1

Temat: husqvarna 610 sm

Czesc.
Sm610s r 2000 z pompa oleju.
Moto po regulacji zaworów 005 na ssacym i wydechu, czyszczeniu gaźnika i regulacji i wymianie oleju. Sprzęta kupilem, oddalem do serwisu i...
Mam nastepujace problemy.
Jak jest zimny np po nocy to pali od strzałą a jak się rozgrzane tam w większości przypadków ma duży problem by odpalić.
W zakresie obrotów ok 3-4 tys delikatnie przerywa i podczas jazdy przez to szarpie.
Silnik jak jest rozgrzany to mega mocno klepie czy to normalne?
Czy olej na okienku powinien być po korek czy nieco powyżej tych ledwo widocznych kresek?

Ktoś coś wie jakie mógł byc przyczyny?

Hsq SMR 511
#511

2

Odp: husqvarna 610 sm

Jak na moje to zbyt ciasne zawory.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

3

Odp: husqvarna 610 sm

I dlatego ma problem z odpaleniem? Mechanik niby twierdzi że to dobrze zrobił na 005 jak w serwisowe. Z ciekawostek to dziś latalem w ten upał i po rozbrajaniu mega mocnym odpalił od strzałą.
A to takie zdławienie w zakresie od ok 3-4k to co to może być, gaźnik czy raczej jak znów twierdzi mechanik moduł?

Pytam się bo gość mi trochę podpadl z kilkoma rzeczami.

Hsq SMR 511
#511

4

Odp: husqvarna 610 sm

może to być za bogata mieszanka - jest ostatnio bardzo gorąco. Proponuję obniżyć iglicę i sprawdzić, czy objaw ustąpi.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

5 Ostatnio edytowany przez Galaarin (2015-08-09 16:35:06)

Odp: husqvarna 610 sm

Ssące ustawiasz ma 0.10mm, wydechowe na 0,15. Ciężkie odpalanie na rozgrzanym silniku oraz przerywanie często jest powodem wadliwego statora, klasyka w husqvarnach na zapłonie ducati ;) Aktualne upały też robią swoje, gaźnik jest wyregulowany na inne temp. ciśnienie itp., więc moto może strzelać fochy. To niestety nie wtrysk ;)

Honda Crm 250 Mk III Mugen > Husqvarna Smr 570

6

Odp: husqvarna 610 sm

Odkrecilem srubke mieszanki o 2.5 obrotu i na ciepłym palił bezproblemowo. Wcześniej trzeba było trzymać na rozruchu 5-10 sekund. Nie wiem jeszcze jak na zimnym bo nie miałem możliwości sprawdzić. Jedno jest pewne że nie mialo to żadnego wpływu na to ksztuszenie się, zacinanie w zakresie ok3-4 z kawałkiem tys obr.
Jeszcze zapytam czy ten sprzęt tak ma normalnie że klepie kilogram srubek w silniku?

Galaarin w serwisowce do tego modelu z tego rocznika , tym silnikiem i nr vin podają 0,05 na obu.
Tez słyszałem o tych statorach ale jak można to sprawdzić czy to jest tomczy nie bo koszt ew wymiany jest dość spory.

Hsq SMR 511
#511

7

Odp: husqvarna 610 sm

galaarin miał chyba na myśli wersję  z kopniakiem po lewej stronie a nie z rozruchajką i kopniakiem z prawej

Husqa smr 570

8

Odp: husqvarna 610 sm

Temat powraca.
Motyw klepania został rozwiązany, uszkodzona dźwignia zaworowa ssaca co pociągnęło za sobą walek, oraz napinacz rozrządu nie dopinal i łańcuch uderzal wydając dźwięk. Pozostał problem z tym przerywaniem w zakresie 3-4,5k obrotów. Paliwo, gaznik, nieszczelny wydech wyeliminowane. Na statorze wszystkie magnesy sa. Teraz pada na kwestie elektryki, iskry, zapłonu tak mi się wydaje. Od czego zaczynać w poszukiwaniach jak działa taki układ jakiś czujnik pol wału czy coś?

Hsq SMR 511
#511