Temat: Husaberg 570
Wystawiam po raz kolejny swojego Berga może tym razem ktoś się skusi ;)
[url]http://www.olx.pl/oferta/husaberg-570-wtrysk-ktm-525-exc-530-sx-500-crf-smc-690-rmz-450-CID5-IDhtGAH.html[/url]
cena do rozsądnej negocjacji ;)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » Husaberg 570
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Wystawiam po raz kolejny swojego Berga może tym razem ktoś się skusi ;)
[url]http://www.olx.pl/oferta/husaberg-570-wtrysk-ktm-525-exc-530-sx-500-crf-smc-690-rmz-450-CID5-IDhtGAH.html[/url]
cena do rozsądnej negocjacji ;)
Wystawiam po raz kolejny swojego Berga może tym razem ktoś się skusi ;)
[url]http://www.olx.pl/oferta/husaberg-570-wtrysk-ktm-525-exc-530-sx-500-crf-smc-690-rmz-450-CID5-IDhtGAH.html[/url]
cena do rozsądnej negocjacji ;)
Ty juz wez mnie chłopaku nie wku.rwiaj tym swoim Bergiem bo zaraz pisze pismo do prokuratury dlaczego kurw.wa pan Piotr nie wystawił swojego Berga na poczatku roku 2016 i naraża kolegę Dzinkssa na co dwutygodniowy zawał swoim zaje.bistym ogłoszeniem. No kur.waaa proszę, jeszcze go za 15 oddaj to rentę do końa życia mi bedziesz płaci, bandyto ty jeden;))
Dzinkss a nie zastanawiało Cię dlaczego w tym roku tyle osób pozbywa się 570?
Dzinkss a nie zastanawiało Cię dlaczego w tym roku tyle osób pozbywa się 570?
Bo zaczeles je skupować a wczesniej nikt ich nie chciał;) A tak naprawde to myśle ze sytuacja zaczyna wyglądać podobnie jak z wcześniejszymi modelami (niech ich chuu strzeli), na własnej skórze z kumplem co ma fe570 sie przekonałem jakie to niestosowne pytać o cześć do berga 2010 w ktm. Jak niedawno napisałeś: "Marka która jeszcze istnieje" z naciskiem na słowo "jeszcze" które zamieniać będziemy na "nie"' w tym wypadku najlepiej podsumowuje obecną sytuacje.
Ps. Dobry grunt juz sobie robimy pod ten skup, Jeszcze mcienkiemu tam śrubę trzeba podkręcić i czekamy;))
hacker33 napisał/a:Dzinkss a nie zastanawiało Cię dlaczego w tym roku tyle osób pozbywa się 570?
Bo zaczeles je skupować a wczesniej nikt ich nie chciał;) A tak naprawde to myśle ze sytuacja zaczyna wyglądać podobnie jak z wcześniejszymi modelami (niech ich chuu strzeli), na własnej skórze z kumplem co ma fe570 sie przekonałem jakie to niestosowne pytać o cześć do berga 2010 w ktm. Jak niedawno napisałeś: "Marka która jeszcze istnieje" z naciskiem na słowo "jeszcze" które zamieniać będziemy na "nie"' w tym wypadku najlepiej podsumowuje obecną sytuacje.
Ps. Dobry grunt juz sobie robimy pod ten skup, Jeszcze mcienkiemu tam śrubę trzeba podkręcić i czekamy;))
jak do tej pory nie miałem żadnego problemu z zamówieniem części do berga. Kopiując indeksy z manuala Engine Spare Parts 80% jest takich samych jak w KTMie!!!! więc jeżeli zabraknie części do Husaberga nie będzie ich również do KTMa :D
no dobra, a tak wtrącę lekkiego offtopa - co ile korba + łożyska + tłok i ile kosztują te trzy rzeczy ?
[url=http://www.tinypic.pl/q4i01hnd69x4][/url]
to teoria a w praktyce czytałem że i 300h robią na tłoku.
[url]http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=t%C5%82ok+husaberg+570&bmatch=s0-uni-1-4-0812[/url]
[url]http://www.wossner.pl/category.php?id_category=100[/url]
[url]http://ktmwawa.pl/connecting-rod-repair-kit-nr-81730015044[/url]
[url]http://www.ktmonlineparts.com.au/find/part/M.311531[/url]
[url]http://www.ktm-parts.com/78830005000.html[/url]
to tak na szybko pewnie większość jak by dłużej poszukał to udało by się taniej wyrwać.
