526

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Wiertła kobaltowe też sobie dobrze radzą (jak nie najlepiej) z większością utwardzonych i hartowanych stali. Ważne tez jest odpowiednie, zupełnie inne od klasycznego podcięcie ostrza wiertła. Jezeli będzie odpowiednie, wwierca się w utwardzane powierzchnie bez problemu, bez szlifowania.

SMC 625 '04 -> TDM900 -> ...??
https://www.bikepics.com/pics/2013/02/14/bikepics-2516302-full.jpg

527

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

ha...  próbowalem w  czop walu kobaltowym to tylko rysowalo  i nie szlo. kobalt jest dobry do normalnej stali.

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

528

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

helmex a co wierciłeś w czopie wału? Kanał olejowy? Jaką średnicą wierciłeś?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

529 Ostatnio edytowany przez helmex (2015-07-10 09:33:18)

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

poprostu chciałem spróbować czy da rade :D   8.1mm i tytanowe szło a  kobalt nie.

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

530

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

rumcajsik napisał/a:

jak sie jedzie na balice w krk jest serwis,powinni miec juz kompa.daj znac ile krzykneli.

Dzwoniłem. Krzyknęli 300 PLN. Umówiłem się na wtorek :)

531

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

gdzie najtaniej dostane wieloklin kopki. ktm 450 sx

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

532

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Pytanie od laika - od jakiegoś czasu szukam KTMa 640 w nowej budzie (tego z dwoma kominami), jednak zainteresowało mnie jedno ogłoszenie KTMa SXC 625 z 2004 roku. Z tego co zauważyłem, 625 są o wiele rzadsze od 640, jednak jakie są różnice pomiędzy nimi? 625 ma rozrusznik, czy jest sprzętem hardkorowym niczym 660? I czy w ogóle warto interesować się jakimkolwiek KTMem w starej budzie, skoro za niewiele więcej można dorwać motocykl nowszej generacji?

FMX 650

533

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Bury napisał/a:

Pytanie od laika - od jakiegoś czasu szukam KTMa 640 w nowej budzie (tego z dwoma kominami), jednak zainteresowało mnie jedno ogłoszenie KTMa SXC 625 z 2004 roku. Z tego co zauważyłem, 625 są o wiele rzadsze od 640, jednak jakie są różnice pomiędzy nimi? 625 ma rozrusznik, czy jest sprzętem hardkorowym niczym 660? I czy w ogóle warto interesować się jakimkolwiek KTMem w starej budzie, skoro za niewiele więcej można dorwać motocykl nowszej generacji?

Było 100x
[url]http://forum.supermoto.pl/topic18791-czym-sie-roznia-modele625-640-660.html[/url]

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

534

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Dzięki, ten temat rzeczywiście przeoczyłem. :) Mimo wszystko nadal podtrzymuję ostatnie pytanie, bo nigdzie nie znalazłem porównania SMC 640 w nowej budzie do SXC 625 w starej.

FMX 650

535

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Bury napisał/a:

I czy w ogóle warto interesować się jakimkolwiek KTMem w starej budzie, skoro za niewiele więcej można dorwać motocykl nowszej generacji?

Nie warto, warto natomiast "dorwać" motocykl nowszej generacji za niewiele więcej i drugie tyle w niego włożyć...

SMC 625 '04 -> TDM900 -> ...??
https://www.bikepics.com/pics/2013/02/14/bikepics-2516302-full.jpg

536

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Eh, dzięki za pomoc, mogłem się ustrzec przed ironią i dodać z góry, że proszę o porównaniu przy założeniu, że mam do kupienia dwa "zdrowe" egzemplarze. Oczywistym jest, że można kupić padło które ma nawet i pół roku. Pytam się po prostu o to, czy KTMy "starszej generacji" różnią się technologią jeśli chodzi np. o konstrukcję ramy i zawieszenia na tyle, że nie warto oszczędzać 3-4 tysięcy i kupić coś z rocznika >2006?

FMX 650

537

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Bury napisał/a:

Dzięki, ten temat rzeczywiście przeoczyłem. :) Mimo wszystko nadal podtrzymuję ostatnie pytanie, bo nigdzie nie znalazłem porównania SMC 640 w nowej budzie do SXC 625 w starej.

największa różnica to rodzaj motocykla
SMC - supermoto
SXC - enduro

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

538 Ostatnio edytowany przez Chycu (2015-07-10 19:46:07)

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Pany, jaką najszerszą oponę na tył wcisnę do lc4 400 egs-e? Planuje michała s12xc, podobno są węższe niż inne w tym samym rozmiarze. Aktualnie mam dunlopa 100/100R18 i wydaje mi się za wąski, bo dupa lata bez przerwy :/
Mam na myśli brudasy of kors :)

539

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

tadzik, dzięki, pogubiłem się w nazewnictwie modeli, bo w KTMie z ogłoszenia są po prostu założone koła SM [url]http://olx.pl/oferta/ktm-625-sxc-sm-supermoto-640-660-a2-CID5-ID9rwIh.html#ea18fba16a;promoted[/url] Tak więc ponawiam swoje pytanie, jednak ze sprostowaniem - SXC o któym pisałem jest przerobiony na supermoto.

FMX 650

540

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Ja wybrałbym 625.
Tylko pytanie co Tobie przypasi? Najlepiej jakbyś się nimi przejechał. Bo może wibracje z 625 nie przypadną Ci do gustu. I wybierzesz 640.
A może nie przeszkadzają Ci wibracje a spodoba się FCR i niska waga.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD