Temat: DR 650 dynojet help !
Cześć
Mam problem mały z DR 650SE. Zachciało mi się dynojetów. Gaźnik mam seryjny, wydech pełny przelot CRD (not for road use), filtr gąbkowy TwinAir (czysty) dysza seryjna 140. W zestawie dostałem 3 rodzaje dysz (150,155,160) oraz iglice, podkładkę i zabezpieczenie.
Zrobiłem wszystko według instrukcji (zabezpieczenie z podkładką na 4 ząbek od góry iglicy, mieszanka 2,5 obrotu), na początek dysza 160 - dupa, strasznie szarpał i przerywał (kręcenie mieszanką niewiele zmieniało). i tak po kolei aż zszedłem do 150 i zacząłem kombinować z iglicą (skoczyłem z podkładką i zabezpieczeniem na sam dół - stracił moc), przeszedłem na samą górę i... chyba przesunął się cały wykres momentu obrotowego... ma lepszy dół ale spadła prędkość maxymalna, dodatkowo przy przebijaniu biegu i odpuszczaniu manetki wyczuwalne jest szarpnięcie. Śruba mieszanki na 6 obrotów !!! Jak była na 2,5 i wyżej szarpało (dusiło na średnich obrotach) dopiero od 5 zaczęło się poprawiać....
Czy jest tu jakiś magik i może mi podpowiedzieć jak to gunwo ustawić żeby było wszystko ok i zadziałało tak jak powinno ?
Dodam, że przy seryjnej dyszy i iglicy przy wydechu i tym filtrze ustawiona była śruba składu na 3 obroty i śmigał dobrze.
Po dwóch dniach mam już dosyć rozbierania i składania tego wszystkiego.. HELP ! :D