Temat: Yamaha WR250
Witam moje pytanie jest takie czy motory enduro przerobione na supermoto zużywają się tak szybko jak crossy?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Yamaha » Yamaha WR250
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam moje pytanie jest takie czy motory enduro przerobione na supermoto zużywają się tak szybko jak crossy?
Cześć.....
Nie zużywają się bo to nie jest papier toaletowy... tylko są bardziej wyżyłowane od enduro, stąd wymagają częstszego serwisu. Wszystko kręci się wokół przeznaczenia danego motocykla.
enduro nie zużywa się bardziej bo jeździ po asfalcie, zawieszenie zużywa się nawet mniej, tylko brak gumowego zabieraka w tylnych kółkach SM teoretycznie może stanowić problem dla skrzyń biegów, ale np w WR450 kółka terenowe też zabieraka nie mają a napęd w terenie otrzymuje mocne ciosy więc bez paniki
Bo śmigałem yzf250 i niestety pochłaniała kasę jak tylko mogą:) a aktualnie nie mam kasy na taki rarytas a supermoto to fajna alternatywa. Czyli nie trzeba będzie co sezon wymieniać tłoku itp. czyli ok.2kafli salaty?
Bo śmigałem yzf250 i niestety pochłaniała kasę jak tylko mogą:) a aktualnie nie mam kasy na taki rarytas a supermoto to fajna alternatywa. Czyli nie trzeba będzie co sezon wymieniać tłoku itp. czyli ok.2kafli salaty?
Generalnie w SM silnik dostaje bardziej niż w Cross/Enduro. Mówię o wyczynowej jeździe - po torze, a nie po mieście. Także wymiany tłoka i innych bebechów też teoretycznie częściej.
Mniej dostaje zawieszenie.
pozdr,
--
LS
Generalnie w SM silnik dostaje bardziej niż w Cross/Enduro. Mówię o wyczynowej jeździe - po torze, a nie po mieście.
Jeśli jeździsz po torze to w ciągu sezonu jesteś w stanie zrobić 30-40mth czyli wymiana tłoka po całym sezonie, jeśli zdecydujesz się jeździć wyczynem po ulicach to w ciągu sezonu zmienisz tłok co najmniej 2 razy. Może i obciążenie silnika mniejsze na drodze ale za to o wiele większe przebiegi.
Aha dziekie chlopaki to chcialem wiedziec choc to nie za bardzo dobre wiesci :|
dragilla napisał/a:Generalnie w SM silnik dostaje bardziej niż w Cross/Enduro. Mówię o wyczynowej jeździe - po torze, a nie po mieście.
Jeśli jeździsz po torze to w ciągu sezonu jesteś w stanie zrobić 30-40mth czyli wymiana tłoka po całym sezonie, jeśli zdecydujesz się jeździć wyczynem po ulicach to w ciągu sezonu zmienisz tłok co najmniej 2 razy. Może i obciążenie silnika mniejsze na drodze ale za to o wiele większe przebiegi.
Przykład dla Huski:
Wg serwisówki dla modeli 2005 wynika ze:
- dla SMR 400,450,510 - jazda w wyścigu
cylinder 15h - sprawdzenie (zawsze)
tłok 15h - wymiana (zawsze)
- dla SMR 400,450,510 - jazda po drodze
cylinder 10000km - sprawdzenie (zawsze)
tłok 10000km - wymiana (zawsze)
Raczej w roku nie zrobi 10tyś. km więc jeżdżąc po szosie nie musi aż tak często wymieniać tłoka jak po torze.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Yamaha » Yamaha WR250
Wygenerowano w 0.055 sekund, wykonano 79 zapytań