Odp: XR650R vs Husaberg FE650E
Na forum jest sprzedawana xr650r. Sprawdź dział giełda
#444 KTM 530EXC Supermoto
KTM 300EXC enduro
https://www.youtube.com/user/yamahadt1998
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » XR650R vs Husaberg FE650E
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Na forum jest sprzedawana xr650r. Sprawdź dział giełda
A 660 smc brałeś pod uwagę ?
Ktm odpada. Husaberga też odrzucam ze względu na części i częstotliwość remontów, a jak sam hacker pisał dobrej sztuki w tych pieniądzach nie kupi. Pozostaje XR650R oraz CR500. Wie ktoś może jak w CR z remontami? Co ile tłok itp. ? Skoro to 500 w 2t to nie jest aż tak wysilone, a druga sprawa że na ulicy nie będzie dostawała tak mocno więc powinna chyba troszkę wytrzymać, koszt remontu malutki w porównaniu do 4t.
Chyba z motorynki się przesiadasz na coś mocniejszego. Kupuj CR500 i będzie Pan zadowolony, tak jak napisałeś, koszt remontu malutki :) Zrobisz najwyżej kapitalkę i będziesz latać 1,000,000km
Cr500 raczej remonty rzadkie ale z tym, że nie będziesz wysilał na ulicy.... nam chcesz taki kit wcisnąć?:)
To właśnie 4T się nie pałuje tak ale 2T stary maneta do oporu inaczej nie ma jazdy po asfalcie.
Bardziej postawiłbym pytanie czy odpalisz zdrową 500.
Nie wiem jaki jesteś duży i ile masz pary w nodze.
Pary w nodze dość sporo, że tak powiem dół umięśniony bardzo góra niezbyt :D 186cm około 80kg. Wiadomo kiedy trzeba to i bym przycisnął taką CR. Nie przesiadam się z motorynki, jeżdże EXC 200, zaliczyłem też yz 250 czy rmz 450 czy nawet intrudera 1.4 jeśli chodzi o ulice więc myśle że ogarnąłbym z czasem moto, nikt nie każe siadać i od razu manete odkrecać do spodu w każdym możliwym miejscu, po prostu chce mieć zapas mocy.
Tylko ja Ci to piszę z mojej praktyki.
Takim 2T nie da się zamulać. Nawet na ulicy:)
Wierze, nawet aktualny ciągle prosi o więcej gazu. Wiadomo można zapiąć tą 6 i niby "parkotając" sobie lecieć ale ciągle czuje się niedosyt. Tylko właśnie ile taka CR może wytrzymać mth.
Takim 2T nie da się zamulać. Nawet na ulicy:)
Wiadomo można zapiąć tą 6 i niby "parkotając" sobie lecieć ale ciągle czuje się niedosyt.
Nie komentuję.
W necie piszą, że bezpiecznie jest 50-100mth i zdejmujemy górę.
Lepszym wyjściem jeżeli chodzi o 2t to jest ktm exc 300 husaberg 300 lub gas gas ec 300 też niewysilone 2 suwy maja homologacje itp
CR 500 w SM na legalu... tego w PL chyba jeszcze nie było :D
Nie powiem, kibicuje i czekam na relacje " z czym to się je " ;D
crki byly i to kilka w pl. w uk byla fajna cr250 w sm. miod malina.
W SM zarejestrowane i jeżdżone normalnie, na codzień po drodze w PL ?
Pierwsze słysze :D Ale chętnie przeczytam jakiś temat związany z tym :)
Dziwne 50-100mth to niezbyt dużo jak na 500 2T, przecież taka yz 250 ma podobną wytrzymałość.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » XR650R vs Husaberg FE650E
Wygenerowano w 0.048 sekund, wykonano 72 zapytań