Odp: ktm 690 rozrusznik
jak masz gdzieś zwarcie w instalacji to silnik nie ma siły kręcić. Rób jak uważasz.
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » ktm 690 rozrusznik
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
jak masz gdzieś zwarcie w instalacji to silnik nie ma siły kręcić. Rób jak uważasz.
Lewis podłączyłem rozrusznik bezpośrednio z innego aku i tak samo problem tkwi gdzieś w środku dawałem na rozrusznik dodatkowa masę prąd i ch*j. Raz kręci jak głupi raz nie ma siły obrócić wałem.
jeżeli jest tak jak mówisz, to możliwe, że system autodekompresatora nie zawsze działa jak trzeba.
2 miesiące temu zmieniałem głowice i stary wałek rozrządu miałem wstawiłem inne auto deco nic się nie zmieniło tak WGL to w auto demo nie ma się co zepsuć... co dalej?????
Błędnie zakładasz, że w autodeko nie ma się co zepsuć. Zawsze jest chociażby jakaś sprężyna.
Kompan do picia w 690 nie ma takiej sprezynki jak w 640 inaczej jest to zbudowane... wstawiłem inne auto demo pewne. W 690 przez koło zębate walka rozrządu przechodzi taki czpien sprawdź sobie w Google
Po obejrzeniu filmików można podsumować:
rozrusznik działa i kręci dobrze, nie jest nic zablokowane na zębatkach
nie kręci przy wkręconej świecy czyli nie może przełamać kompresji - sprawdziłbym dokładnie autodeco, luzy zaworowe, rolki na dźwigienkach, rozrząd w każdym calu
te nowe dekompresatory da się uszkodzić. Na forum ktm-a chłopakowi pękł w nowym motocyklu na gwarancji.
Tutaj masz temat gdzie w 690 pękł gościowi 2 razy
[url]http://supermotojunkie.com/showthread.php?127942-KTM-690-SMC-auto-decompression-broke-2nd-time[/url]
kolejny temat gdzie psioczą na te dekompresory
[url]http://supermotojunkie.com/showthread.php?107762-690-SMC-hard-starting-cold[/url]
Lewis podłączyłem rozrusznik bezpośrednio z innego aku i tak samo problem tkwi gdzieś w środku dawałem na rozrusznik dodatkowa masę prąd i ch*j. Raz kręci jak głupi raz nie ma siły obrócić wałem.
ja przez bezpośrednie podłączenie rozumiem kabel z aku bezpośrednio do śruby rozrusznika a masę z aku bezpośrednio do obudowy rozrusznika - innymi słowy na krótko - uwaga pójdą iskry:)
haker, dobrze rozumiesz. Ale dzięki podłączeniu z zewnętrznego akumulatora bezpośrednio do rozrusznika, eliminujesz spadek napięcia na oryginalnym akumulatorze i tym samym pompie paliwa.
Lewis dobrze gada. Wiedziałem że będą iskry i się przygotowałem wszystko dobrze zamocowane było :)
Dobra co dalej mam robić?
1. wyjąć i obejrzeć dokładnie system dekompresatora
2. dla świętego spokoju po złożeniu sprawdzić luzy zaworowe.
W jakim stanie masz napinacz łańcuszka rozrządu? Może rozrząd przeskoczył o ząbek z powodu zbyt luźnego łańcuszka i dekompresator "nie trafia" z uchyleniem zaworu w sprężanie?
Gierwi napinacz rozrządu ok rozrząd ustawiłem 3 razy w tym 2 razy miałem wyciągnięty wałek i dokładnie zbadany. Myślę że jak by było coś z rorzadem to Moto WGL by nie odpalalo nie miało mocy itd.
pierwsza próba dziś o 6 rano włączam zapłon krece jest hłe hłe moto nie pali, ale zauwayłem że przy kręceniu hłe hłe zapaliła sie lampka FI zaraz podłącze kompa i zobacze
Panowie na kompie czysto...
Podłącze mu prąd z dwóch aku i moto pali za pierwszym obrotem,a na jednym aku coś go trzyma nie może przełamać kompresi
Przyczyna znana...
Dzwigięka zaworowa trafiona luz na rolce, moto pali od strzała po zamontowaniu innej dzwigni...
Wpadłem na to przypadkiem :)
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » ktm 690 rozrusznik
Wygenerowano w 0.054 sekund, wykonano 77 zapytań