Odp: WR 425 SM!!! sprzedam/zamienię na crossa
A pamiętam jak była za 8k
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » WR 425 SM!!! sprzedam/zamienię na crossa
Strony Poprzednia 1 2 3 4 … 8 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
A pamiętam jak była za 8k
Dokładnie, byłem zdesperowany na sprzedaż, było nie w sezonie i było przed remontem ;) Cena do lekkiej negocjiacji, ale nie mam parcia na sprzedaż :) Cena adekwatna do stanu, a jak ktoś chce to niech kupujcie śmiecie za 12 koła w niewiadomym stanie, ja się tak nie raz nadziałem.
To jest ten gość co płakał że była zajechana głowica, cylinder, a uszczelka pod głowica była zakładana dwadzieścia razy? Teraz po wymianie uszczelek i oliwy sprzęt igła :)
No tak, magiczny czas Wielkiej Nocy i klimat poszukiwania Easter egg, nawet na forum. ODKRYŁEM PIERWSZE FORUMOWE JAJA :) Co wygrałem?
To jest ten gość co płakał że była zajechana głowica, cylinder, a uszczelka pod głowica była zakładana dwadzieścia razy? Teraz po wymianie uszczelek i oliwy sprzęt igła :)
No tak, magiczny czas Wielkiej Nocy i klimat poszukiwania Easter egg, nawet na forum. ODKRYŁEM PIERWSZE FORUMOWE JAJA :) Co wygrałem?
Tak to ten - w sumie moto po remoncie ;) olej trochę pierdół z dekoracji - [url]http://forum.supermoto.pl/post267239.html#p267239[/url]
Wy jesteście tacy ułomni, czy tylko udajecie? Wk*rwiony byłem za to, że sprzęt polecony był amatorsko poskładany, KONIEC KROPKA.
Tłumaczę dla bardziej opornych: Uszczelka zakładana kilka razy co w skutku doprowadziło do strasznych wycieków oleju i musiałem co wyjazd, nawet jak jeździłem raz w tygodniu dolewać olej, sporo. W skutku po prostu olej wydostawał się tam gdzie nie powinien i już o tym pisałem wcześniej. Żeby to naprawić wystarczyła, uwaga.... nowa uszczelka ;) Głowica nie była zajechana, tylko była rysa, która nie była zrobiona zwykłą eksploatacją (Peka sam mi o tym później pisał) i na następny sezon będzie do nałozenia nowy nicasil. Oczywiście znając większość polaczków to jeszcze by jeździli z 3 sezony, do póki działa, ja też przecież nie musiałem o tym pisać. No ale chciałem być szczery :)Pierścienie były źle ustawione co również przyczyniało się do wycieku oleju, ale tutaj uwaga...trzeba było... tak! założyć pierścienie prawidłowo :)
Tłok, zawory i cała reszta w świetnym stanie, a wszystko co było potrzebne było zrobione.
Jesteście jednostronni pewnie dlatego, że większość z was zna się poza forum i łatwiej wspierać kumpla niż bezstronnie dyskutować. Wyciągnęliście swoje wnioski i śmiecicie mi pod aukcją ;) Dzięki za pomoc i wsparcie forumowe, któryś raz z rzędu ;)
No i znajdźcie lepszy sprzęt w tej cenie. :)
Jak ktoś jest zainteresowany, to zapraszam, można zadzwonić do mojego mechanika, można przyjechać i rozebrać sprzęt. Wgląd do części nie robi dla mnie problemu, nie mam nic do ukrycia i powtarzam to po raz tysięczny. Zawsze możecie w tej cenie kupić motocykl, który nie wiadomo kiedy był ostatnio rozbierany i co w nim siedzi. Ewentualnie sprawdzony sprzęt, lub sprowadzony, o którym właściciel potrafi powiedzieć tylko jedno- 'panie igła! odpala i jeździ''.
Tutaj macie pewność, że nie traficie na bombę zegarową i że sezon można bezpiecznie przejeździć, bez martwienia się o stan techniczny. Pozdro!!
Ty no mam takie pytanko co do pierścieni.
