1

Temat: KTM EXC 2003 czy można usunąć...

Siema,

Chce w moim dyliżansie wyciągnąć akumulator i rozrusznik. Powie mi ktoś jak zamknąć układ żeby to wszystko działało, albo czy w ogóle da się to zrobić? Zawsze odpalam z kopa, a w terenie nie latam( jak zacznę to wtedy pomyślę o powrocie)

Ktoś wie coś na ten temat?

Pzdr,
Ł

Czemu ten Pan pojechał? - https://bit.ly/2VlprSp

2

Odp: KTM EXC 2003 czy można usunąć...

Wywalasz aku, wywalasz przekaźnik.
Tam gdzie był aku dajesz duży kondensator żeby Ci światła w miarę świeciły na postoju i tyle.
Rozrusznik wyjmujesz a otwór zaślepiasz zaślepką z SX-a (59040034000     CAP COVER)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3 Ostatnio edytowany przez PszczelaRz (2015-06-03 00:26:25)

Odp: KTM EXC 2003 czy można usunąć...

Jakieś parametry tego kondensatora?
Zślepke sobie zrobię na tokarce i do tego oring założę.



Edit:

Znalazłem Twój post hacker na ktm racing fora także gra, a napisałem to będąc w garażu bez uprzedniego szukania :)

Czemu ten Pan pojechał? - https://bit.ly/2VlprSp

4

Odp: KTM EXC 2003 czy można usunąć...

Tak z ciekawości, duży ten kondensator ma być? Ile wytrzyma moto na pozycjach na wył silniku?

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

5

Odp: KTM EXC 2003 czy można usunąć...

Kondensator jest po to aby na wolnych obrotach nie przygasały światła. I żeby działały światła stop.
Natomiast nie jest on po to aby podtrzymać je po wyłączeniu silnika.

Im większy tym lepiej ale zazwyczaj z pojemnością idzie też gabaryt więc bez przesady.
Kup też taki który ma podłączenie na śrubki a nie lutowane czy jakieś druciki.
Pojemność od 3000uF w górę.
Dzisiaj zobaczę może będę miał jakiś na sprzedać.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD