1

Temat: Drz 400 sm

Siemka. Wiem ze temat pewnie tysiace razy walkowany, ale zaryzykuje :) przymierzam sie do kupna drz 400 sm (po dlugim poszukiwaniu stwierdzilem ze do mojej jazdy motorek idealny)
I tu pytanie do uzytkownikow ;D jak sprawa z remontsmi wyglada? Ile tys km silniki daja rade ? Jak wyglada sprawa tych podobno wadliwych napinaczy rozdzadu. Z gory dzieki za odp.
Pozdro !

2

Odp: Drz 400 sm

napinacz wymieniasz na inny. w drz jak zadbana to  tylko olej  jak nie to 6k w silnik a potem tylko olej, a reszte szukaj na forum bo było 10 razy.

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

3 Ostatnio edytowany przez sepo (2016-01-20 23:42:16)

Odp: Drz 400 sm

Daruj sobie seryjną SM. Szukaj wersji E przerobionej na SM lub kup zwyklą E i zapodaj jej małe koła. W seryjnej SM będzie Ci brakować mocy.
Wersje SM miały już poprawiony napinacz rozrządu.
Najważniejsze, żeby głowica nie była przytarta bo wtedy czeka Cię wydatek 10k jak będziesz chciał zrobić tak jak Bóg przykazał.
Najlepiej szukać czegoś po udokumentowanym remoncie.
Jeśli bardzo zależy Ci na wersji SM to szukaj takiej z założonym gaźnikiem fcr 39mx oraz akcesoryjnym kolektorem i wydechem.

4 Ostatnio edytowany przez zdesiu17 (2016-01-21 08:16:28)

Odp: Drz 400 sm

Mam okazje kupic wersje sm z kompletnym ukladem wydechowym leo vince w super cenie. Udokumentowany przebieg 25 tys, oleje zmieniane co 5 tys, ale moto jak wyjechalo z salonu tak prawdopodobnie nie mialo otwartego silnika

5

Odp: Drz 400 sm

lukash napisał/a:

Daruj sobie seryjną SM. Szukaj wersji E przerobionej na SM lub kup zwyklą E i zapodaj jej małe koła. W seryjnej SM będzie Ci brakować mocy.
Wersje SM miały już poprawiony napinacz rozrządu.
Najważniejsze, żeby głowica nie była przytarta bo wtedy czeka Cię wydatek 10k jak będziesz chciał zrobić tak jak Bóg przykazał.
Najlepiej szukać czegoś po udokumentowanym remoncie.
Jeśli bardzo zależy Ci na wersji SM to szukaj takiej z założonym gaźnikiem fcr 39mx oraz akcesoryjnym kolektorem i wydechem.

10 ? :D  hahaha  to kupic inna  drz a tamta wyjebac na złom o tym mówisz ? :D

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

6

Odp: Drz 400 sm

Nie ;) mowie o kosztach jakie poniosly osoby remontujące piec w  drz na tip top ;)

7

Odp: Drz 400 sm

W większości DRZ (S i SM) po kupnie nic nie trzeba robić, lejesz i jeździsz, tylko wymieniać olej regularnie .

Przy DRZ "E" -sprawdzić jak typowe enduro (wahacz,  kiwaczka, zawieszenie, czy nie kopci i nie hałasuje za bardzo)
Na zagranicznych formach przebiegi bez otwierania silnika 50-60tyś, ale każdy inaczej jeździ...

Przy enduro/cross remont będzie kwestia czasu , akurat DRZ , FMX czy XT660X są "bezawaryjne" jak na tego typu mota, wiec jeśli nie kupisz miny (DRZ za 5-6tyś), to zapewne nic nie będziesz musiał remontować (tylko sprawdzać napinacz, olej, luzy zawiesz, luzy zaworowe)

O DRZ wątków jest milion -poszukaj po forum

Hardcore - it's more than music...

8

Odp: Drz 400 sm

lukash napisał/a:

Nie ;) mowie o kosztach jakie poniosly osoby remontujące piec w  drz na tip top ;)

mally z forum robil  i anpewno nie wsadził 10 a była zrobiona na tiptop nawet walki zmienił

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

9

Odp: Drz 400 sm

Ale nie wkładał nowej głowicy ;)
Poza tym mally zna siarę i zwykly śmiertelnik może pomarzyć o gratach w takich cenach jak on ma ;)

10

Odp: Drz 400 sm

nie on jedyny "zna siare" ja mam paszport polsatu w hurtowniach  idzie załatwic za 900 tłok i cylinder  atheny

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

11

Odp: Drz 400 sm

Poszperam sobie jeszcze. Dzieki panowie za inof.
Pozdro ;D