Temat: Witam / KTM 690 SMC
Witam!
Po kilku latach na CBR1000RR przesiadam się na supermoto. Właśnie przyjechał do mnie KTM 690 SMC R z 2016 roku. Warto było zamieniać? :)
Pozdrawiam,
Piotrek
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Przywitalnia » Witam / KTM 690 SMC
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam!
Po kilku latach na CBR1000RR przesiadam się na supermoto. Właśnie przyjechał do mnie KTM 690 SMC R z 2016 roku. Warto było zamieniać? :)
Pozdrawiam,
Piotrek
Witaj, witaj:))
Cześć.
Jeśli chodzi o Twoje pytanie to odpowiedź jest oczywista. - Nie było warto, CBR jest lepszym motocyklem bo jest szybsza.
Szybsze, nie oznacza lepsze :) parę modyfikacji przeprowadzę i może z 150 km/h poleci :P
Ja bym wolał CBR :) No chyba, że tylko do miasta to 690 lepsza.
Pewnie,że warto
by było
jakby smc było lżejsze o 50kg
Pewnie,że warto
by było
jakby smc było lżejsze o 50kg
To byłoby najlżejsze na świecie supermoto, a i niejedna trialówka chciałaby tyle ważyć ;-)
Jeśli chodzi o użytkowanie sprzętu to właśnie głównie miasto, trasy raczej do 100 km i 4-5 razy w roku tor, także chyba strzał w 10 :) Jeździłem jeszcze wcześniej na FZ1 i brakowało mi tej owiewki z przodu, stąd CBR. Ale naoglądałem się filmików jak chłopaki latają na SM i czas na zmianę :P Jaki wydech polecacie do SMC? MIVV Suono do 1500 PLN będzie chyba dobrym rozwiązaniem?
Sprawdź [url=http://www.wings.si]www.wings.si[/url] . Miałem takie w KTM 950 SM i po przejechaniu ok. 25 000 km były bez zarzutu. Generalnie dla niewprawnego oka nie do odróżnienia od Akrapović'a. Jedyna wada to brak homologacji, ale nie miałem z tym żadnych problemów, tak samo jak później w SMC z Akrapovićem też bez homologacji.
Dzięki za informację, już tam napisałem. Brzmią całkiem nieźle. I tak będę jeździł z DB-killerami także z tego co wyczytałem nie ma konieczności wgrywania mapy pod ten wydech?
Ja miałem gaźnikowca i stroiłem gaźniki na hamowni, ale zmieniałem też filtr powietrza i trochę modyfikowałem dolot. Nie zgłębiałem kwestii z wtryskowcami, jednak dowiedziałbym się czy nie chodzi im o standardową mapę Akrapovića - to jest do wgrania w ASO KTM bez problemu. Będziesz miał dwa zestawy dB - killerów do wyboru, tak że biorąc pod uwagę możliwość jazdy bez są dostępne 3 głośności do wyboru. Ta najcichsza jest mocno zbliżona do standardowej głośności, więc może tam nie ma konieczności kombinowania z mapami. Jeśli tak to robisz tylko kalibrację przepustnicy i 15 min. reset komputera (przynajmniej w moim roczniku tak było). Ten Twój ma inną elektronikę, więc lepiej sprawdź.
Fajne moto sobie kupiłeś, myślę że w 100% trafiłeś w oczekiwania (obecne, bo sam wiem po sobie że każdy kolejny motocykl,to jest ten właśnie który miał być!).
A tak w ogóle to skąd jesteś?
Przez zimę mam zamiar trochę doinwestować sprzęt. Na początek właśnie wydech. Do tego nie podobają mi się te handbary (mam strasznie starte), w mieście raczej będą mi zbędne, dlatego wymienię je na "lever guard" nie wiem jak to po polsku nazwać. Takie osłony klamek jak mają w MotoGP. Szukałem tematu na forum ale nie trafiłem w nic podobnego. Od SM oczekuję tego, że przy niskich prędkościach i niskich obrotach po odwinięciu będzie łapał pion bez strzelania ze sprzęgła. Nie miałem jeszcze okazji dobrze przetestować tego KTM, ale chyba to jest do osiągnięcia? :)
W Stolicy mieszkam, okoliczne tory zwiedzam, ale na Poznań jeszcze nie dojechałem :)
delta napisał/a:Pewnie,że warto
by było
jakby smc było lżejsze o 50kg
To byłoby najlżejsze na świecie supermoto, a i niejedna trialówka chciałaby tyle ważyć ;-)
Masz rację! 690 ma jedynie 24-35kg nadwagi, w porównaniu do mojej WRki ;)
Do triala brakuje mu jakieś 90 KG XD
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Przywitalnia » Witam / KTM 690 SMC
Wygenerowano w 0.051 sekund, wykonano 77 zapytań