu nie używana i nie wiem czy sprzedawać czy nie bo polubilem enduro na wr ce. Nie trzeba być wielkim matematykiem żeby wiedzieć ile $$ to wszystko pochłonęło. Miałem zamiar przełożyć do siebie wr kilka gratow i może wystawić bo i tak nikt nie zwróci np za klamkę sprzęgła PT za 400czy 500zl półki z kiera za 1.5k itp a trochę gratow pasuje.

Hsq SMR 511
#511

10

Odp: 2 takt bez homologacji

Trochę daleko do Poznania. Na ile sobie ją cenisz ?

Husqvarna SM450R & Yamaha YZ 250
było KTM Exc-r 530 Yamaha WR400F  Ducati Monster 800 S.i.e.
http://www.bikepics.com/members/pablo87/

11

Odp: 2 takt bez homologacji

Może za7 bym oddał jak stoi a jak nie to za 4 na pewno pójdzie po przywróceniu do oryginalu ale i tak remontu nie cofne. Zobaczymy.

Hsq SMR 511
#511

12 Ostatnio edytowany przez wyrzyk969 (2016-11-05 00:01:17)

Odp: 2 takt bez homologacji

Pablo_87 napisał/a:

Ponoć największa bolączka modeli sprzed 2000r.

co do skrzyni w KXie (ja mam 250 z '98r) nigdy nie miałem problemów, moto mam od 8 czy 9 lat i dostawało dobrze w dupę, zmiana biegów bez sprzęgła w górę i w dół w ciężkim terenie czy na torze (wygoda hehe), wcześniej jak był też w SM to traski po 300km na raz robiłem (nie polecam jeżeli chodzi o wygodę) i z prędkością średnio 100-110 spokojnie jechał. Teraz w stuncie latam nim gdzie np na kole biegi przebijam bez sprzęgła i wszystko śmiga jak ta lala. Pieca nie otwierałem z 4 lata bo czekam, aż się moto zajeździ (chce big bora 290-300ccm) i zrobić konkret remont ale one uparte i nie chce zdechnąć... Jak dla mnie Kawasaki jest zajebongo i bym jak najbardziej polecał ale może ja mam szczęście do tej marki bo poprzednia kawa (zx6r) zrobiona na psa tylko bez przegród w misce czy saków odwróconych latała na 1,5l oleju (młody i głupi byłem, więc serwisy mi nie w głowie były hehe)... co jak co KX'y zajebiste i szukaj od 2000r bo już nowsze rozwiązania posiadają i też o części lepiej. Pzdr.

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

13

Odp: 2 takt bez homologacji

Ja tez nie mialem problemów ze skrzynia . Może poprzednicy mieli - tego nie wiem

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

14

Odp: 2 takt bez homologacji

te 125 to nie są za słabe? jeździłem cr 250 i rm250 nie zrobiły na mnie  wrażenia kompletnie żadnego, porównać to do 4 T to masakra....

Albo grubo Albo wcale :p
ktm lc4 640+2x akrapović+ fcr 41+open airbox 06r
Ktm 450 SMR-R 08r
Ktm 690 enduro R + SM 13r /Yamaha R1 tysiączek :)

15

Odp: 2 takt bez homologacji

Jeśli 250 w 2T nie zrobiły na Tobie wrażenia to chyba w ogóle tego nie kręciłeś tak jak trzeba. Jeszcze nie spotkałem się z taką opinią.

Husqvarna SM450R & Yamaha YZ 250
było KTM Exc-r 530 Yamaha WR400F  Ducati Monster 800 S.i.e.
http://www.bikepics.com/members/pablo87/