Zamiany mnie nie interesują, za duzo mam w garażu :D
Co do info
- Motocykl zarejestrowany (jako RMZ 2006 bez rzeźbienia), z ważnym przeglądem i ubezpieczeniem.
- Został rozebrany, rama sprawdzona laserowo w firmie MCS. Obręcze (Rexfelgen 3000 pln) i rama pomalowane proszkowo w firmie Wawmar.
- Zawieszenie: serwis i strojenie pod wyścigi supermoto dla kierowcy o wadze około 85kg przez firmę Twenty Suspension (POWER4). W tylnym amortyzatorze została wymieniona sprężyna (500 euro). Lagi zamontowano na nowych półkach. Kierownica z wieżyczkami firmy LSL (600pln) oraz manetki Domino (100).
- tarcza 320mm oraz czterotłoczkowy zacisk MotoMaster.
- Obecnie założony zupełnie seryjny silnik.
- Kompletny układ Devil Sprinter z tytanowym kolektorem i karbonowym tłumikiem (3500).
- Instalacja elektryczna na alternatorze firmy Electrosport (700zl) ze światłem stopu i lampą Acerbis Led Vision(350zł).
- Prawie nowy napęd. Łańcuch Afam – wyścigowy żółty x-ring 520(700zł).
- Przewody cieczy chłodzącej Samco Sport (500zl).
- Okleina No-Moto, błotnik Acerbis Supermoto (150pln), różowe obicie siedzenia z logiem Yamaha.
Od momentu kupna zrobiłem z 10 mth i tak stoi.
#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250