1

Temat: CRF450R Modyfikacjie POMOC!!

Witam

Mam problem z ustawieniem CRF450R z 06 roku po wymianie filtra KN wydechu leovince do pompki przyspieszajacech jest zamontowany QUICKSHOT 3 BOYESEN oraz  Power X Wing Boyesena na wlocie powietrza do gaznika. Motocykl trzyma obroty wszystko jest git po za dwiema rzeczami, pierwsza -jesli jade na biegu z gorki bez gazy to strzela w wydech pojedynczo raz na 3 sekundy , dwa nie wkreca mi sie do konca czyli koncowe granice gazu po prostu przerywa a na postoju jak odkrece do konta to wali ogniem .

GAZNIK dysza glowna 168 ,wolnych obrotow 42 , iglica na 4 zabku , sroba mieszanki wykrecona 2 obroty.Prosil bym o jakies podpowiedzi iglice opuszczalem nizej jest tak samo nie odczowalem zmian zmienialem dysze glowna na 170 i wydaje mi sie ze jeszcze bardziej i czesciej strzela

2

Odp: CRF450R Modyfikacjie POMOC!!

Zmiana dyszy głównej o 2 jednostki to żadna zmiana.
Zamontuj dyszę 155 i 180. Wtedy wytestuj.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

3

Odp: CRF450R Modyfikacjie POMOC!!

bede musial dysze zamowic w takim razie bo mam tylko 165 i 170 ale skoro filtr KN i wydech doprowadzaja wiecej powietrza to chyba bardziej probowac wieksza 180 niz mniejsza bo w koncowych fazach obrotow strzela ogniem wiec chyba wskazuje na to ze za malo paliwa? (tak jak na zakreconym kraniku )

4

Odp: CRF450R Modyfikacjie POMOC!!

Nie jest to takie proste. Może to być zarówno przewlekłe spalanie spowodowane ubogą mieszanką jak i spalanie mieszanki zgromadzonej w wydechu.
Testuj.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

5

Odp: CRF450R Modyfikacjie POMOC!!

ok dzieki a moze wiesz jak ustawic  QUICKSHOT 3 po zlikwidowaniu zaworka zwrotnego i zaslepieniu dyszy?

6

Odp: CRF450R Modyfikacjie POMOC!!

Jaki był cel w likwidacji tych elementów ?

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

7 Ostatnio edytowany przez crf450r (2015-12-30 17:39:18)

Odp: CRF450R Modyfikacjie POMOC!!

wyeliminować powierza(WOLNE MIEJSCE) w pompce przyspieszajacej poniewaz org pokrywa wypelnia sie paliwem tylko w okolo 75% a QUICKSHOT 100% tym samym poprawienie dolnych zakresow obrotow itp (brak dola) trzeba bylo wyeliminować zaworek zwrotny i zaslepic dysze poniewarz QUICKSHOT 3 posiada swoj zaworek zwrotny

8 Ostatnio edytowany przez crf450r (2015-12-30 17:44:17)

Odp: CRF450R Modyfikacjie POMOC!!

tym samym jest wiecej paliwa w pompce przyspieszajacej o jakies 30% niz w orginalnej pokrywie i to zdaje egzamin tylko teraz po tych wszystkich modyfikacjiach ciezko mi to dograc wszystko razem wydech filtr KN QUICKSHOT itp filtr wydech zubozaja mieszanke i potrzebna jest wieksza dysza ale z drugiej strony QUICKSHOT dostarcza wiecej paliwa dzieki pompce i wszystko jest git poz za tymi wyzej opisanymi prze ze mnie

9 Ostatnio edytowany przez crf450r (2016-01-01 18:10:05)

Odp: CRF450R Modyfikacjie POMOC!!

trzymajac iglice w dloni rowki liczy sie od dolu iglicy czy od gory ? Pytam bo na roznych forach patrzylem i kazdy inaczej mowi(MYSLE ZE OD GORY ale teraz juz sam nie wiem) a znalazlem na forum usa crf 450 z dodatkami jak moimi i chce sprobowac takiego samego ustawienie ewentualnie pozniej sie bawic dalej ,tylko tam pisze ze iglica na 6 rowku i dysza glowna 180

10

Odp: CRF450R Modyfikacjie POMOC!!

ZAWSZE pierwszy rowek jest na górze.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

11 Ostatnio edytowany przez crf450r (2016-01-01 18:07:14)

Odp: CRF450R Modyfikacjie POMOC!!

dzieki Majster128 , czyli jak dam na 6 rowek to iglica pojdzie mi do gory a to znaczy ze silnik bedzie mial wieksza dawke paliwa ,dobrze mowie Majster128

12

Odp: CRF450R Modyfikacjie POMOC!!

tak

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

13 Ostatnio edytowany przez crf450r (2016-01-01 22:24:22)

Odp: CRF450R Modyfikacjie POMOC!!

chcialem jeszcze dopytac bo wykrecilem swiece i jest strasznie czarna czyli dostaje za duza dawke paliwa jak to wyregulowac czy tylko zmienic glowna dysze na mniejsza ? jezdz na wysikosciach do  300mnp
-Iglica ustawiona na 4 ząbku od góry, na który ustawić?
-Dysza główna 168 , jaką powinienem dać?
-Dysza wolnych obrotów 42, jaka powinna być?
-Obrót dyszy Pilot Screw dawałem 1 1/2 obroty

z tego co czytalem po takich modyfikacjiach jak moja czyli filtr wydech pompka przyspieszajaca itp kazdy pisze ze zaklada wieksza dysze jakies 178 180 i zobki na iglicach w dol a mi tu prz mozna powiedziec serwisowych dyszach trzeba bedzie chyba mniejsza dysze glowna i zobki na iglicy do gory

14

Odp: CRF450R Modyfikacjie POMOC!!

Nie patrz na świecę.
Gaźnik możesz mieć tak ustawiony, że przy małym otwarciu przepustnicy może być bardzo bogata mieszanka, a przy pełnym otwarciu bardzo uboga. Skład może się też zmieniać wraz ze zmianą prędkości obrotowej.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

15

Odp: CRF450R Modyfikacjie POMOC!!

ok dzieki bede probowal dojsc do ladu z tym pozd