Bo nie wiem jak w Wr ale np ostatnio składałem drz i tam na tłoku nie ma ząbków zeby pierścień był ustawiony w danym miejscu.
To jak to w wr zle założyli ? Czy pomylili kolejność ?
A co do ceny, to dałeś dość cenę zaporowa. Wiec nie dziw sie ze inni sie śmieją ze taka cena. Nigdy, NIGDY nie odzyskasz kasy co włożyłeś w moto. :)
pozdrawiam :) wesołego :)
Podpinam się pod pytanie Cross-c1 - czy ustawienie pierścieni na zamkach w czterosuwie faktycznie ma takie znacznie? Z tego co mi się wydaje (tak na chłopski rozum) to ustawienie pierścieni na zamkach ma znaczenie w przypadku silników dwusuwowych, aby podczas pracy, pierścień się nie przekręcił i nie zahaczył o kanał. Ale to tylko takie moje rozmyślania. Niech się wypowie ktoś kto się zna ;)
Pierścienie nie powinno zakładać się zamkami w jednej linii tylko tak
Co do bycia Polaczkiem, to zdanie nicasil wystarczy na ten sezon mówi wszystko. szczególnie, ze cylindry do 426 już nie dostępne, a opinie o nakładaniu nicasilu są delikatnie mówiąc średnie.
O uszczelce to już Majster pytał, którędy olej ma uciekać, skoro w cylindrze podobno (ja nie wiem) nie ma kanałów olejowych...
12k za wr426 z 2002 z głowicą po podobno zatartej panewce- ile wytrzyma nikt nie wie, cylindrem na sezon, to średnia cena.
(...)
I stąd różnica 4K w cenie? Za przełożenie kilku rzeczy, w taki sposób jak należy + wymiana części, które się normalnie zużywają? ;)
Cholera, to ja za swoją CRF będę musiał chyba krzyknąć conajmniej z dychę więcej...
No bez przesady, że to aż taki powód do śmiechu :P przecież wiele taniej jej nie kupiłem, a mimo wszystko stan był trochę inny :) Poza tym cena to tylko cena, zawsze można negocjować :)
Co do pierścieni to mechanik mówił, że nie powinno być tak, aby były ustawione tymi 'przerwami' jedna pod drugą. Może na stan techniczny to nie miało znaczenia, ale na branie oleju tak. Może ktoś bardziej profesjonalnie opisze sprawę :)
Zaraz zaraz, 4K? Kupiłem ją za 10500 :) To, że wcześniej była wystawiona za śmieszną cene to była okazja z której nikt nie skorzystał! byłem w stanie desperacji i pilnie potrzebowałem kasy, ale poradziłem sobie w inny sposób. To, że ktoś nie wykorzystał momentu to nie mój problem.
Cylinder na sezon- co do tego zdania mechanik mi zalecił po prostu wymianę nicasilu na kolejny sezon, co nie znaczy że jest tragiczny. Mówił że stan jest taki, że większość ludzi i tak by go zostawiła na dużo większy okres czasu, ale ja chciałem mieć igiełke. Więszkość ludzi, którzy wystawiają moto nawet o takich rzeczach nie wspominają. Dodatkowo mówił, że gdyby było coś nie tak to sprężanie było by dużo słabsze, a teraz chce urwać noge :) A panewki zostały zregenerowane. :)
im dalej w las tym gorzej
na początek zmień mechanika
skoro Twoje wypowiedzi opierają się na jego wiedzy
to ja bym tam motocykla nie odstawił więcej
przy awarii uszczelki pod głowicą w motocyklu nie widziałem by komuś olej uciekał
Szkoda czasu i nerwów na zbędne dyskusje. Dajmy na luz :)
Cena przez święta 11000zł. Zamienię na crossa 4t 250/450, rozważę wszystkie oferty :)
Zamieniasz koła na MX i masz crossa ;)
Chyba, że szukasz full crossa.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 … 8 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » WR 425 SM!!! sprzedam/zamienię na crossa
Wygenerowano w 0.040 sekund, wykonano 80 zapytań