1 Ostatnio edytowany przez Chycu (2016-03-21 20:54:35)

Temat: KTM 690SM dziobak, akrap, k&n, a2, mapa

Witam!
Nie chce mi się robić nowego opisu, więc wrzucam z allegro

To czego nie ma na allegro:

-po szlifie poprzedniego właściciela moto miało naprawianą półkę, bo ścięte były ograniczniki skrętu. Mi to nie przeszkadzało, bo nic niepokojącgeo przy +180 km/h się nie działo

15 500 oddam jak stoi

Opis allegrowy:

Na sprzedaż moja zabawka, mianowicie KTM 690sm, czyli seryjne supermoto od austrijackiej firmy.
Na wstępie muszę zaznaczyć, że motocykl nie jest odpowiedni dla kogoś kto dopiero zdał prawo jazdy. Co prawda posiada tylko ~65 koni mechanicznych, ale przy wadze 160kg i ogromnym momencie obrotowym od samego dołu zamiatanie tylnym kołem to norma ;)



Trochę suchych faktów: KTM 690SM

Rok produkcji: 2007

Przebieg: 19 784 km

Moc: ~65 KM (w dowodzie 25kW, więc motocykl "łapie się" na kategorię A2)

Modyfikacje: Praktycznie EVO 1 KIT: wydech akrapovic bez db Killera, filtr powietrza K&N, zmieniona mapa ze względu na zmiany w KTM Serwis Kraków.

Kolor: czarny bez żadnej okleiny

Moto ubrane w komplet opon Pirelli Diablo Supercorsa, czyli praktycznie ostatnie opony w kolejce przed torowymi, które mają homologację drogową. Opony niesamowicie kleją na suchym asfalcie. Na mokrym za to można nauczyć się pokory do zamiatającego tyłu :D



Troszkę historii:

Motocykl kupiłem w listopadzie ubiegłego roku, został sprowadzony z Włoch jako seria z wydechem Akrapovica. Miał tam niegroźny szlif, po którym delikatne ocierki niestety pozostały do dziś. Przejeździłem nim jeden sezon, niestety zbyt dużo się nie nacieszyłem z racji studiów i pracy. Zrobiłem jakieś 3000 kilometrów. Po zakupie motocykl trafił do warsztatu Bravados Motocykle w Krakowie. Tam przeszedł duży serwis przed sezonem:

-filtr oleju i powietrza

-olej

-świeca

-luzy zaworowe

-klocki hamulcowe

-zmiana pompy sprzęgła na oryginał z DUKE`a 2014r.

-uszczelki w pompie sprzęgła i przy wysprzęgliku

-założenie blokady na +/- 25 koni

-nowe manetki KTM

-nowe kierunki KTM

-nowe lusterka KTM

-ogon KTM wraz z oświetleniem rejestracji

Przygotowany do sezonu motocykl wrócił do mnie i czekał na sezon. Po kilku przejażdżkach uznałem, że motocykl po zmianie wydechu nie został ponownie wystrojony. Powodowało to nierówną pracę silnika na niskich obrotach. Aby wszystko było jak należy dziobak trafił do serwisu KTM Kraków, gdzie została zmieniona mapa zapłonu i przepustnicy, uwzględniająca zmieniony wydech i filtr powietrza. Został też w pełni odblokowany. Wszelkie problemy ustały.

Tydzień później, motocykl w tym samym serwisie KTM Kraków przeszedł wymianę króćca pomiędzy głowicą, a przepustnicą oraz sprzęgła jednokierunkowego rozrusznika. W takim setupie motocykl dojeździł do końca sezonu dając niesamowitą frajdą z jazdy :D



Dwa miesiące temu trafił do mechanika na posezonowy serwis:

-olej

-filtr oleju

-filtr paliwa

-wyprany filtr powietrza

-uszczelniacze lag przednich, olejowe i pyłowe

-puszka filtra powietrza

-odma

-luzy zaworowe

-czujnik temperatury



Jak widać, w motocykl zainwestowane sporo czasu, pracy i pieniędzy. Wszystko co należało wymienić, zostało wymienione. Używane tylko części oem KTM lub ich lepsze zamienniki. Zawsze przed jazdą motocykl był odpowiednio dogrzany, łańcuch nasmarowany i sprawdzony stan oleju. Jest w pełni przygotowany do sezonu. Na pewno da dużo frajdy przyszłemu właścicielowi, a przez świetne przygotowanie będzie bezawaryjny.

