Temat: Crf45Or sprężyny pod zawias przód
Witam , ogarnia ktoś gdzie w pl dostane sprężyny pod zawias na przód , waga 65-75 kg .
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » Crf45Or sprężyny pod zawias przód
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam , ogarnia ktoś gdzie w pl dostane sprężyny pod zawias na przód , waga 65-75 kg .
Podaj na pw. model i rocznik moto oraz opisz po czym jeździsz.
Po co na pw. Niech tutaj wpisze :-)
Levisie , nie ma co pisać , chce ogarnąć zawieszenie bo z tego co wiem Trawer miał robione w Power4 na 90 kg , zawias dla mnie jest okrutnie twardy dodatkowo lekko się poci lewy lag i chce za jednym zamachem ogarnąć całość wraz ze sprężynami.
no tak, ale chodzi nam o to, jaki dokładnie masz motocykl, rocznik itd.
Próbowałeś odkręcić trochę na regulacjach, może wtedy trochę zmięknie...
Jeżeli chodzi o regulacje to już jej zabrakło , mam nadzieję że wymiana sprężyn przyniesie chociaż w 50% zamierzony efekt , cóż cieżki temat będzie z zawieszeniem no ale trzeba samemu metodą prób i błędów walczyć , może ktoś z forum posiada jakaś lekture na temat dostosowywania sprężyn pod zawodnika i ustawianie zawiasu pod sm ? .
może ktoś z forum posiada jakaś lekture na temat dostosowywania sprężyn pod zawodnika i ustawianie zawiasu pod sm
Jest prosta reguła na zawias, ustawiasz wartości wyjściowe i potem kręcisz pod siebie. Każdy ma inny styl jazdy i inne upodobania. Ja np lubię jak mam trochę twardszy zawias (waga 90kg). Ostatnio zalałem oliwę 10w i dołożyłem blaszki, teoretycznie powinien się zachowywać jak przy 15w + podkładki 2cm pod sprężynę bo mam 4.8N - 0.49kg chyba coś koło 80-85kg rajdera. Na razie sprężyn nie zmieniam bo mam zamiar zrzucić zimowy przyrost masy hehe. Ogólnie zawiecha to indywidualna rzecz i musisz się sam przekonać na jakich ustawieniach najlepiej Ci się lata. Zależy też od nawierzchni, jak np na torze na winklu są małe wyboje górki czy coś jak tarka to warto ustawić szybszy powrót zawiasu aby ładnie wybierał i cofał się do swojej pozycji, a nie dobijał bardziej bo nie zdążył wrócić i już kolejna nierówność. Z drugiej strony jak ustawisz za szybki powrót to może koło dostać uślizgu. Teren też ma znaczenie, czy grząski czy zbity. Musisz próbować sam jak najlepiej Ci będzie. Pzdr.
Ale sprężyną ustawiasz położenie motocykla, tzw. zwis czy inaczej SAG. Odpowiednio dobrana sprężyna pozwala na wykorzystanie optymalnego skoku zawieszenia w w zależności od wagi zawodnika. Obrazowo to wygląda tak, że dla zawodnika o wadze 70 kg i sprężynie X moto stoi tak samo wysoko jak u zawodnika o wadze 95 kg i sprężynie Y. Reszta to tłumienie i to już indywidualna sprawa.
Sprężyny możesz kupić w ASO, są w podobnej cenie co zamienniki.
Tutaj można wyszukać jaka wartość jest odpowiednia i jak widać z kalkulatora nie tylko waga ale i stopień zaawansowania się liczy.
[url]http://racetech.com/ChooseVehicle.aspx[/url]
Dzięki Panowie za cenne informacje , w najbliższym czasie otworzę nowy temat i przedstawię przebieg z prac i regulacji może się komuś przyda w przyszłości .
wyjmij te sprężyny zmierz - sporo osób ma jakieś używki, np. ja czy hermes to może sobie coś dobierzesz...
Z ciekawości popatrzyłem jak się ceny kształtują i jednak na chwile i obecną taniej wyjdą zamienniki.
Z ciekawości popatrzyłem jak się ceny kształtują i jednak na chwile i obecną taniej wyjdą zamienniki.
W Hondzie za szt. wychodzi ok 250 zł bez rabatów .
Panowie moj STM najprawdopodobnie wyzionął już ducha , co polecacie bo zastanawiam sie co warto brac pod uwage poza TSS i STM ?
jeszcze jest chyba Suter
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » Crf45Or sprężyny pod zawias przód
Wygenerowano w 0.043 sekund, wykonano 82 zapytań