Odp: Koła SM do Husaberg/KTM - co i gdzie wybrać
Ty masz 26/20mm
Koła mają 20/20mm
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Koła SM do Husaberg/KTM - co i gdzie wybrać
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ty masz 26/20mm
Koła mają 20/20mm
Ja ostatnio kupilem kompletne kola od Duka z tarczami i oskami za 1600 w igla stanie, przod pasuje plug'n'play ale tyl nie, piasta z zabierakiem jest szersza ale juz mam patent na zwezenie, no i oska ma 25mm a nie 20 wiec bede musial dotoczyc tulejki na 20 mm. Wczesniej mialem w 525 kola z xr650 i tez tylko tuleje i dystanse dorobilem i wszystko gralo jak cza. Ogólnie moje zdanie jest takie ze jak masz fajne kola z innego moto w granicach 1500 to warto kupic i wydac te 200 na lozyska i dystanse. Ale jak masz kola za 2000 plug&play to bierz. Wydawanie h*j wi ile na kola nie ma sensu bo zaraz gdzies jebniesz i bedziesz plakal. Kola maja sie krecic i tyle a to czy beda pomaranczowe, zolte czy rozowe dla mnie nie ma sensu, no chyba ze skladasz moto zeby ladnie wygladalo na zdjeciach na FB. Bierz Behry i zapierdalaj :)
Panowie dołączam się do problemu.
Mam exc 450 z 2009 czyli posiadam już ośki 26-przód i 20-tył.
Ostatnio kupiłem kółka od husqi w bardzo fajnej kasie więc decyzja była błyskawiczna.
Niestety osiek nie posiadam.
Czyli teraz najlepiej dokupić ośkę od starych ktm (20mm) i dorobić do niej pasujące tulejki ? Co nie będzie problemem bo co tydzień coś tam grzebię przy tokarkach.
Dobrze rozumiem że tulejka ma wchodzić w otwór w stopie lagi ?
Ewetualnie dorobić całą nową oskę + jedną tulejkę ?
Jestem w identycznej sytuacji co Spidi.
Stąd Spidi sprawdź pw w wolnej chwili.
To jak siedzisz przy tokarkach to wystarczy troche wyobrazni jak to ma wygladac i jedziesz z koksem, przy dorabianiu tulejek nie zapomnij o pamiarze odleglosci tarczy zeby ci mogl zacisk pracowac odpowiednio, tzn zeby nie bylo tak ze będzie ci zuzywal jefen klocek bardziej a drugi mniej.
Znaczy uczę się w techniku samochodowym ale na praktykach nawet teraz mam tokarki więc i fachowa pomoc jest w razie czego.
Przyznam że sprawa bardziej mi się wyjaśniła bo wcześniej bardziej myślałem o wymianie łożysk. Głównie przez to że koła jak narazie leżały i czekaly teraz się za nie wezmę.
Jak wygląda sprawa z konwersją kół SM od starszych Kajtków
[url]http://forum.supermoto.pl/topic25975-ktm-lc4-przekladka-przedniej-osi-26mm-na-20mm.html[/url]
Najlepiej zrobić nową ośkę z jednej strony grubą tak jak otwór w ladze. A na drugą stronę samą tulejkę.
Tulejka będzie nacięta dlatego /tak mi mówił tokarz jak dorabiał moją/ musisz uwzględnić fakt, że jak tulejkę rozetniesz wzdłuż to się rozszerzy.
Ja robiłem tulejki o długości takiej jak otwór w lagach, resztę kompensowałem dystansami koła.
Dzięki chłopaki - sporo mi to rozjaśniło.
Sprawdzę jeszcze tylną ośkę u siebie i jak okaże się, że ma 20mm to chyba zaryzykuje i spróbuje je dopasować...
Pytanie z innej beczki, piasta z mocowaniem bezpośrednim zębatki, czy przez zabierak? Dalej chce zmienić tył na 5" i już jestem skłonny kupić nową piastę talona w dynotechu i kompletować dalej, ale wczoraj zobaczyłem zdjęcie wałka zdawczego i trochę się przestraszyłem, to jakiś szczególny przypadek, czy wałek zdawczy ma tendencję do szybszego zużywania po zrezygnowaniu z zabieraka? Ten podobno jest po 11k (pewnie mil) w EXC 500. Poradźcie!
Zawsze zabierak jest elementem amortyzujacym układ napędowy i wydaje mi sie ze twarde polaczenie na tylnym kole ma wpływ jakiś tam nawet minimalny na zużycie walka. Szczególnie podczas startów spod swiatel itp. Wtedy kiedy łańcuch masz naprężony. Piasta talona w dyno jest chyba drozsza od tej bez o 200zl ale moge sie mylic. Mi jEszcze nie przyszly:/ czekam ponad miesiąc.
Jakieś zużycie występuje bez zabieraka ale to co na fotce to jakiś szczególny przypadek - albo jakaś wada albo jakiś zdolny użytkownik.
Na takie cos wpadlem przypadkiem, może się komuś przyda
olx.pl/i2/oferta/tulejki-redukcyjne-kola-przod-ktm-z-oski-20-na-26mm-nierdzewne-CID5-ID9pT75.html#:3df33563fa
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Koła SM do Husaberg/KTM - co i gdzie wybrać
Wygenerowano w 0.051 sekund, wykonano 68 zapytań