1 Ostatnio edytowany przez Bachu (2015-06-13 13:16:34)

Temat: TE 250 Parę pytań technicznych

Mam zamiar zalać husqe olejem 10w40, jednak serwisówka podaje że powinno lać się 10w50, czy w takim wypadku wlanie 10w40 źle wpłynie na silnik??

Moto strzela z tłumika przy schodzeniu z obrotów, czasem strzeli sobie raz...a czasem seria jak z karabinu + co jakiś towarzyszy temu mały ogień z rury. Słyszałem że może to być wina luzów zaworowych lub regulacji gaźnika, jednak gdyby moto miało problem z zaworami, miało by też jakieś problemy z odpalaniem lub silnik pracował by wyjątkowo brzydko, mam racje? a nic takiego nie występuje, zawsze odpala od 1 "klika" starterem lub od jednego kopa

Aktualnie : FZ01

Były :  XT125, CRM85, MX125, TE250, YZ450F, XTX660, DRZ400SM, SHIVER750 MT07

2

Odp: TE 250 Parę pytań technicznych

Nie powinno, zależnie od temperatury panującej na zewnatrz w której jeździsz - poczytaj co oznacz liczba ''za W'' w parametrach silników olejowych.

Najłatwiej - sprawdź luzy zaworowe, unikniesz gdybania i wykluczysz podejrzanego :)

Będzie 690 niebawem

3

Odp: TE 250 Parę pytań technicznych

okay, już wiem co i jak z tymi olejami :)  zalałem 10w40 + nowy filtr. niedługo posiedzę nad gaźnikiem, i spróbuje ogarnąć te luzy

Aktualnie : FZ01

Były :  XT125, CRM85, MX125, TE250, YZ450F, XTX660, DRZ400SM, SHIVER750 MT07

4

Odp: TE 250 Parę pytań technicznych

Mi też palił za pierwszym razem wszystko i strzelal raz po raz . Po pewnym czasie nie chcial w ogóle  odpalic . Podejrzenia były na luzy zaworowe ale niestety skonczyło sie na uklepanych zaworach ssących ;/ Zamienników nie idzie dostac tylko serwis dla rocznika 2003-2004 koszt jednego tytanowego zawora 500zl , dla rocznikow 2006-2007 680zł . Ale to akurat w moim przypadku tak wyszło u ciebie pewnie skonczy sie na regulacji ale w najgorszym wypadku spory wydatek ;/ Nie żebym straszył tylko mowie jak wygladala u mnie podobna sytuacja :)

5

Odp: TE 250 Parę pytań technicznych

Strzelanie ustało po regulacji gaźnika :)

Aktualnie : FZ01

Były :  XT125, CRM85, MX125, TE250, YZ450F, XTX660, DRZ400SM, SHIVER750 MT07

6

Odp: TE 250 Parę pytań technicznych

Lepiej sprawdz też luzy zaworowe.

Hero Majestic Ankur--->Derbi Senda Xtreme R--->Lifan Cross 125--->Mz Etz 250--->Ktm Egs 360--->Kawasaki Zr7--->Gas Gas EC 300  2006 & Kawasaki Zr7s 2004