Tłumik mam seryjny, więc nie wiem czy powinien być okopcany ten kierunek, ale to jest akurat najmniejszy problem. Co do docierania to był docierany jak należy... pierwszy tysiąc zrobiony bardzo delikatnie na podstawowej mapie, po pierwszym przeglądzie jakoś strasznie w palnik nie dostaje, ale jeżdżę nim jak supermoto. Przecież nie kupiłem KTM-a żeby 60 km/h po bułki jeździć. Moje odczucie jest takie, że od początku miał problem z olejem bo jak jechałem na przegląd po 1000 km wydawało mi się, że tego oleju jest dość mało. Niepokoi mnie jeszcze kwestia tego co się dzieje w silniku. Bo mam wrażenie, że wydaje od początku taki metaliczny dźwięk, ale myślałem, że to osłona silnika wpada w rezonans, ale teraz pewny nie jestem. Dziś zauważyłem też, że zmienia znacząco dźwięk jak się naciśnie puści sprzęgło, a wcześniej tego nie było. Dziś wyjeżdżając od znajomych patrzyłem na olej i jeszcze był w okienku, a po dojechaniu do domu (200km) niestety już trzeba było go dość mocno przechylić żeby olej się pojawił. A jechaliśmy grupą, około 100 km/h, bez żadnego pałowania. Taka zwykła przejażdżka. Niestety nowy motocykl jutro musi wylądować w serwisie...mam nadzieję, że nie będą robić problemów.
KTM SMC-R 690 - był :(
Husqvarna FS450 #510 :)