Odp: Ciekawe motocykle na allegro/ebay
A jak by dobrze zjechał jeszcze z ceny tej 550 i samemu zrobił na cacy to jaki ~koszt zakładając najczarnieszy scenariusz?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Ciekawe motocykle na allegro/ebay
Strony Poprzednia 1 … 745 746 747 748 749 … 891 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
A jak by dobrze zjechał jeszcze z ceny tej 550 i samemu zrobił na cacy to jaki ~koszt zakładając najczarnieszy scenariusz?
Trzeba jeszcze opanować taką 550-tkę, bo mocna zapewne jest.
Tego sie w 100% chyba nie opanuje...
Najczarniejszy - hmm...
2 tłoki ~ 1700
2 cylindry ~ 1300
komplet uszczelek + nowe szklanki zaworowe - 1400
panewki - komplet ~ 600
regeneracja rozrusznika ~ 300
łożysko jednokierunkowe ~ 200
stator ~ 600
komplet 8 zaworów tytanowych - 2300
Co daje mniej więcej 8400 PLN + robocizna, jak ktoś tego sam nie będzie robił. Ale otrzymujemy gotowy silnik, gotowy przelatać kolejne 200-300 motogodzin
Do tego mogą dojść jakieś tam niewielkie koszty używanych części, jak coś będzie się nadawało do wymiany - np wałki rozrządu.
To bardzo wątpliwa przyjemność wychodzi dodając te wszystkie koszty no i ile do tego jeszcze trzeba sie nadumac:))
I mieć narzędzia bo do apki zestaw kluczy z Juli nie wystarczy.
podlicz te same koszty przy CRF, czy KX czy jakim kolwiek innym wyczynie:
Tłok + cylinder + korba + łożyska + 4 zawory tytanowe + komplet uszczelek i fakt, że co max 100mth musisz to powtórzyć, a najlepiej w połowie tłok wymienić :)
EDIT
z nietypowych narzędzi, to potrzebny jest ściągacz do magneta i dorobiony klucz do dokręcania jednej ze śrub głowic.
tak to nie trzeba żadnych nadzwyczajnych narzędzi, różniących się od tych, które potrzebne są do silnika 1-cylindrowego
W sumie racja, tuleje można wyjąć rozpoławiając silnik.
Tego sie w 100% chyba nie opanuje...
Przeczuwam, że już wersja 450 jest mocna i niezbyt łatwa w poskromieniu. A tak btw. czy istnieje takie moto w klasie 450 ccm, które byłoby nieco łagodniejsze? A nie szarżowało jak wściekły byk przy byle ruchu manetką :)
Seryjna WRa 450, nie jest tak dzika jak CRFa np. Aprilia SXV 450 jest najłagodniejsza ze wszystkich wyczynowych 450.
Podobno RMX 450 i klx450 też w serii szału nie robi.
Tylko jednych i drugich prawie nie ma.
Akurat jest na etapie generalnego remontu w mojej CRF'ie no i koszta na chwile obecna oscyluja w granicy 10 k z tym że wszystko z Hondy biorę , wiec przypuszczam że w takiej SXV'ce jednak może być dużo droższa impreza , aczkolwiek zależy co tam się działo .
Podobno RMX 450 i klx450 też w serii szału nie robi.
Tylko jednych i drugich prawie nie ma.
Niestety to prawda, są jedynie zagranicą np. we Włoszech się trafiają raz na jakiś czas z tego co obserwuję na ich stronach.
A pytam, gdyż jeszcze nie jeździłem na SM mających 450 ccm.
Założysz z tyłu najmniejszą dostępną zębatkę napędową i każda 450 straci dzikość.
Exc 450 też ci rąk nie powyrywa.
Akurat jest na etapie generalnego remontu w mojej CRF'ie no i koszta na chwile obecna oscyluja w granicy 10 k z tym że wszystko z Hondy biorę , wiec przypuszczam że w takiej SXV'ce jednak może być dużo droższa impreza , aczkolwiek zależy co tam się działo .
To co podałem to najczarniejszy scenariusz na oryginalnych częściach. Często nie trzeba wymieniać wszystkiego z mojej listy...
Strony Poprzednia 1 … 745 746 747 748 749 … 891 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Ciekawe motocykle na allegro/ebay
Wygenerowano w 0.107 sekund, wykonano 27 zapytań