1

Temat: Regulacja gaźnika

Witam
Znacie może kogoś dobrego kto mi wyreguluje gażnik KTM 640 lc4
Zmienilem troszke dolot bo poprzedni właściciel moto zamontował filtr stożkowy i jakieś jeszcze udziwnienia porobił a ja zmieniłem na zwykły gąbkowy i do tego wleciał kompletny wydech akrapa ;) chce by ktoś mi to wszystko dobrze zgrał.
Jestem z Ustki (woj.pomorskie) wiec szukam kogoś w okolicy kto to dobrze zrobi. Moge pojechać gdzieś dalej bo w ostatecznosci pojade do poznania CERBOL. Ale slyszalem ze jest tez ktos dobry w Bydgoszczy.

Nie ma ryzyka, nie ma zabawy...

2

Odp: Regulacja gaźnika

Panowie nie mowcie mi ze nikt nie ogarnia tego tematu

Nie ma ryzyka, nie ma zabawy...

3

Odp: Regulacja gaźnika

do tataserwis w Koszalinie masz bliżej.

Natomiast sama regulacja gaźnika nie jest taka trudna - może spróbuj sam ?

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

4

Odp: Regulacja gaźnika

Jestem z Koszalina. Wg mnie w okolicy nie ma nikogo kompetentnego do ustawienia gaźnika. Walcz sam. Tak jak ja walczyłem.

5

Odp: Regulacja gaźnika

A co masz za problem? jestem z okolic słupska i miałem lc4 640 smc jaki masz gazior? serie? montuj fcr 41 :)

Albo grubo Albo wcale :p
ktm lc4 640+2x akrapović+ fcr 41+open airbox 06r
Ktm 450 SMR-R 08r
Ktm 690 enduro R + SM 13r /Yamaha R1 tysiączek :)

6

Odp: Regulacja gaźnika

No własnie tataserwis tez takie sobie opinie slyszałem i nawet w Gdańsku nikt nikogo nie polecił. Chłopakie z Gdańska lataja do Bydgoszczy tylko nie wiem gdzie dokładnie.
Problem mam taki ze jak go kupiłem to poprzednik kombinował cos z dolotem powietrza i nie wiem czy zmienieł mu mape czy nie. A ja zmieniłem dolot na oryginał i dotego jutro wlatuje kompletny akrap :)
i z tego co sie dowiadywałem to trzeba to wszystko zgrac razem by mialo sens

Nie ma ryzyka, nie ma zabawy...

7 Ostatnio edytowany przez Adammada (2016-04-22 15:03:06)

Odp: Regulacja gaźnika

Podpowie mi ktos czy to jest odpowiedni kolor swiecy?
[url]https://imgur.com/a/7PKwQ[/url]

Plisss

8

Odp: Regulacja gaźnika

Dzis rozebralem gazniki jeden od ktm exc 525 03r i jeden od 525exc 05r
Okazuje sie ze w obydwuch iglice mam obdt p(od sx keihin 41)a powinny byc obdv t
Ponadto w jednym jast jeszcze main jet 185(tez wychodzi na to ze od sx) i idling jet48,a powinna byc 42
Wydaje mi sie,ze kolor swiecy jest za bialy,nie chcial bym uszkodzic silnika. Na jakie dysze musze zmieniac na mniejsze np 178/42 tak jak w serwisowce? Jesli bede montowal akrapa i otwieral airbox to ktore dysze trzeba zmieniac i czy na mniejsze czy wieksze. Staram sie to sam ogarnac ale im wiecej czytam na ten temat roznych postow tym mam wiekszy metlik.

9

Odp: Regulacja gaźnika

Adammada

te gaźniki są z twoich motocykli czy kupione samopas?
Jakie mają z boku oznaczenia te gaźniki?
Motocykle są na seryjnych wydechach czy nie?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

10

Odp: Regulacja gaźnika

Oba od moich jeden byl z silnikiem z 03r  teraz jest z 05 i ma oznaczenie 3900b aqe14 (to jest ten opisywany z dysza 185) i ma seryjny wydech ktm troche podjechany i nie wiem czy od exc

A drugi jest od 2005( wygladaja identycznie) i bedzie jezdzil z silnikiem 03r z tytanowym akrapem i planuje otwierac airbox o ile ma to sens i jest to 3900b. Csd09 do niego wsadzilem jt jetting iglice i dysze 172( byla 178)

Dzieki za zainteresowanie,wlasnie na Ciebie liczylem heh

11

Odp: Regulacja gaźnika

No to faktycznie masz namieszane w stosunku do serii ale to nie oznacza, że jest źle.

