Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Chałupnicza metoda to przeszlifowanie boschem i chwycenie w imadło.
Udało mi się w około 5 min chałupniczą metodą plus, tzn. rozgrzanie + imadło :)
Dzięki za cynk.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Strony Poprzednia 1 … 59 60 61 62 63 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Chałupnicza metoda to przeszlifowanie boschem i chwycenie w imadło.
Udało mi się w około 5 min chałupniczą metodą plus, tzn. rozgrzanie + imadło :)
Dzięki za cynk.
panowie szukam i nie mogę znaleźć, żarówki STOP jednozwojnej do lc4. żarówka ta ma oznaczenia bay15, 21w12v
bay15d to dwuzwojna, a tylko takie mi wyskakują np na aledrogo, i w google,
wie kotś gdzie dostać taką w rozsądnej cenie?
mają w ktm Lublin, ale za 8 dych ...
oczywiści zwykła z włóknem odpada, tylko led
KUR** jednowłóknowa a nie jednozwojna, już znalazłem.
Pytanko - będzie duża różnica (o ile w ogóle) w SM miedzy KTM na starej i nowej ramie (roczniki 01-07 )?
kompan do picia napisał/a:Domier napisał/a:Krotkie pytanko o tarcze. Mam braking'a 310mm i ma luzy na nitach wzdluzne takie ze az dzwoni (ze 3mm luzu na oko) i boczne tez mocno wyczuwalne. Przy delikatnych luzach mozna zacisnac na nitach. Przy tak sporych domyslam sie ze tarcza smiec?
U mnie też wyczaiłem luzy, ale nie tak duże jak u Ciebie. Napisałem do producenta, zobaczymy jak szybko makarony odpiszą.
Jak sie sprawa wyjasni daj mi prosze znac to moze z moja podzialam chociaz narazie i tak musze kupic inna
Tak jak się spodziewałem, bez odzewu. Dałem tarczę znajomemu, ma dorobić i wymienić nity.
panowie, zauważyłem wyciek chyba oleju z rozrusznika, on jest delikatnie przepalony od kolektora, nie jetem pewien na sto pro czy to olej, bo nie śmierdzi typowo jak przypalany olej na silniku. duże jest tam ciśnienie oleju w tej rozruchałce? pilonować stanu oleju i jeździć , czy zawracać se tym gitarte? moto pali z rozrusznika
CRF450X, prawdopodobnie olej z silnika ucieka w skrzynię. Które uszczelniacze trzeba wymienić? Dużo z tym roboty? Z tego co widzę trzeba ściągnąć prawą kapę, później wszystkie koła zębate z wału i uszczelniacz? Co z uszczelniaczem na wałku balansera? Sory za tyle pytań, dzięki z góry!
Na szybkości, lagi dostały cieczki. Muszę ogarnąć serwisik, oczywiście we własnym zakresie, ale nie wiem co z uszczelniaczami. Brać ori zestaw naprawczy, czy jakiś zamiennik? Czy może się rozdrabniać na same uszczelniacze bez ślizgów?
montował ktoś z was akcesoryjne kierunkowskazy u siebie i mógłby podesłać fotkę w którym miejscu je zamontował z przodu i jak je przytwierdził??
[url]http://i.ebayimg.com/images/g/SjMAAOSwGvhULuxs/s-l300.jpg[/url]
Mniemam, że pytasz o KTMa. Oryginalnie do półki przykręcone jest takie coś.
[url]http://i.ebayimg.com/images/g/SjMAAOSwGvhULuxs/s-l300.jpg[/url]
Mniemam, że pytasz o KTMa. Oryginalnie do półki przykręcone jest takie coś.
Tak jest, gdzie takie cudo dostanę?? na tył też takie można dostać??
Dzięki wielkie za szybką odpowiedz
Mam gdzieś takie cudo od 525. Muszę znaleźći wrzucę fotkę.
Też nie wiem czy nie mam czegoś takiego.
Jak macie na zbyciu, chętnie bym nabył :)
Ja mam, ale wrzucę fotkę pod wieczór.
gdzie mogę dostać korek chłodnicy 1.4 bar ?
Strony Poprzednia 1 … 59 60 61 62 63 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Wygenerowano w 0.033 sekund, wykonano 64 zapytań