1

Temat: Yamaha WR250

Witam moje pytanie jest takie czy motory enduro przerobione na supermoto zużywają się tak szybko jak crossy?

2

Odp: Yamaha WR250

Cześć.....


Nie zużywają się bo to nie jest papier toaletowy... tylko są bardziej wyżyłowane od enduro, stąd wymagają częstszego serwisu. Wszystko kręci się wokół przeznaczenia danego motocykla.

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

3

Odp: Yamaha WR250

enduro nie zużywa się bardziej bo jeździ po asfalcie, zawieszenie zużywa się nawet mniej, tylko brak gumowego zabieraka w tylnych kółkach SM teoretycznie może stanowić problem dla skrzyń biegów, ale np w WR450 kółka terenowe też zabieraka nie mają a napęd w terenie otrzymuje mocne ciosy więc bez paniki

4

Odp: Yamaha WR250

Bo śmigałem yzf250 i niestety pochłaniała kasę jak tylko mogą:) a aktualnie nie mam kasy na taki rarytas a supermoto to fajna alternatywa. Czyli nie trzeba będzie co sezon wymieniać tłoku itp. czyli ok.2kafli salaty?

5

Odp: Yamaha WR250

Ironman napisał/a:

Bo śmigałem yzf250 i niestety pochłaniała kasę jak tylko mogą:) a aktualnie nie mam kasy na taki rarytas a supermoto to fajna alternatywa. Czyli nie trzeba będzie co sezon wymieniać tłoku itp. czyli ok.2kafli salaty?

Generalnie w SM silnik dostaje bardziej niż w Cross/Enduro. Mówię o wyczynowej jeździe - po torze, a nie po mieście. Także wymiany tłoka i innych bebechów też teoretycznie częściej.
Mniej dostaje zawieszenie.

pozdr,
--
LS

Łukasz "Dragilla" Sacha #17

6

Odp: Yamaha WR250

dragilla napisał/a:

Generalnie w SM silnik dostaje bardziej niż w Cross/Enduro. Mówię o wyczynowej jeździe - po torze, a nie po mieście.

Jeśli jeździsz po torze to w ciągu sezonu jesteś w stanie zrobić 30-40mth czyli wymiana tłoka po całym sezonie, jeśli zdecydujesz się jeździć wyczynem po ulicach to w ciągu sezonu zmienisz tłok co najmniej 2 razy. Może i obciążenie silnika mniejsze na drodze ale za to o wiele większe przebiegi.

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

7

Odp: Yamaha WR250

Aha dziekie chlopaki to chcialem wiedziec choc to nie za bardzo dobre wiesci :|

8

Odp: Yamaha WR250

Bondek napisał/a:
dragilla napisał/a:

Generalnie w SM silnik dostaje bardziej niż w Cross/Enduro. Mówię o wyczynowej jeździe - po torze, a nie po mieście.

Jeśli jeździsz po torze to w ciągu sezonu jesteś w stanie zrobić 30-40mth czyli wymiana tłoka po całym sezonie, jeśli zdecydujesz się jeździć wyczynem po ulicach to w ciągu sezonu zmienisz tłok co najmniej 2 razy. Może i obciążenie silnika mniejsze na drodze ale za to o wiele większe przebiegi.


Przykład dla Huski:
Wg serwisówki dla modeli 2005 wynika ze:

- dla SMR 400,450,510 - jazda w wyścigu
         cylinder 15h - sprawdzenie (zawsze)
         tłok 15h - wymiana (zawsze)

- dla SMR 400,450,510 - jazda po drodze
         cylinder 10000km - sprawdzenie (zawsze)
         tłok 10000km - wymiana (zawsze)

Raczej w roku nie zrobi 10tyś. km więc jeżdżąc po szosie nie musi aż tak często wymieniać tłoka jak po torze.

HUSQVARNA TE250 '08

www.ProMX.pl - odzież, części  i akcesoria off-road
GG 8809197