Jeżeli motocykl ładnie odpala na zimnym i na ciepłym, ładnie się wkręca, nie wali w tłumik to znaczy, że jest dobrze.
Co do koloru świecy to wygląda ok.
Im będzie się robić cieplej tym mieszanka będzie robić się bogatsza więc latem ta świeca nabierze ciemniejszego koloru.

Jeżeli chodzi o wymianę wydechu i filtra powietrza.
Oba te zabiegi znacząco zubożą mieszankę.
Sądzę że wszystko począwszy od dyszy wolnych obrotów przez iglicę po dyszę główną pójdzie o jeden wzwyż.
Dysza główna może nawet o kilka rozmiarów.

To jak i na ile przekonasz się po zamontowaniu gadgetów i odpaleniu silnika.
Jak montujesz jt jetting to powinieneś mieć ładnie napisane co jak zamontować na początek.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

12

Odp: Regulacja gaźnika

Wszystko niby chodzi ladnie,silnik odpala,schodzi z obrotow przy gwaltownych ruchach manetka nie zamula tylko ladnie sie wkreca. Martwil mnie jedynie kolor tej swiecy czy nie za jasna. Zostawie tak jak jest puki co i co jakis czas bede sprawdzal swiece. Co do drugiego moto z jd jetting i akrapem,to wlasnie w instrukci jest tylko napisane przy wysokosci do 4000ft niebieska iglica plus 172 dysza(ta wlasnie wsadzilem) i potem wyzej to czerwona iglica z mniejszymi dyszami do danych wysokosci. Mysle,ze to sa ustawienia pod seryjny wydech a innych nie podaja. Czyli skoro bede musial wzbogacic mieszanke to niepotrzebnie wymienialem dysze org 178 na ta 172 z jd tylko najprawdopodobniej i tak bede musial wsadzac wieksza i podniesc iglice? Puki co czekam na sprzeglo jak poskladam dziada bede kombinowal. Czy dziury w airboxie musza byc do tego akrapa? Dzieki bardzo Hacker

13

Odp: Regulacja gaźnika

Jak chcesz to możesz napisać do jd jetting jaki masz motocykl, wydech, temp. wysokość npm i ci odpiszą co dokładnie masz zamontować.

Dziury w airboxie to już jakiś tam tuning ale na pewno nie musisz ich robić. Nie sądzę też abyś odczuł różnicę z i bez nich.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

14 Ostatnio edytowany przez Adammada (2016-04-27 20:38:17)

Odp: Regulacja gaźnika

Poskladam dziada,zobacze jak gada i ewentualnie bede myslal,drugiego skoro chodzi zostawiam tak jak jest i bede obserwowal swiece co jakis czas. W wakacje bede w poznaniu to moze oddam komus,kto sie dobrze na tym zna zeby miec pewnosc ze jest ok. Z moim angielskim jak napisze do jd nie ogarna nic. Hehe. Co do dziur to poprostu gdzies tam wyczytalem,ze jak przelot to najlepiej zrobic,ale skoro nie ma praktycznie roznicy to raczej zostawie tak jak jest.

15 Ostatnio edytowany przez Adammada (2016-04-28 20:35:02)

Odp: Regulacja gaźnika

Pokusiles mnie Hacker i nasmarowalem maila do jd jetting. Zszokowali mnie,ze w ogole odpisali i to jeszcze tak szybko. Latwiejszy kontakt z nimi niz ze sklepem ktm,ktory praktycznie widze z okna mojejego domu. Jak juz pisalem w zestawie jd daja dwie iglice niebieska i czerwona,z instrukcjiwynikalo ze mam uzyc niebieskiej 3 rowek od gory+172 dysza i mikstura 2 obroty. Napisalem jakie moto,wysokosc i plus minus temp. No i ze akrapa zakladam i teraz sugeruja ze mam uzycz czerwonej igly(wedlug instrukcji powinienem jej uzyc powyzej 3000ft czyli okolo 900m npm a mieszkam na 50m npm) na piatym rowku czyli max,dysza 172, pilot 42 i mixtura 1 3/4 obrotu.