Zrób to samo na włączonym silniku.
Bo ciężko pisać o uszkodzeniach skrzyni/sprzęgła kiedy silnik jest zgaszony.
Z twojego opisu wynika, że masz 1,2,luz, 3,4.
Raczej nie masz nic zużyte tylko coś przestawione (prawdopodobnie numer 14).
Uszczelkę zawsze lepiej dać nową. Tak samo skontroluj lub daj nowy oring od kanału wodnego. Groszowe sprawy ale nie chciej aby woda dostała się do oleju.
Co do kosza sprzęgłowego to na początku mało kto ma specjalne klucze a sprzęty rozbiera. Nie uważam tego za coś bardzo trudnego. Albo pneumat albo klucz do blokowania kół zębatych albo coś do włożenia między zębatki.
Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD