436 Ostatnio edytowany przez Majster128 (2015-07-07 11:43:42)

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

Ta półka nie służy do trzymania ślizgu tylko do zatrzymywania oleju, który rozchlapuje łańcuszek, by ten nie trafiał do odmy.
Niestety odległości otworu śruby trzymającej ślizg względem górnej powierzchni są różne, w zależności chyba jak się udało wywiercić otwór.
Kolejne pozdrowienia dla inż. z husaberga.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

437

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

jakosc i powtarzalnosc wykonania jak w PRL

438

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

A mógł kupić wersję eksportową.

HUSQVARNA TE 449 2013
BMW E65 2005

439

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

Powodem całego dramatu w silniku było łożysko stopy korbowodu.
https://www.bikepics.com/pics/2015%5C07%5C07%5Cbikepics-2748997-800.jpg
https://www.bikepics.com/pics/2015%5C07%5C07%5Cbikepics-2748998-800.jpg

Wiem już też, że nie założę czopu wału Proxa na zasadzie P&P.
Czop z KTM-a jest dłuższy o 5mm i ma kanał olejowy w innym miejscu.
Czop ten można przerobić ale pewnie będzie jak zwykle z tym problem i nie wiadomo jak kosztowo to wyjdzie.
https://www.bikepics.com/pics/2015%5C07%5C07%5Cbikepics-2749000-800.jpg
https://www.bikepics.com/pics/2015%5C07%5C07%5Cbikepics-2749001-800.jpg
https://www.bikepics.com/pics/2015%5C07%5C07%5Cbikepics-2749002-800.jpg

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

440

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

To silnik nie powinien stanąć i koniec? A nie takie spustoszenie siać?

HUSQVARNA TE 449 2013
BMW E65 2005

441

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

nie zatarl sie tylko dalej pyrkal a  opilki robily spustoszenie,  hacker te wyciecia kolo kanalu olejowego to jakis kowal zrobil czy same ? bo na zdjeciach wyglada dosyć dziwnie.

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

442

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

helmex napisał/a:

nie zatarl sie tylko dalej pyrkal a  opilki robily spustoszenie,  hacker te wyciecia kolo kanalu olejowego to jakis kowal zrobil czy same ? bo na zdjeciach wyglada dosyć dziwnie.

kowal

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

443

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

Hacker - mógłbyś napisać koszty i skąd brałeś części ?
Głownie chodzi mi o tłok, tuleję, korbę.
Zastanawia mnie ile taki remont w Husabergu kosztuje i jak dużo się różni od EXC.

Jedni zbierają znaczki, Drudzy chodzą do kina... A MY LUBIMY, JAK NAM SKACZE ADRENALINA!

444

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

Części biorę z Rapida w Poznaniu.
Tak patrząc z góry na dół:
Total komplet zaworów 1000zł
Łożyska wałka rozrządu 2x25zł
Rolki dźwigienek 2x110zł
Łańcuszek rozrządu 250zł
Tłok 550
Tuleja 1400
Korba oryginał 1700, Ten Prox kosztował 550 ale będzie trzeba kombinować więc można przyjąć 1000zł
Uszczelka pod głowicę 110zł
Balanser 1200zł
Łożyska wału 2x150
Uszczelniacze wału 2x30zł
Uszczelka pompy wody 10zł
Uszczelka duży dekiel 80zł
Uszczelka mały dekiel 45
Uszczelka napinacza 15zł
Łożysko wałka pompy wody 90zł
itd.

Ten remont nie licząc karterów będzie kosztować mnie jakieś 5-5,5tys. zł

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

445

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

OK, Dzięki.
Czyli niestety koszty tulej i korby nie są tanie...

Jedni zbierają znaczki, Drudzy chodzą do kina... A MY LUBIMY, JAK NAM SKACZE ADRENALINA!