Temat: Kolejny Husaberg FS650C w remoncie 2002r
Witajcie. Husaberga zakupilem w Lutym tego roku od Niemca, ktory mieszkal w Polsce (Luban). Stan mialbyc idealny co optycznie pokazywaly zdjecia a sprzedawca zapewnial remont 15mth temu gdzie bylo wymienione wszystko lecz niestety to bzdura. Pierwsze rzuty oka cos pieknego wyjatkowe moto, lubie takie wynalazki. Silnik zimny palil od 1 kopa lecz byl spocony olejem. Nie kopcil lecz blok byl mokry, pomyslalem kazdy wyciek da sie zatrzymac - uszczelnimy silnik... Po zakupie motocykla wymienilem olej i wyregulowalem luzy zaworowe. Pojezdzilem miesiac czasu wymieniajac olej co 5Mth i co 10mth olej + filtr na motul 7100 10w40.
Niestety zaczal kopcic, puscila uszczelka pod glowica oho czas na remont... Silnik trafil do Topika we Wroclawiu. Po rozebraniu silnika okazalo sie ze tlok ostatnia selekcja ktory byl juz na wykonczeniu, nicasyl byl juz w tragicznym stanie a korba konczyla sie lecz nie na tyle aby udezyl tlok w glowice. Dostalem liste czesci, ktore sa do wymiany. Pojechalem do Dlugoleki serwis KTMa rozlozyl rece nawet po podaniu nr czesci katalogowych wyskakiwalo w komputerze ze dana czesc jest niedostepna. 1 problem brak czesci w PL. Szukamy dalej, po napisaniu do jednego goscia cena sprowadzonych czesci mialbyc na koszt ok 6500zl wiec zaczalem szukac na wlasna reke. Zycie sie potoczylo ze wyjechalem do Holandii w sprawie pracy. Zgadalem sie z szefem o motocyklach okazalo sie ze smiga na Kawie kx450f oraz ktm sx450f i polecil mi sklep w ktorym sie zaopatruje w czesci, zapewnil mnie ze dostane tam do mojego husaberga wszystko co potrzebuje. Pewnego wolnego dnia postanowilem pojechac sprawdzic ten sklep. Wchodzac do sklepu ujrzalem nowiutkie modele Ktma, Husaberga, Sherco oraz Husqarny. Po krotkiej rozmowie ze sprzedawca co potrzebuje do mojego silnika kazal mi poczekac 5min po czym przyniosl mi wszystkie czesci tj: tlok kompletny ze sworzniem i pierscieniami (350Euro), uszczelka pod glowice (60euro), tuleja cylindrowa (330Euro) razem z orignami(10euro), korbowod (470Euro), lancuszek rorzadu. Wszystkie czesci KTM Made In Austria - Elk. Przy okazji zakupilem buty Berika i stroj na moto :). Niestety nadal przebywam w Holandii, zjezdzam na swieta wiec wtedy dopiero bede wiedzial co dalej z silnikiem.
PS: Przepraszam za brak pl znakow lecz jestem na firmowym laptopie. Pozdrawiam