1

Temat: Problem

Siemanko .

Mam taki problem exc 450 bierze olej minimalnie co może być pzryczyną ??

Dodam iż ne ma nigdzie wycieków itp  POZDROOOOO!!!!!

Kuba #18

2

Odp: Problem

Który rok?

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

3

Odp: Problem

Nawet nowe z salonu po przejechaniu powiedzmy 20mth zaczynają brać minimalne ilości oleju, także jeżeli jest tak jak piszesz, że faktycznie tego oleju ubywa Ci minimalnie to jakoś za bardzo bym się tym nie przejmował, tylko dolewał do stanu i latał dalej .... to jest KTM one tak mają :D i tego nie da się ukryć

4

Odp: Problem

Te nowe silniki nie biora oleju, moj 500exc nic nie tracil.... za to 2008-11 potrafily tracic olej na rozne dziwne sposoby.. najczesciej do skrzyni uciekal. RFS 2002-07 tez nie bral mi oleju. Tez jak sie trafi, 2010 690 non stop dolewalem a nowy teraz 2015 690 nic nie trace.

Stawiam na 2008 model.

_____________________________________________________________
https://www.youtube.com/user/motodrb/videos
http://adventuresklep.pl
https://www.instagram.com/supermotodrb/

5

Odp: Problem

Dzinkss napisał/a:

Który rok?


2003 rok :D

Kuba #18

6

Odp: Problem

Wiec RFS. Nie zauwazylem zadnych brakow w moich starych 520 i 525exc. Moze za duzo lejesz? Powinno byc ponizej polowy gdy zimny i na dole okienka gdy sprawdzasz na cieplym silniku jesli dobrze pamietam. Chyba ze trzeba silnik odswiezyc?

_____________________________________________________________
https://www.youtube.com/user/motodrb/videos
http://adventuresklep.pl
https://www.instagram.com/supermotodrb/

7

Odp: Problem

silnik jest po remonice . Zobaczymy na dniach zrobię wymiane filtrów i oleju i zobaczymy co się bedzie działo :D   


Dzieki wszystkim za pomoc POZDROOOOOO

Kuba #18

8 Ostatnio edytowany przez Dzinkss (2015-08-17 08:19:30)

Odp: Problem

Martinez18 napisał/a:
Dzinkss napisał/a:

Który rok?


2003 rok :D

No to nie powinien brać, a jaki teraz olej masz zalany? Ja u siebie leje troche ponad połowe okienka na zimnym silniku ze względu na częste gumowanie.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650