Odp: RMZ 450 - delta
O-ringi i uszczelniacze byś dostał na 100%
Tulejke byś kupił z ASO za 30zł.
Sam tak zrobiłem przy mojej huśce.
BMW E65 2005
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » RMZ 450 - delta
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
O-ringi i uszczelniacze byś dostał na 100%
Tulejke byś kupił z ASO za 30zł.
Sam tak zrobiłem przy mojej huśce.
O-ringi i uszczelniacze byś dostał na 100%
Tulejke byś kupił z ASO za 30zł.
Sam tak zrobiłem przy mojej huśce.
oj tam, leniwy jestem:)
a że mieszkam na wiosce to bym więcej na paliwo wydał, albo na kurierów/listonoszów i zeszło by się z tydzień:P
o uszczelniacz to pisz do GG Trading [url]http://www.ggtrading.pl/[/url]
Odgrzebując jeszcze ciepłego kotleta - z tych wykresów ja bym zwiększył dyszę główną, opuścił minimalnie iglicę i wg mnie byłaby gitara :-)
a tymczasem moja lepsza drezyna na hamowni
przy pomiarach 33 i 66 wyszło że jest zepsute
no i teraz podpowiedzcie do kogo się udać na diagnozę
Levis jak CI się uda to w sprzęcie na wtrysku ? :)
aaaaaaaaaaa, myślałem, że to gaźnik :-) to zupełnie inna para kaloszy
Jeżeli delta ma kabel/interfejs , to bym podlał paliwa od 7500 - 9000 i przyśpieszył nieco zapłon. Silnik powinien wypluć minimum 55koni na wale.
średni zakres obrotów też można poprawić.
Wykresem 66 bym się nie przejmował - do 5500 AFR wygląda w miarę ok. Powyżej tych obrotów leci się już raczej na pełnej manecie :-)
mały update, dobite do 68mth w zeszłym sezonie, w zimę sprzęt pojechał na kontrolę silnika
wszystko w normie, nic nie wymagało wymiany.
tak to wyglądało:
za silnik - demontaż / montaż elementów , weryfikacja - 360
docieranie zaworów - 4x35 ( w cenie uszczelniacze ) = 140
2x płytka zaworowa ( 8 zł ) = 16
uszczelki - 220
wymiana oleju silnikowego - 10
f. oleju - 14
diagnostyka komputerowa - 120
płyn chłodniczy - 30 ( z wymiana )
świeca zpł. - 118
miała być też zrobiona hamownia, ale odradzał na świeżo złożonym silniku.
wreszcie trafiłem na sensownego mechanika, daleko, ale warto było jechać, robiłem u niego też ducata, polecam:
[url]http://jmgmotocykle.pl/[/url]
[url]http://tuningmotocykli.pl/[/url]
J.M.G. Motocykle
Sokołowice 102A
Oleśnica, 56-400
SERWIS: 502 781 025
Faktycznie blisko do niego nie masz. Ten sezon już rozpoczęty?
Faktycznie blisko do niego nie masz. Ten sezon już rozpoczęty?
No nie mam, na dodatek silnik w moim struclowatym tranzycie zajechałem w drodze do niego :D i już tam został :) dobrze że blisko było to nas Marcin ściągnął
ten sezon będzie mizerny, zaraz następca tronu się rodzi, trza zbierać hajs na pewutka hahahh
ale ze dwa razy w miesiącu się wyskoczy na tora
Ślisko po zimie?
Z czego ta świeca? :0
Ślisko po zimie?
Z czego ta świeca? :0
na razie zapierdalam na 2 roboty, nie było czasu na jazde
że niby irydowa DIMR8A10, jakoś tak kosztuje
Myślałem że wbiles dziś na Radom, przed oficjalnym otwarciem jutro;)
Myślałem że wbiles dziś na Radom, przed oficjalnym otwarciem jutro;)
takich układów nie mam jak zawodnicy AR ;)
Po rocznej przerwie RMZ wraca do gry, w tym mam nadzieję wreszcie polatamy, wczoraj radom i pierwsze 2,6mth wpadło.
Napęd nadaje się już do wymiany bo wyciąga się jak szmata.
~77mth, wpada nowy napęd 15/47 i osłony ramy
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » RMZ 450 - delta
Wygenerowano w 0.044 sekund, wykonano 78 zapytań