Najgorzej jest z cylinder tłok, bo kosztuje koło 3500zł w ktmie, ale jest bez problemu. Po 200h tłok fabryczny nadaje się dalej do latania, sprawdzone z kilku źródeł.
.
Najgorzej jest z cylinder tłok, bo kosztuje koło 3500zł w ktmie, ale jest bez problemu. Po 200h tłok fabryczny nadaje się dalej do latania, sprawdzone z kilku źródeł.
ostatni link to jest cylinder koszt 599$ czyli około 2400zł drogo?
velkurczak napisał/a:Najgorzej jest z cylinder tłok, bo kosztuje koło 3500zł w ktmie, ale jest bez problemu. Po 200h tłok fabryczny nadaje się dalej do latania, sprawdzone z kilku źródeł.
ostatni link to jest cylinder koszt 599$ czyli około 2400zł drogo?
I tak i nie:)na generalnym remoncie wychodzi ok 2tysie drożej niż w ktm np.530 za same cześci i nie ma sie co oszukiwać ze jest tanio bo tak nie jest dlatego ze praktycznie wszystko mamy x4 i to jest największy ku.rwa problem:)
co jest niby tańsze 4x w 530?
cylinder 607$ [url]http://www.ktmpartspro.com/oemparts/p/ktm/78630005000/cylinder[/url]
korba 1339zł
tłok OEM 1171zł
[url]http://ktmsklep.pl/schemat/77687/wal-korbowy-tlok#schemes_controls[/url]
Chodzi mi o to ze fajnie by było jak taki cylinder by kosztował 607zł :))
Myślę że dyskusja nad wymianą cylindra jest trochę przedwczesna, tłok wossner kpl z pierścieniami i sworzniem 600pln i tu mamy 3 wymiary, korba rzeczywiście 1300pln ale co drugą wymianę tłoka, w takich dieslach o pojemności 570 wymiana tłoka co 250mh nie jest żadnym nadużyciem. Pisałem kiedyś z kolesiem z uk który rozbierał berga 570 po ponad 400mh przy użytkowaniu 80%miasto 20% tor i nie było żadnej tragedii. W Poznaniu mamy gagatka na 650fs który rozebrał silnik dopiero po 900mh !! Myślę że w przypadku 450 raczej nie ma szans na takie "wyniki"bo ich charakterystyka jest inna i właśnie największe pierdalnięcie mają w górnym zakresie obrotów.
Piotrekmm sorry za taki wywód na Twoim ogłoszeniu
Ja sie ze wszystkim zgodzę ale przebiegi rzędu 900mth pewnie sa osiągalne ale tylko i wyłącznie jezeli sprzęt posiada jeden właściciel od nowości i jest on świadomym użytkownikiem chuchając tu i tam. Tylko jak tu logicznie wytłumaczyć te wszystkie zaistniałe awarie i remonty których po kolei wszyscy uswiadczaja? Cofane liczniki, zaniedbania użytkowników, wady materiałowe, niekompletne i nieumiejętne remonty? itp itd, a gdzie tu do chociażby 250mth a co dopiero mowić o 900mth. Np moj ma 190mth i jest po remoncie ok 50mth a nakur.wia juz olej jak rozjebany ursus i tylko jak bedzie kasa wywalam silnik na stół i szukam przyczyny dlatego ze tez chciałbym jebnac powiedzmy te 200mth bez dotykania a realnie zalatuje mi to jakąś mitologią i dopiero jak zobaczę takie cuda to wtedy uwierzę. Chodzi mi tu głównie o starsze model 450/550/650 o nowszych 450/570 czytałem tu i tam i mozna by rzec po opiniach użytkowników ze bezawaryjność stoi na bardzo wysokim poziomie, wręcz stawiając na równi z pancernym rfs-em dlatego świecą mi sie oczy na myśl o takiej 570 ale niestety w chwili zakupu kolejnego moto fundusze pozwoliły tylko na starszą konstrukcje co szczególnie dało sie odczuć po technologicznie nowszym 525 ktory był dużooo bardziej "kompaktowym" jak i przyjaznym sprzętem ale fakt faktem pierd.dolniecia i potencjału absolutnie takiego nie miał. Dlatego skłaniam sie nisko takiej 570 bo jest juz konstrukcyjnie nowocześniejsza od 525 i ma ducha starszych Bergow wiec wydaje sie byc sprzętem idealnym:))
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » Husaberg 570
Wygenerowano w 0.059 sekund, wykonano 74 zapytań