Oczywiście nie ma róży bez kolców :D

Tak więc, jak pisałem wcześniej, wizualnie brakuje mu kilku liźnięć. Posiada kilka rys, odprysków i zadrapań. Ale dla kogoś kto chce mieć motocykl do dawania frajdy z jazdy a nie frajdy z patrzenia na niego, ten jest chyba idealny :D



Dlaczego sprzedaję tak świetny motocykl?

W sumie to kilka powodów:

-znudził już mi się trochę ;)

-z racji nowych przepisów w prawie drogowym - nie mogę sobie pozwolić na utratę prawa jazdy, a przyspieszenie od delikatnej jazdy 50km/h do +100 trwa tyle, że ciężko się spostrzec że możemy stracić prawko :D

-chcę spróbować jazdy w terenie, a dziobak jest na to za ciężki niestety

Dlatego rozważę zamianę na hard enduro zarejestrowane (+250ccm), lub supermoto na dwóch kompletach kół (enduro, sm) bez mojej dopłaty.



W razie jakichkolwiek pytań, niejasności, chęci zobaczenia lepszych fot proszę o wiadomość lub telefon.



Cena jaka mnie interesuje to 15 800 PLN, może nie mało jak na dziobaka, ale A2, EVO1, Pirelli Diablo Supercorsa swoje kosztuje ;) Nie śpieszy mi się ze sprzedażą, jak zostanie to płakał nie będę :v



e-mail: chycu1994@interia.pl

tel: 600 240 242

Fotki z lata są przed zmianą tylnej opony :)

Opcja "Kup Teraz" tylko po obejrzeniu motocykla na żywo!

http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/59/99/01/81/5999018152
http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/59/99/01/81/5999018152_1
http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/59/99/01/81/5999018152_2
http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/59/99/01/81/5999018152_3
http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/59/99/01/81/5999018152_4
http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/59/99/01/81/5999018152_5
http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/59/99/01/81/5999018152_6
http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/59/99/01/81/5999018152_7

2

Odp: KTM 690SM dziobak, akrap, k&n, a2, mapa

Mógłbyś ze mną podjechać do salonu KTM w Krakowie, bo chciałbym sprawdzić historię tego moto, jak był i czy był serwisowany przez poprzednich właścicieli i przy jakich przebiegach. Dzwoniłem do nich i informacje udzielają tylko właścicielowi motocykla. Koszty pokryje ;)

Piszę tutaj. Bo podczas wysyłania PW stronkę blokuje mi antywirus pokazując, że na stronie jest wirus. Jak coś będę dzwonił i się umówimy.

3

Odp: KTM 690SM dziobak, akrap, k&n, a2, mapa

Zadzwoń do innego salonu Kata. Mi w Warszawie sprawdzili bez problemów.

4

Odp: KTM 690SM dziobak, akrap, k&n, a2, mapa

UP!
Wracamy do 15 500 bo auto kupiłem już :)

5

Odp: KTM 690SM dziobak, akrap, k&n, a2, mapa

Zamiana najchętniej na EXC200, ewentualnie fajne 250, 450 (tu tylko na dwóch kompletach kół), najchętniej z dopłata dla mnie
Fotki stare, na sezon nie ma ori ogona tylko goła blacha i kierunki z tyłu, dla zainteresowanych dodam foty jak będę w domu
http://img19.staticclassifieds.com/images_tablicapl/348399751_7_644x461_ktm-690sm-supermoto-evo1-akrapovic-a2-.jpg
http://img20.staticclassifieds.com/images_tablicapl/348399751_6_644x461_ktm-690sm-supermoto-evo1-akrapovic-a2-.jpg
http://img19.staticclassifieds.com/images_tablicapl/348399751_5_644x461_ktm-690sm-supermoto-evo1-akrapovic-a2-malopolskie.jpg
http://img19.staticclassifieds.com/images_tablicapl/348399751_4_644x461_ktm-690sm-supermoto-evo1-akrapovic-a2-motoryzacja.jpg
http://img19.staticclassifieds.com/images_tablicapl/348399751_3_644x461_ktm-690sm-supermoto-evo1-akrapovic-a2-enduro-funbike.jpg

15 bez negocjacji

6

Odp: KTM 690SM dziobak, akrap, k&n, a2, mapa

SOLD, do zamknięcia