1

Temat: [s] Subaru Forester 2010 2,5 X US automat

Niestety, tata po wczorajszych dłuższych rozmowach stwierdził, że jednak chce mniejsze auto, i nie ma sensu zostawiać mu Forka, a ja wróce za ponad rok albo nawet i dwa, to szkoda mi żeby auto niszczało  :-|

Silnik 2,5 benzyna, zagazowany, wtryskiwacze złote hany mają pół roku, cała instalacja(butla 48 litrów) ma ponad 2 lata. Forek przyjechał w 2012 roku do PL, w marcu, ściągnięty przez Pana Pawła Majkę z Nosówki, firma P-Auto, dla mojego szefa(jego firma znana jest z tego ze nie ściąga padlin, od niego braliśmy jeszcze Dodge'a Nitro, Mitsubishi Outlandera i teraz Acure MDX). Malowany i wymieniany był zderzak z przodu i prawe nadkole(z tego co wiem, jutro będę miał czujnik i przelece całe auto dla świętego spokoju).
Przebieg 81 tysiecy mil(z czego w rok teraz zrobiłem 30 000 kilometrów, w tym 2 razy objechał chorwację i pare razy Polske).

[url]https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/s720x720/11892054_1120277714666252_4461785943016657481_n.jpg?oh=bd22a7d23cde806e22d101b73a4d36cb&oe=566626F9[/url]

W chwili obecnej felgi są srebrne, zdarłem plastidipa:

[url]https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/v/t1.0-0/p206x206/10959390_1001265996567425_6329050512308229337_n.jpg?oh=9a7b9f9267b35533ed7b9de3067da540&oe=569D092D[/url]


Rozrząd wymieniony przy 110 tys km. Olej wymieniany co 10 tys km, ostatnio 3 tys km temu w lipcu.  Na wyposażeniu standardowo ręczna klima, szyberdach, podgrzewane wycieraczki przód.

Do auta mam zimówki, i kończące się powoli wielosezony Continentala które są na aucie.

Do wymiany gumki stabilizatorów przód i tył(jak w przyszłym tygodniu nie pójdzie to sam to zrobie), tak to zawieszenie OK. Badanie zawiechy w autoresie wczoraj wykazują amory tył 60 %, amory przód 80 %. Z tyłu świeże klocki założone 5 tys km temu, z przodu klocki i tarcze mają koło 20 tys km. Filtr kabinowy niedawno wymieniony, filtr powietrza ma rok. Świece wymieniane 3 tys km temu, kable 5 tys km temu. Na gazie czasem występuje problem z lekkim przerwaniem po ostrym dodaniu gazu na postoju(podczas jazdy problem nie występuje) - wczoraj zdiagnozowałem problem i znowu są przebicia tym razem na nowych kablach po prawej stronie silnika... Nie sprawia problemów podczas jazdy, na benzynie problem nigdy nie występuje.

Z tyłu hak(założony przeze mnie pare miesięcy temu). Zamiast halogenów LEDy.
Do lakierowania tylny zderzak - porysowany, nawet przeze mnie przyczepką z motocyklami, reszta nie ma żadnych skaz poza zwykłymi rysami(obcierek brak).

Cena - 45 tysięcy do negocjacji, gdyż wiem w jakim stanie auto przyjechało do PL, i w jakim jest teraz, nie jest to wyskręcany przystanek autobusowy...

W aucie powymieniałem ejszcze jakieś łaczniki stabilizatorów, prawy sworzeń przód gdzieś z 20 tys km temu, i pełno pierdół, które sobie przypomne stojąc koło kupującego i wymieniając :).

Strasznie szkoda mi się z nim rozstawać, ale wiem ze jak wróce to kupie albo turbo, albo WRXa... Za WRXa żonka mnie bedzie chciała zjeść, więc zostanie turbo... I tak sie nasłuchałem jak chciałem Fieste na 350Z wymienić "przecież to niepraktyczne"  :) Jest opcja że jej kupie 2 gen NA, a sobie WRXa w Lanosie  :)

Kontakt - 666 601 856

Terror Kitty Crew
500->650->600->1000->625->450->125->1200

2

Odp: [s] Subaru Forester 2010 2,5 X US automat

Nie znam tego egzemplarza, ale ludziom którzy szukają samochodu tego typu, gorąco polecam takiego Forestera.
Stały napęd awd, bardzo dobre prowadzenie, szkoda tylko że motor nie 2,5XT.

Powodzenia w sprzedaży.

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

3

Odp: [s] Subaru Forester 2010 2,5 X US automat

czy ja wiem czy szkoda? Regulacja zaworów to 3-4 tys w XT, tutaj w Amerykańcu jest SOHC, i przykładowo koszt 500 złotych ;) XT to auto dla kogoś kto liczy się z większym dokładaniem do niego - dlatego zaturbione Subaru kupię po powrocie :D

Dzięki, w takiej cenie pójdzie na pewno, szkoda mi się z nim tylko rozstawać.

Terror Kitty Crew
500->650->600->1000->625->450->125->1200

4

Odp: [s] Subaru Forester 2010 2,5 X US automat

[url]http://otomoto.pl/oferta/subaru-forester-ID6ybdOb.html[/url]

łotomoto.

Terror Kitty Crew
500->650->600->1000->625->450->125->1200

5

Odp: [s] Subaru Forester 2010 2,5 X US automat

velkurczak napisał/a:

Nie znam tego egzemplarza, ale ludziom którzy szukają samochodu tego typu, gorąco polecam takiego Forestera.
Stały napęd awd, bardzo dobre prowadzenie, szkoda tylko że motor nie 2,5XT.

Powodzenia w sprzedaży.

2,5T to potencjalna mina jeśli nie miał robionej uszczelki pod głowicą(ami)

CBR 600RR'08 -> KTM 1190 RC8'10 -> KTM 690 SMC-R'15 -> ... ?

6

Odp: [s] Subaru Forester 2010 2,5 X US automat

UPG to też mit że zawsze. Wystarczy sprawdzić spaliny czy pada. A zaturbione subaru tanie w eksploatacji nie są. Coś za coś. Ja tam kocham klang boxera, dlatego Evo mi nie podejdzie ;)

Terror Kitty Crew
500->650->600->1000->625->450->125->1200

7

Odp: [s] Subaru Forester 2010 2,5 X US automat

Też wybrałem imprezę, a nie evo, ale też nie znam 2,5t bez UPG.... w moim wrx'06 padła przy 90k km. Przykład sprzed kilku tygodni: kolegi forek xt, duży przebieg, nic się nie działo, brak objawów (nic w płynie chłodniczym, temperatura ok itd), spokojna jazda na trasie i nagle temperatura w kosmos i dupa...

CBR 600RR'08 -> KTM 1190 RC8'10 -> KTM 690 SMC-R'15 -> ... ?

8

Odp: [s] Subaru Forester 2010 2,5 X US automat

idac tym tokiem, kazde auto to mina :P

A koszty UPG nie sa jakies tragiczne. Gorzej w 2,5 z WRXa pekanie bloków ;)

Terror Kitty Crew
500->650->600->1000->625->450->125->1200

9

Odp: [s] Subaru Forester 2010 2,5 X US automat

sprzedany ;]

Terror Kitty Crew
500->650->600->1000->625->450->125->1200